Toon posts:

tv-kaartje..

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
[me wil een tv-kaartje kopen..]

maar ik wil er wel m'n Handycam-videomateriaal mee kunnen bewerken en evt. ook webcam streaming :?

en natuurlijk gewoon tv kijken :)

tips?

(btw: heb zelf P3-400, 64 MB geh. en Voodoo3-kaartje)

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik heb zelf de Hauppage WinTV Go! en bevalt me prima. Alleen zou ik niet die Go! nemen want die heeft Mono geluid, maar voor de rest is het welg goed beeld en zo, en hij heeft composite in.

Weet iemand waar je een afstandsbediening voor een hauppage kaart kan krijgen? En dan liefste draadloos.

Eppie

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

ik heb zelf de studio pctv pro van pinnacle systems, de kwaliteit zal elkaar niet veel ontlopen, maar hier zit standaard een afstandsbediening bij

ik weet zo niet of je Handycam-videomateriaal ermee kan bewerken, volgens mij moet je daar een wat duurder kaartje voor kopen

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 16 oktober 2000 22:06 schreef MUSTI het volgende:
ik heb zelf de studio pctv pro van pinnacle systems, de kwaliteit zal elkaar niet veel ontlopen, maar hier zit standaard een afstandsbediening bij

ik weet zo niet of je Handycam-videomateriaal ermee kan bewerken, volgens mij moet je daar een wat duurder kaartje voor kopen[/quote]volgens mij zit bij de USB-versie de volledige videobewerking-software bij

maar USB lijkt me niet sneller als een kaart

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

http://www.pinnaclesys.de/du/frameset_id.asp?product_id=191

Studio PCTV

MAAK VAN UW PC EEN MULTIMEDIA TV

Maak fascinerende video clips voor CD-ROM, video mail en web-site met Studio software.
Download TELETEKSTpagina's met PCTV TELETEKST. Enkel beeld opname in hoge kwaliteit (TWAIN compatible).
Ontvang stereo TV en stereo FM radio met Studio PCTVpro.

UNIEKE VOORDELEN

Beste prijs/kwaliteit verhouding
Eenvoudige installatie en automatische zenderzoekfunctie
Gemakkelijke en creatieve Studio software
Klaar voor video conferencing
Video Scanner (TWAIN support)
Uitgebreid software pakket

Is dit een goed kaardje??
Ik wil die ook meschien kopen.

Thy will see the light...

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-07 01:36

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Volgens mij is de beeld /audio kwaliteit van beide kaartjes [PCTV / WinTV] hetzelfde omdat er volgens mij dezelfde tv-recievers opzitten. :?

De PCTV veel meer problemen met IRQ instellingen...Als je dus veel insteekkaarten op je systeem hebt zou ik de WinTV kopen, deze heeft trouwens geen internal video-out...maar die heb je denk ik niet echt nodig ;)

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Pagina: 1