Ja, het moet kunnen! Maar hoe weet ik ook niet, ik ben m nu de pleuris aan het zoeken, maar 't lukt gewoonweg niet! Er zijn hier al heel erg veel posts over geweest, maar de search doet 't niet. Wie helpt ons!
Volgens http://www.esware.net/empire/hardware/cdrom/cd_cd-r99.shtml hoort mijn burner (LG CED-8080B) zelfs 99 minuten cd's aan te kunnen!!!
Volgens http://www.esware.net/empire/hardware/cdrom/cd_cd-r99.shtml hoort mijn burner (LG CED-8080B) zelfs 99 minuten cd's aan te kunnen!!!
20*350ZO45°
Verwijderd
je moet nero zo instellen dat hij gaat overburnen, als je van die platinum 90minuten cd's heb staat er op de achterkant hoe het moet alleen het is in het duits
Maar waar kan je die bestellen dan?
Verwijderd
Nou, ik heb volgens mij problemen met 700 mb cd's want ik heb tot nu toe alle cd's goed kunnen branden met platinum 700mb en daarnaa ben ik begonnen met 650mb siemens en nog wat en toen weer platinum, maar die lukken me nu niet meer, iemand een idee waaraan dit ligt, of is het gewoon toeval dat er tot nu toe ongeveer 6 zijn mislukt van de 6.???/
Verwijderd
overburnen activeren bij Expert Settings.Op maandag 16 oktober 2000 21:16 schreef god0631 het volgende:
Hoe kan je met Nero 5.0.2.4 90 min cds branden? En met wel progje kan het nog meer?
ook de max. overburn-tijd aanpassen.
Hoe gevaarlijk is overburnen? IK heb hier 99min. cd's liggen en die wil ik dolgraag gaan proberen maar als ik m'n brander daarmee mol denk ik niet dat ik dat ga proberen...
ik denk dat je alleen cd's kunt verneukenmet overburnen, die brander blijft wel heel.
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Psies, wat zou er aan een brander kapot kunnen gaanOp zondag 17 juni 2001 00:00 schreef Reefer het volgende:
ik denk dat je alleen cd's kunt verneukenmet overburnen, die brander blijft wel heel.
/dev/null
De kop kan van z'n worm wieltje aflopen, waardoor je brander niet meer werkt.Op zondag 17 juni 2001 00:12 schreef I_Stealth_I het volgende:
Psies, wat zou er aan een brander kapot kunnen gaan
Hiervoor wordt regelmatig gewaarschuwt. Dit geldt vooral voor de oude branders.
Dit kun je vaak checken door ff bij de bekende copy-hulp sites de zoeken naar gezschikte overburn branders. Daar kun je vaak ervaringen van welke brander wel en welke niet goed kan overburnen vinden.
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
tuurlijk, stom van mijOp zondag 17 juni 2001 00:15 schreef Duur het volgende:
[..]
De kop kan van z'n worm wieltje aflopen, waardoor je brander niet meer werkt.
Hiervoor wordt regelmatig gewaarschuwt. Dit geldt vooral voor de oude branders.
Dit kun je vaak checken door ff bij de bekende copy-hulp sites de zoeken naar gezschikte overburn branders. Daar kun je vaak ervaringen van welke brander wel en welke niet goed kan overburnen vinden.
/dev/null
welke tweakert heef nou nog een ouwe brander dan ?
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Verwijderd
Waar kan je zoeken tot hoe ver je brander kan komen. Ik heb de Lite-on 12x/10x/40x met Burnproof besteld en nou wil ik 't wel eens van die brander weten
Verwijderd
Hmm, ik denk dat jij geen cd's kan vinden om dat te testen. Zo'n Lite-on is echt goed, hij kan vast wel ver over-burnen.Op zondag 17 juni 2001 22:48 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Waar kan je zoeken tot hoe ver je brander kan komen. Ik heb de Lite-on 12x/10x/40x met Burnproof besteld en nou wil ik 't wel eens van die brander weten
Pagina: 1