"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Euh. Met een linkje is het een stuk makkelijker meelullen
Vroeger kon het zelfs met +4 .......ronaz schreef op 05 augustus 2002 @ 15:12:
Ben net weer eens aan het modden geslagen. Wat valt me op: één specifieke user die Karma aan het harvesten is door op oude topics met een +2 reply te reageren in de hoop dat niemand het ziet.
Is nog niet zo erg, als het zinnige posts zouden zijn maar het zijn stuk voor stuk open deuren. -1 overgewaardeerd
link
kan zijn dat ik overdrijf. Deze kerel is blijkbaar #3 Godlike.... niet echt wat je van zo iemand verwacht imo
kan zijn dat ik overdrijf. Deze kerel is blijkbaar #3 Godlike.... niet echt wat je van zo iemand verwacht imo
jup, hier nog 1: http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=568615
Beetje irritant idd.
edit: nog 1: http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=568604
Beetje irritant idd.
edit: nog 1: http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=568604
Hmm, ik weet zelf eigenlijk niet zo goed wat ik hiermee aan moet. Draadje van 26 juli en reakties van 5 augustus.
Zelf neig ik richting overbodig, omdat het draadje gewoonweg al wat ouder is, maar wat ze vertellen is op zich wel informatief. Wat vind de rest hiervan?
Zelf neig ik richting overbodig, omdat het draadje gewoonweg al wat ouder is, maar wat ze vertellen is op zich wel informatief. Wat vind de rest hiervan?
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
http://ng.tweakers.net/se...ry=bobsnl&DB=userreacties
hij is aardig actief vandaag
hij is aardig actief vandaag
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
mmmm, een korte random klik op deze user en zijn posten maken mij niet vrolijk.
Laten we het erop houden dat meneer het van de kwantiteit moet hebben ipv kwaliteit, maar vorig jaar zou zo'n persoon never-nooit in een karma-top25 lijstje komen.
1700 reacties en de gemiddelde score is 2..... ik denk dat er erg veel overgewaardeerd is bij deze meneer.
* Delerium zou overigens ook niet in een karma-top25 staan.
Sterker, ik heb er nooit ingestaan.
Laten we het erop houden dat meneer het van de kwantiteit moet hebben ipv kwaliteit, maar vorig jaar zou zo'n persoon never-nooit in een karma-top25 lijstje komen.
1700 reacties en de gemiddelde score is 2..... ik denk dat er erg veel overgewaardeerd is bij deze meneer.
* Delerium zou overigens ook niet in een karma-top25 staan.
Sterker, ik heb er nooit ingestaan.
Verhaal user is bekend. Is modpuntenloss. Moeilijk verhaal, staat regelamtig met oneliners op +4. Ondergetekende doet daar graag wat aan, maar wil ook geen hetze ontketenen. mmm
Vriendelijke mensen, moet toch eerlijk bekennen dat ik dit een beetje kinderachtig vind. Als na mijn vakantie niet eens de topics op T.net mag lezen en reageren op reactie van andere users .... eigenlijk te triest voor woorden!
[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]
Het reageren mag je ook rustig doen, maar wat voor een nut heeft het om na meer dan 10 dagen nog op een artikel te reageren?bobsnl schreef op 05 augustus 2002 @ 18:10:
Vriendelijke mensen, moet toch eerlijk bekennen dat ik dit een beetje kinderachtig vind. Als na mijn vakantie niet eens de topics op T.net mag lezen en reageren op reactie van andere users .... eigenlijk te triest voor woorden!
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Ergens heb je een punt. Feit blijft IMO echter wel dat er naar verhouding veel door jou geplaatste reacties naar verhouding afwijkend hoog staan. Dat riekt nogal snel naar een behoorlijke karmadrang wat nogal negatief overkomt. Reageren op wat oudere topics met de reactie inzetten op +2 is daar een vorbeeld van. Daarentegen vind ik persoonlijk dat behulpzaam zijn in topics van een paar dagen oud wel ok is en niet gelijk naar overbodig gesnoeid hoeft te worden. Je heb wat dat betreft wat de schijn tegen.bobsnl schreef op 05 augustus 2002 @ 18:10:
Wel prettig dat je hier reageert, kunnen we misschien eens wat discussiëren. Want vaak hebben je reacties wel degelijk inhoud.
Het probleem is dat je in topics post die al 10 dagen oud zijn, wat ons een beetje laat denken dat je probeert 'stiekum' nog wat puntjes mee te pakken. Post gewoon in recente topics, dan heb je dit soort problemen niet. In oude topics ziet trouwens toch niemand het.Vriendelijke mensen, moet toch eerlijk bekennen dat ik dit een beetje kinderachtig vind. Als na mijn vakantie niet eens de topics op T.net mag lezen en reageren op reactie van andere users .... eigenlijk te triest voor woorden!
Daar is * KeX het niet mee eens. Ook voor het teruglezen in oudere topics is het nuttig dat reacties op het juiste niveau de kast ingaan. Als ik oude nieuwsitems teruglees wil ik juist kunnen filteren door het juiste leesniveau te kunnen filteren.Netman867 schreef op 05 augustus 2002 @ 18:35:
[...]
Het probleem is dat je in topics post die al 10 dagen oud zijn, wat ons een beetje laat denken dat je probeert 'stiekum' nog wat puntjes mee te pakken. Post gewoon in recente topics, dan heb je dit soort problemen niet. In oude topics ziet trouwens toch niemand het.
Van mij mag je echt wel in oude draden reageren, maar zet het dan niet in op +2.
Sterker nog, open-deur zinnen in echt oude topics zijn echt niet essentiel, dus kan het wellicht beter zijn die keutel aan boord te houden.
Ik bedoel:
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=568615
Technisch gezien is deze reactie zwaar overbodig, om zuks in oude draden te droppen en zeker in combo met +2 dat ruikt naar onzin. Met een karma van 7117+ zou dat muntje iig al gevallen moeten zijn.
Oude draden met echte data vullen ok, maar verder laat de dode draden met rust.
Sterker nog, open-deur zinnen in echt oude topics zijn echt niet essentiel, dus kan het wellicht beter zijn die keutel aan boord te houden.
Ik bedoel:
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=568615
Technisch gezien is deze reactie zwaar overbodig, om zuks in oude draden te droppen en zeker in combo met +2 dat ruikt naar onzin. Met een karma van 7117+ zou dat muntje iig al gevallen moeten zijn.
Oude draden met echte data vullen ok, maar verder laat de dode draden met rust.
Zit wel wat in natuurlijk .... maar mijn intensie was goed en was een klein beetje verwonderd door al die -1 en -2 overbodig moderaties. Als het me om makkelijke karmapuntjes te doen was was is natuurlijk wel in heeeeel oude topics gaan posten.KexDaFlex schreef op 05 augustus 2002 @ 18:33:
[...]
Ergens heb je een punt. Feit blijft IMO echter wel dat er naar verhouding veel door jou geplaatste reacties naar verhouding afwijkend hoog staan. Dat riekt nogal snel naar een behoorlijke karmadrang wat nogal negatief overkomt. Reageren op wat oudere topics met de reactie inzetten op +2 is daar een vorbeeld van. Daarentegen vind ik persoonlijk dat behulpzaam zijn in topics van een paar dagen oud wel ok is en niet gelijk naar overbodig gesnoeid hoeft te worden. Je heb wat dat betreft wat de schijn tegen.
Wel prettig dat je hier reageert, kunnen we misschien eens wat discussiëren. Want vaak hebben je reacties wel degelijk inhoud.
Maar goed. De volgende keer als ik terug van vakantie ben zal ik een beetje opletten en in ieder geval niets op +2 zetten ..... Ik zal ook was vaker op GoT gaan rondneuzen i.p.v. alleen de frontpage ... en wat discussies betreft, die ga ik graag aan hoor.
No hard feelings!
[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]
Heb er eigenlijk ook niet bij nagedacht dat ie wat minder gelezen zouden worden. Wat dat betreft heb je natuurlijk groot gelijk .... maar als je kijkt zijn mijn reacties ook allemaal vandaag gepost, beginnend met topics van vandaag en gister en terug. Was puur het nieuws terug aan het lezen van tijdens mijn vakantie en reageren is eigenlijk een kwestie van gewoonte... absoluut niet de bedoeling om onopvallend puntjes te scoren in ieder geval.Netman867 schreef op 05 augustus 2002 @ 18:35:
[...]
Het probleem is dat je in topics post die al 10 dagen oud zijn, wat ons een beetje laat denken dat je probeert 'stiekum' nog wat puntjes mee te pakken. Post gewoon in recente topics, dan heb je dit soort problemen niet. In oude topics ziet trouwens toch niemand het.
Was ook niet persoonlijk bedoeld.No hard feelings!
Hmmmz, zo zie je maar weer eens te meer dat met een beetje communicatie scherpe randjes niet zo scherp meer zijn.
Waar ik op doel:
Nav van dit nVidia nForce2 draadje (de eerste die ik aanklikte), en deze 'plat' bekeek, zie ik 3 reacties van jou bobsnl, allen geplaatst op +2 binnen 5 minuten na elkaar. Als je dan ziet dat die reacties gedaan zijn in een nieuwsposting van 10 dagen ervoor, dan kun je je voorstellen dat dit idd op erg goedkoop karmajagen lijkt?
Iig hebben we door onze 'communicatieve vaardigheden' de situatie open en helder op tafel, en ziet iedereen wat er voor verbetering in aanmerking komt
Waar ik op doel:
Nav van dit nVidia nForce2 draadje (de eerste die ik aanklikte), en deze 'plat' bekeek, zie ik 3 reacties van jou bobsnl, allen geplaatst op +2 binnen 5 minuten na elkaar. Als je dan ziet dat die reacties gedaan zijn in een nieuwsposting van 10 dagen ervoor, dan kun je je voorstellen dat dit idd op erg goedkoop karmajagen lijkt?
Iig hebben we door onze 'communicatieve vaardigheden' de situatie open en helder op tafel, en ziet iedereen wat er voor verbetering in aanmerking komt
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Pagina: 1