Ik dien de wetenschap en put daar vreugde uit.......
Ik zag het per ongeluk in IE omdat ik daar niet was ingelogd. Juist als je ingelogd was, zag je niets. D'r verscheen ineens een extra icoontje dat ik niet kende en kon het niet laten om er op te klikken. D'r stond dat ik 0 notes had. Beetje saai ben ik blijkbaar en dat klopt ook
Owjah, je hoeft niet me te mailen van "hey! weet jij hoeveel notes ik dan heb?" daar ga ik lekker niet op in
Was dat die roo/blauwe knop met dat papiertje?"Ik dacht dat het een snellink was naar een profiel.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Stonden wel wat vage zinnen in

Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post

hebben ze idd geslooptbazs2000 schreef op 05 augustus 2002 @ 14:25:
Ik kan niet meer mijn topiclist inkomen als ik op mijn naam klik.

search op user sinds updatebazs2000 schreef op 05 augustus 2002 @ 14:25:
Ik kan niet meer mijn topiclist inkomen als ik op mijn naam klik.
er is wat mis gegaan ofzo
Dank U, ik was even spullen kopen en toen ik terugkwam zag ik het ineens.SH007 schreef op 05 augustus 2002 @ 14:26:
[...]
search op user sinds update
er is wat mis gegaan ofzo
Maar goed, dit kon nog wel eens een tijdje gaan duren, nu zijn wel helemaal gehandicapt.
Disciplus-Simplex schreef op 05 augustus 2002 @ 14:09:
Tis al voorbij de pret. Heb wel lache verhaaltjes gelezen. Verder niets bijzonders op een paar lievebugs na.
Ik zag het per ongeluk in IE omdat ik daar niet was ingelogd. Juist als je ingelogd was, zag je niets. D'r verscheen ineens een extra icoontje dat ik niet kende en kon het niet laten om er op te klikken. D'r stond dat ik 0 notes had. Beetje saai ben ik blijkbaar en dat klopt ook.
Je had het ook netjes aan een crewmember kunnen melden ..
Tijd voor een nieuwe sig..
Verwijderd
Nielsz schreef op 05 augustus 2002 @ 14:29:
Laat HTML zien? Ja, laat HTML zien in voorbeeld.
(bij reply)
Zal ook wel een fout zijn, dat hoor je alleen te krijgen als je HTML rechten hebt.
Tja, niemand heeft deze opties ooit gehad en ineens verschijnt het zomaar.Koffie schreef op 05 augustus 2002 @ 14:32:
[...]
Je kunt dan niet verwachten dat iedereen meteen naar [BUG] rent om het te melden of geen gebruik gaat maken van die extra optie.
for real?Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 14:32:
[...]
Zal ook wel een fout zijn, dat hoor je alleen te krijgen als je HTML rechten hebt.
Verwijderd
Nee natuurlijk niet, maar dit is het officiële antwoord
Er is een screenshot, het is waar.MarcyDarcy schreef op 05 augustus 2002 @ 14:37:
eerst een screenshot zien, dan geloven (desnoods alle text wegge-edit)
Daar hebben jullie Robin V. toch voorKoffie schreef op 05 augustus 2002 @ 14:32:
[...]
Ik had het wel kunnen melden maar ik was druk bezig met leuke verhaaltjes te lezen en na een paar minuten was de pret alweer voorbij.
Verder heb ik daar niet eens aan gedacht omdat ik uberhaupt nog nooit iets heb gemeld en daarom die routine ook niet heb.
Verder concludeerde ik al heel snel dat jullie admin ook weer wakker was geworden omdat verder lezen in de admin-catacomben niet meer mogelijk was.
Nogmaals bedankt voor het pleziertje maar zo bijzonder was het nu ook weer niet.
nou ja pech gehad.
http://www.NUiPhone.nl/

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
worden we nu voor de kut gehouden of is het echt?
Zo ja, verdorie zeg, waarom zat ik net een lange reply te typen

🌞🍃
Doet ie dat niet door het in dit forum te plaatsen?Koffie schreef op 05 augustus 2002 @ 14:32:
[...]

DataBeest schreef op 05 augustus 2002 @ 21:31:
Hmm,
worden we nu voor de kut gehouden of is het echt?
Zo ja, verdorie zeg, waarom zat ik net een lange reply te typen![]()
![]()
Het is dus echt gebeurd.Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 14:38:
[...]Nee natuurlijk niet, maar dit is het officiële antwoord :+[...]
Er is een screenshot, het is waar.
Kan ik nu met een beroep op de privacy wetgeving bij tnet alle gegevens, die ze over mij opgeslagen hebben opvragen?
ik wilde dat ik eens een coole sig. kon bedenken.
strlen schreef op 05 augustus 2002 @ 23:30:
[...]
Doet ie dat niet door het in dit forum te plaatsen?
Mja.. Subtiel is anders, nietwaar?
nulkelvin-> selecteer in Lieve Adjes "laatste jaar" en doe dan eens Ctrl-F op "notes"...
Ik neem aan dat deze vraag sarcastisch bedoeld is?nulkelvin schreef op 06 augustus 2002 @ 02:51:
Hmmmm ik wist niet eens, dat er usernotes waren.......
Kan ik nu met een beroep op de privacy wetgeving bij tnet alle gegevens, die ze over mij opgeslagen hebben opvragen?
De islam kan uw vrijheid schaden
ROFL, ja hoor doe dat maar: femme@tweakers.net die kan je wel verder helpennulkelvin schreef op 06 augustus 2002 @ 02:51:
Hmmmm ik wist niet eens, dat er usernotes waren.......

http://www.NUiPhone.nl/
Sarcastisch wil ik niet zeggen, meer grappig, maar het is ook waar.Wokschotel schreef op 06 augustus 2002 @ 07:33:
[...]Ik neem aan dat deze vraag sarcastisch bedoeld is?
ik wilde dat ik eens een coole sig. kon bedenken.
Verwijderd
doet ut nietKaj. schreef op 06 augustus 2002 @ 06:35:
[...]
Mja.. Subtiel is anders, nietwaar?
nulkelvin-> selecteer in Lieve Adjes "laatste jaar" en doe dan eens Ctrl-F op "notes"...
joh, ik lig dubbelnulkelvin schreef op 06 augustus 2002 @ 13:29:
[...]
Sarcastisch wil ik niet zeggen, meer grappig, maar het is ook waar.

Verwijderd
thanx!Kaj. schreef op 06 augustus 2002 @ 15:12:
[...]
5 seconden zoeken en één draadje doorneuzen: GoT, de gebruikersgegevens en de wet.//
Enjoy