ik heb een zalman 300 watt voeding, ik hoor m niet 
Voor zover ik weet ook de stilst verkrijgbare voeding
Voor zover ik weet ook de stilst verkrijgbare voeding
Verwijderd
Dat denk ik dus wel he
Naast een zalman kun je ook eens kijken naar enermax, die hebben een speciale stille versie, whisper of silent heet ie geloof ik.
ja hij doet het, anders zou ik dit niet kunnen tikken 
Overigens zullen er ook wel andere stille voedingen zijn dus staar je niet compleet blind op deze gezien z'n prijskaartje
4 Zalman 300 Watt (ST300BLP) ¤ 69,- 30-07
4 Zalman 300 Watt (ZM300A-APF) ¤ 81,- 04-08
Ik heb zelf de ST300BLP, die ZM300A-APF is net nieuw en bestond nog niet toen ik m'n zalman koeling en voeding kocht.
Ik neem aan dat die nieuwere net zo stil of stiller is
300W (Low Noise) ¤ 18,-
300W Inwin Ultra Quiet ¤ 62,-
Enermax Silent 300 (EG301P-VE[FM]) ¤ 61,-
Enermax Whisper 350 (EG365P-VE[FC]) ¤ 74,-
Dit alles uit dit lijstje natuurlijk: http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/212
Overigens zullen er ook wel andere stille voedingen zijn dus staar je niet compleet blind op deze gezien z'n prijskaartje
4 Zalman 300 Watt (ST300BLP) ¤ 69,- 30-07
4 Zalman 300 Watt (ZM300A-APF) ¤ 81,- 04-08
Ik heb zelf de ST300BLP, die ZM300A-APF is net nieuw en bestond nog niet toen ik m'n zalman koeling en voeding kocht.
Ik neem aan dat die nieuwere net zo stil of stiller is
300W (Low Noise) ¤ 18,-
300W Inwin Ultra Quiet ¤ 62,-
Enermax Silent 300 (EG301P-VE[FM]) ¤ 61,-
Enermax Whisper 350 (EG365P-VE[FC]) ¤ 74,-
Dit alles uit dit lijstje natuurlijk: http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/212
ik heb zelf een CWT 430watt voeding ,moet zeggen erruggg stil en superstabiel.
te vinden bij de pricewatch of anders kijk ff bij www.tweakshop.nl
te vinden bij de pricewatch of anders kijk ff bij www.tweakshop.nl
Ik zie dat enermax en zalman door hetzelde bedrijf geimporteerd worden in nederland
Maar Bedankt voor de tips heren !
Maar Bedankt voor de tips heren !
ik heb een 431 Watter van enermax special voor AMD, goed ding.. me HD's maken meer lawaai dan dat ding
(hij heeft 2 fans er inzitten)
mijn server mod hebben we de voeding zelf gesloopt
en wordt hele maal gemod
mijn server mod hebben we de voeding zelf gesloopt
ik heb vandaan een antec truepower 380W geinstalleerd in een system en ik moet zeggen dat hij niet onder doet voor een paar stille (Papst) ventilatoren
Speed kills, but beauty lives forever...
Heb een Zalman ZM300A gekocht. Erg goede voeding. Zit maar 1 fan en ik je hoort dat ding dus gewoon niet. Eindelijk een stille PC
antec 300 watt of antec truepower. antec truepower is erg duur. gewone antec voldoet ook wel. zijn gewoon goeie voedingen die weinig geluid maken.
mijn werkgever draait een dual athlon mp op zo'n voeding (380 watt) met 3 7200 rpm schijven en ik heb er 1 in en axp 1800+ hangen. weinig geluid en tot nu toe geen gezeik.
mijn werkgever draait een dual athlon mp op zo'n voeding (380 watt) met 3 7200 rpm schijven en ik heb er 1 in en axp 1800+ hangen. weinig geluid en tot nu toe geen gezeik.
Pagina: 1