AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Heel stevig zolang je die houten blokjes met ijzerdraad goed vastdraait.
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Nee, het zijn in totaal maar 2 blokjes, maar er zaten toevallig al inkepingen in....
Mooi idee. Hoeveel graden is je temp gedaalt
Die constructie op een Slot1?
Was dat geen geprop...
Bij mijn oude Slot1 zaten de geheugenbanken altijd in de weg.
Was dat geen geprop...
Bij mijn oude Slot1 zaten de geheugenbanken altijd in de weg.
Bovenstaande BX6 Rev.2.0 is geloof ik één van de weinige moederborden waar veel ruimte aanwezig is tussen de geheugenbanken en het CPU-slot.
Verwijderd
ik heb deze mod wel eens eerder gezien, maar dan met ijzerplaatjes in plaats van blokjes hout, maar werkt ongeveer hetzelfde.
Daar heb ik ook last vanUndertaker2 schreef op 06 augustus 2002 @ 10:54:
Bovenstaande BX6 Rev.2.0 is geloof ik één van de weinige moederborden waar veel ruimte aanwezig is tussen de geheugenbanken en het CPU-slot.

Ik heb zelf nu een heel klein coolermaster gevalletje eropzitten en wil misschien ook de fan gaan vervangen, dit kleine rotding (40MM) maakt te veel herrie
Mag ik je er wel even aan herinneren dat hout warmte isoleert? Niet dat het zo HEEL veel uitmaakt, maar ik zou toch iets van metaal hebben gemaakt...
Persoonlijk vind ik de omgekeerde fanguard op de hs schroeven met een 8cm fan erop makkelijker en effectiever, maar origineel is het wel!
Persoonlijk vind ik de omgekeerde fanguard op de hs schroeven met een 8cm fan erop makkelijker en effectiever, maar origineel is het wel!
Bnet pindle#2913
Verwijderd
Ik vind het een perfecte mod.
- Kost nix
- ziet er redelijk netjes uit nog (Geen duct tape gebruikt
)
- simpel
- en het allerbelangrijkste voor een Tweaker, het werkt!!
Score 10 uit 10
- Kost nix
- ziet er redelijk netjes uit nog (Geen duct tape gebruikt
- simpel
- en het allerbelangrijkste voor een Tweaker, het werkt!!
Das een Thermaltake Vulcano 7. Die staan bekend om hun luidruchtigheid. Net als een Apache Gunship !Erik1 schreef op 06 augustus 2002 @ 11:22:
[...]
Daar heb ik ook last van
Ik heb zelf nu een heel klein coolermaster gevalletje eropzitten en wil misschien ook de fan gaan vervangen, dit kleine rotding (40MM) maakt te veel herrie
De 7+ en 9 maken evenveel lawaai maar koelen veel beter.
dikzak
Pagina: 1