Toon posts:

[canal+ Digitaal]

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben verschillende sites afgeweest om te zoeken naar decoders voor canal plus digitaal maar ik kan er niet echt wijs van worden. :?
Ik zoek een dus een goeie leuke decoder van deze tijd en liefst geen philips en mag rond de E400 wezen ,als je naar een dealer kan verwijzen ook goed ;)

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Hier staat echt niets?: http://www.canaldigitaal.nl/ ;) :+

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

huh :? nou..wij (electic city) verkopen wel canal+ , maar daar worden decoders bijgeleverd.. als zo een ding kapot is moet je ff canal+ bellen en vie hun word dan wat geregeld zodat jij bij de winkel weer een nieuwe decoder kan halen

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• rnmt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-11-2024

rnmt

Dr EvIL

je hebt toch alleen een standaard digitale schotelantenne (+decoder) nodig + een abbo op Canal+ Digital :?

Throw me a freakin' bone here

Verwijderd

Topicstarter
gitaarwerk schreef op 05 augustus 2002 @ 14:18:
huh :? nou..wij (electic city) verkopen wel canal+ , maar daar worden decoders bijgeleverd.. als zo een ding kapot is moet je ff canal+ bellen en vie hun word dan wat geregeld zodat jij bij de winkel weer een nieuwe decoder kan halen
dat is analoog geen digitaal

Verwijderd

Topicstarter
rnmt schreef op 05 augustus 2002 @ 14:19:
je hebt toch alleen een standaard digitale schotelantenne (+decoder) nodig + een abbo op Canal+ Digital :?
decoders moet je zelf kopen en een schotel van af 60cm ongeveer dacht ik maar hoe groter hoe beter en je krijg er een smart card erbij voor canal+

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-08 13:22

Skef

Ik scheer.me

Er zijn maar een aantal ontvangers waarbij je de standaard-kaart van Canal+ meegeleverd krijgt, waaronder de Philips.

Bij een Humax 5400Z krijg je hem bijvoorbeeld niet bij, maar er zijn kaartjes genoeg te vinden op internet...

Je kan een kaartje + schrijver zo online bestellen, daar zijn meerdere sites voor... En software voor op die kaartjes is gratis ;-)

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Verwijderd

Topicstarter
ik ga dus donderdag naar Purmerend toe wel ff 45 min rijden maar wel belovend
dealer heet world wide sataliet ...wie kent hem?
Pagina: 1