Hercules Radeon 8500LE + hydravision?

Pagina: 1
Acties:

• Thomix
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-06 21:16

Thomix

cAFFEÏNE!

Topicstarter
Ik heb atm een Hercules Radeon 8500LE en een Voodoo 3 3000 PCI in mijn systeem (de voodoo secundair natuurlijk) en op de hercules een 18" TFT en een 19" CRT. Nu wil ik het zelfde uitgespreide scherm als ik had met alleen de radeon en de voodoo (standaard windows desktop uitsmeren), maar het enige dat ik tot nu to voor elkaar heb gekregen is twee gekloonde uitgangen op de radeon en een scherm ernaast op de voodoo - het zelfde als vroeger maar dus een gekloond scherm erbij.

Ik weet vrij zeker dak iets heel simpels over het hoofd zie, maar ik kom er niet uit. Wie kan mij helpen om hydravision te configureren?

• Tobias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 18:12
Ik ken toevallig ook iemand met zo'n probleem. Maar blijkbaar weet niemand de oplossing. :/

"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"

• kimjansen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:47

kimjansen

Nu ff niks...

ewm je kan eens proberen bij de instellingen van het beeldscherm je tweede monitor te selecteren en het vakje "Mijn bureaublad naar deze monitor uitbreiden" inschakelen, het wil dan wel eens lukken

Speed kills, but beauty lives forever...

• Thomix
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-06 21:16

Thomix

cAFFEÏNE!

Topicstarter
Dat is het probleem niet, de tweede monitor in de bureaubladinstellingen is de monitor die aan de voodoo 3 hangt, en die werkt gewoon; ook aangevinkt. Ik gebruik btw win2k, was vergeten te zeggen.