Alcatel Speedtouch usb modem valt uit.

Pagina: 1
Acties:

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-03 18:12
zie titel. er zal vast al wel een oplossing voor zijn maar de search doet het niet :)

heb laatste drivers overigens.

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Verwijderd

een vriend van mij heeft net hetzelfde probleem sinds hij windows xp geinstalleerd heeft. Soms valt zijn modem tijdens het surfen doodleuk uit. Iemand een oplossing?

Verwijderd

Nog ff dit: vooral bij het spelen van spelletjes valt ie uit

Verwijderd

http://www.mxstream.nl/support/ANT_usb_5.html

Kijk hier maar even of je een oplossing kan vinden :)

Verwijderd

mischien krijgt je USB modem te weinig stroom dus min 300watt voeding moet het goed doen want ik had het vroeger ook met een 235watt voeding maar nu geen problemen meer :Y)

Verwijderd

neej dat is het niet, heb het ook gehad na het installen van XP. Heb een topic geopend, en de oplossing gevonden toen.
Wordt het icoontje in je tray geel ipv groen? Want dan moet je andere drivers hebben. Ik had de drivers die toen op de CD waren meegeleverd, maar toen viel ie dus regelmatig uit. Heb toen de nieuwe van mxstream.nl gehaald, toen werkte het.
Heb nu ovigerens andere modem...

• StyXL
  • Niet online
Er zijn trouwens nu weer nieuwe drivers te vinden voor de speedtouch usb modem.
Ik had zelf problemen als ik een file bij kazaa d/l dat de comp rebootte en dat als ik gewoon wat aan het d/l was dat de verbinding eruit knalde, maar met de nieuwe driver gaat het stukken beter geen van de bovengenoemde problemen zijn meer voor gekomen.

ff linkje voor de laatste drivers

http://www.speedtouchdsl.com/support.htm

Ik gebruik de 1.6 dus

Specs

• Michali
Ff opnieuw kicken want heb er weer erg last van.

Ik heb dit probleem dus op een net nieuwe pc.

Zie sig voor de specs

Als ie uit valt en ik trek het snoertje er uit en stop hem in een andere usb poort (heb 2 X 1.1 oboard, 2 x 1.1 via snoer, en 4 x 2 ok via zon ding) en dan blijft die gewoon uit. Ik heb de nieuwste drivers de 2.0. de nieuwste bios (f10). Het lijkt me niet dat het de voeding is want dan zou ik het probleem wat hierboven staat niet hebben.

Edit: Hij valt overigens 99% van de keren uit als ik vee data binnen haal en verstuur (online games ect.)

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:30

Meneer aard

Porsche rulez!

heb je mischien windows XP? Dan kan het zijn dat hij daar onder uitklapt. Vriend van mij heeft dat ook gehad daar startte windows XP helemaal niet meer op.
Michali schreef op 05 augustus 2002 @ 15:41:
zie titel. er zal vast al wel een oplossing voor zijn maar de search doet het niet :)

heb laatste drivers overigens.

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Verwijderd

Precies Het zelfde had ik ook, ben maar gewoon naar mijn oude pc terug gegaan met win2000, Het icoontje werd dan steeds geel in de werkbalk.

Verwijderd

Welke versie precies van de drivers? mischien vergis je je?

• eXtReMeBiE
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-08 18:31
WOEI eindelijk iemand die ik kan helpen :)
ditzelfde probleem had ik ook. Bij mij viel ie ook altijd uit onder t spelen van CS... na een uurtje ofzo...
iig, ik d8, laat ik ns de poorten van mn kb en mn modem omwisselen. Gevolg: keyboard viel uit |:( hehe... vervolgens stopte in mn kb in nog een andere usb poort en voila, hij werkte weer/bleef werken...

hetzelfde probleem was bij een vriend van me :) op aanraden van mij zon stekkertje in n ander usb poortje gestopt en probleem opgelost...
kan best toeval zijn, maar ik denk dat mijn (en zijn) moederbord 4 usb-poortjes gewoon niet aankan...

probeer dus eens gewoon van poortje te verwisselen, en dan kijken of t probleem is opgelost :)

• Michali
heb je mischien windows XP? Dan kan het zijn dat hij daar onder uitklapt. Vriend van mij heeft dat ook gehad daar startte windows XP helemaal niet meer op.
Jep heb winxp, maar verder geen opstart probs ofzo. Ook geen last van reboots door de modem.
Precies Het zelfde had ik ook, ben maar gewoon naar mijn oude pc terug gegaan met win2000, Het icoontje werd dan steeds geel in de werkbalk.
De lampjes gaan uit op de modem zelf, waardoor die niet meer gereed is voor gebruik. dan word het icoontje geel.
Welke versie precies van de drivers? mischien vergis je je?
Heb de 2.0 drivers. Van de site van mxstream gehaalt. (op de officieele site staat 1.6 nog :? )(heb ik het zelfde prob bij trouwens)
WOEI eindelijk iemand die ik kan helpen
ditzelfde probleem had ik ook. Bij mij viel ie ook altijd uit onder t spelen van CS... na een uurtje ofzo...
iig, ik d8, laat ik ns de poorten van mn kb en mn modem omwisselen. Gevolg: keyboard viel uit hehe... vervolgens stopte in mn kb in nog een andere usb poort en voila, hij werkte weer/bleef werken...

hetzelfde probleem was bij een vriend van me op aanraden van mij zon stekkertje in n ander usb poortje gestopt en probleem opgelost...
kan best toeval zijn, maar ik denk dat mijn (en zijn) moederbord 4 usb-poortjes gewoon niet aankan...

probeer dus eens gewoon van poortje te verwisselen, en dan kijken of t probleem is opgelost
Al geprobeerd. Helpt niet.

Verwijderd

MuErTo ChAvEz schreef op 22 augustus 2002 @ 21:53:
Er zijn trouwens nu weer nieuwe drivers te vinden voor de speedtouch usb modem.
Ik had zelf problemen als ik een file bij kazaa d/l dat de comp rebootte en dat als ik gewoon wat aan het d/l was dat de verbinding eruit knalde, maar met de nieuwe driver gaat het stukken beter geen van de bovengenoemde problemen zijn meer voor gekomen.

ff linkje voor de laatste drivers

http://www.speedtouchdsl.com/support.htm

Ik gebruik de 1.6 dus
2. 0 is al uit maar verder die gebruik ik icm xp en het gaat goed maar moest wel eerst een los usb kaartje inbouwen voordat hoeren ding wilde opstarten.
Pagina: 1