Ik heb een kast nodig, met zeker 7x 3,5" bays, aan de binnenkant. Als het goed is heeft de AOpen HQ-08 dit, maar zijn er nog meer alternatieven? Ik kon niet zo veel vinden.
Wel binnen de HQ-08 prijsklasse aub... en dat is ggen big-tower...dat is ook een vereiste.
Ik ben helemaal niet nieuwsgierig maar:
Waarom heb jij 7 3,5" bays nodig?
(misschien is er nog wel een andere / goedkopere oplossing
Groetjes,
Bram v. Leur
Waarom heb jij 7 3,5" bays nodig?
(misschien is er nog wel een andere / goedkopere oplossing
Groetjes,
Bram v. Leur
|_____vakje______|
Ik heb 3 schijven, met koeler er onder die ook een bay in beslag nemen. En overal moet nog een beetje ruimte tussen blijven anders werken ze niet. En ik wil ze niet in een 5,25" slot hebben principieel niet. Daarom. En ik ga nog wel eens uitbrijden tot 7 HD's. 'k wil er nog 4x 80GB bij hebben, maar dat komt nog wel.
Conrad heeft ook een erg mooie kast; ff kijken of ik hem ergens kan vinden...
Ah, hier:

Is dat niks?
Ah, hier:
Is dat niks?
Mwah... ik vind die AOpen mooier....niemand meer ideeen?
www.oc-shop.nl heeft Addtronics kasten, zijn errug mooi en errug ruim. Alleen of ze 7x3,5" hebben weeknie...
he kaj thnx dat is ongeveer wat ik zoek.
ff kijken of ik hem ook zonde voeding kan krijgen.
ff kijken of ik hem ook zonde voeding kan krijgen.
= TheGrimReaper op tweakers
er zitten standaard 3x 3,5 inch in die ADDTRONICS kasten, maar ze verkopen losse 3,5 brackets (steeds 2 HD's), dan kan je overal in die kast hangen en onder elkaar hangen. Zo kan je erg goed uitbreiden. Die Brackets kosten 15,00 per stuk
En ja die ADDTRONICS kasten zijn ook zonder voeding leverbaar
En ja die ADDTRONICS kasten zijn ook zonder voeding leverbaar
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Pagina: 1