• rnmt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-11-2024

rnmt

Dr EvIL

Topicstarter
Ik heb sinds kort de T68i van SonyEricsson en daar hebben ze ook een cameraatje voor: de MCA-20 ( http://www.sonyericsson.com/T68i/accessories.htm )

Nu ben ik van plan om nog even voordat ik op vakantie ga, een simpel cameraatje (digitaal) te kopen....

heeft iemand ervaringen met deze camera....?

edit: linkje moet natuurlijk wel werken... 8)7

Throw me a freakin' bone here

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-03 10:12

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ik heb er geen ervaring mee maar als je al een T68i hebt is het natuurlijk wel een leuk idee maar je moet niet veel verwachten van de beeldkwaliteit.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• rnmt

rnmt

Dr EvIL

Topicstarter
Johnny64 schreef op 05 augustus 2002 @ 15:28:
Ik heb er geen ervaring mee maar als je al een T68i hebt is het natuurlijk wel een leuk idee maar je moet niet veel verwachten van de beeldkwaliteit.
Als ik het goed heb dan heeft de camera een maximale resolutie van 640 x 480, dat is voor mij voldoende...

...ik ben alleen benieuwd hoe de kwaliteit van opnames in het donker zijn (het is mij nl. niet duidelijk of er een flitser of iets dergelijks op zit..

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-03 10:12

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Zulke camera's doen het in het donker altijd heel erg slecht. Er zit ook geen flitser op. Overdag, buiten nemen ze wel heel redelijke foto's maar binnenshuis wordt het al wat moeilijker. In schemering en 's nachts zijn ze compleet waardeloos.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• rnmt

rnmt

Dr EvIL

Topicstarter
Johnny64 schreef op 05 augustus 2002 @ 17:27:
Zulke camera's doen het in het donker altijd heel erg slecht. Er zit ook geen flitser op. Overdag, buiten nemen ze wel heel redelijke foto's maar binnenshuis wordt het al wat moeilijker. In schemering en 's nachts zijn ze compleet waardeloos.
Ik denk dat ik dan maar naar een andere goedkope digitale camera op zoek ga... i.i.g. bedankt! :)