Nouja, eigenlijk is het probleem dus dat hij helemaal niet meer opstart. Nadat ik op de powerknop druk gaat een lampje branden dat volgens de handleiding aangeeft dat ie in "suspend-mode" zit. Ondertussen blijft de cd-rom lezen ofzo (geen idee wat het precies doet). De ene keer flikkert het scherm een keer en dan weer niet (telkens dus bij nieuwe pogingen de laptop aan te zetten), en de ene keer gaan de lampjes aan van de num-scroll-caps lock en de andere keer weer niet. Als ik geluk heb, dan boot de laptop eens een keer door en kan ik zonder problemen ermee werken. Heel vaag dus. Heeft iemand zoiets eerder gehad en zou het zelf op te lossen zijn (aangezien het terugsturen naar de dealer weer geld kost)
Als ie binnen de garnatie valt kan je hem beste terugbrengen. Zit er geen pickup service bij? Of is ie die termijn al verstreken. Het zelf maken van een laptop is bijna niet te doen aangezien alles geintegreerd is in 1 of hooguit 2 printplaten.
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Neej, zit geen pickupservice bij. Gisteren heb ik eens aan de binnenkant gekeken en voor de grap eens de hardeschijf eruit gehaald en erin gezet. Toen kon ik opeens normaal werken, maar nu heb ik weer hetzelfde verhaal en nu werkt het truukje niet meerFastBunny schreef op 06 augustus 2002 @ 10:38:
Als ie binnen de garnatie valt kan je hem beste terugbrengen. Zit er geen pickup service bij? Of is ie die termijn al verstreken. Het zelf maken van een laptop is bijna niet te doen aangezien alles geintegreerd is in 1 of hooguit 2 printplaten.