Beste vliegspel op dit moment ?

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ZOMERZON
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09-2024

ZOMERZON

Voor Geen Cent Gaat De Zon Op

Topicstarter
En met vliegspel bedoel ik bruut dogfight die in multiplayer mode gespeeld kunnen worden.

Ik heb gehoord dat IL-2 Sturmovik een erg goede is... en zie ook dat Strike Figthers binnenkort uitkomt , maar ook Lock on (slechte eigenschap is dat er maar beperkte vliegtuigen zijn die men kan besturen.)

Zijn er nog meer kwalitatief goede en multiplayer enabled vliegspellen op de markt ?

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12-2025
Hmm ik ben ook een beetje op zoek op dit moment. Tis al een tijdje geleden dat ik echt met een flightsim bezig geweest ben, en ik wil ook niet zo'n arcade game waar je binnen 2 minuten doorhebt hoe alles werkt.
Ik zit oa te denken aan FS2002. Het is weer eens wat anders dan dat geschiet (maar dus niet waar jij naar op zoek bent:) ), maar ik weet niet hoe snel ik er misschien op uitgekeken ben.
Strike fighter klinkt wel vet, maar lock on komt pas begin 2003 uit, dus daar kun je nog even op wachten. Overigens kun je in lock-on meer planes besturen dan in strike fighter, volgens mij...

Verwijderd

Operation Flashpoint heeft ook mooie MP (LAN) mogelijk heden met vliegtuigen/helicopters

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Wil je knallen ==>> IL-2, Combat Flight Simulator 3, Lock On:Modern Air Combat (laatste twee nog niet uit)
Wil je niet knallen ==>> FS2002, X-Plane

Verwijderd

Mag ik naar het IL2 topic vewijzen? Het grote IL2 Sturmovik topic (+Forgotten Battles)

Waarschuwing: niet geschikt voor (POTS) modem. Kwamen we beetje laat achter. :P

In IL2 zijn brute DF's.
"LOMAC" is modern, dus veel 'Beyond Visual Range' werk.
Eventueel zou "Project 1: Strike fighter" DF kunnen hebben.

Maar op dit moment zeg ik bevooroordeeld en met veel overtuiging: IL2 schopt glutus maximus. (Latijn voor kont :P )

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:12

WouterG

Dit is geen ondertitel

Voor mij toch nog steeds falcon 4.0 incl. de laatste updates.

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

IL2 *Amen*

Maar koop wel een throttle and stick. liefst pedalen.
anders wordt je gehakt, niet leuk meer.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Verwijderd

Probeer ook eens Combat Flight Simulator II. Ikzelf vlieg heel veel met Fighter Squadron "Screaming demon's over Europe"(SDOE). Mooie spellen en er is veel van te downloaden.
Pagina: 1