Toon posts:

MOHAA & Radeon8500 troubles...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met MOHAA Allied Assault met mijn Radeon 8500 kaartje.

Alle spellen en tools die ik heb werken uitstekend met mijn radeon 8500.

Maar net Mohaa gekocht en al ik dit installer en start; kan ik gewoon alle settings op maximaal zetten, whatever ik wil. Echter zodra ik een single player level start; krijg ik eerst een inbelscherm voor gamespy. Als ik dan op exit of cancel druk; want ik wil gewoon stand alone spelen, dan start het spel op zonder dat mijn muis het niet meer doet?!
ik kan dan alllen nog maar met mijn keyboard spelen.

Nu dacht ik.... dat is vast een bug in het spel en hup download de officiele nieuwste update en installeer die erover heen.

Nu wordt het nog gekker; na starten krijg ik weer het vertrouwde menu. Maar zodra ik een level start; krijg ik dat verrotte inbelscherm nog steeds, en zodra ik ook maar wat aanklik; stopt het spel ermee en val ik terug naar mijn Windows 98se desktop.?

Ik wordt hier ziek van.
Gebruik Windows 98se , directx8.1a
drivers 4.13.01.9031 drivers.
VIA 4in1 4.39

gan nu maar eens de nieuwste catalist drivers proberen. Maar blijf het vreemd vinden dat het spel er gewoon mee stop.

Moet ik nu echt eerst inbellen?

Verwijderd

hmm, kijk ff rond in de oudere topics, dit is een bekend probleem d8 ik...

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Nou hoe je dit probleem in relatie brengt met je radeon is mij onduidelijk?
check het MOHAA topic, dit is er in voorbij gekomen zeker weten.

g'luck.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:49
heeft idd nix te maken met je Radeon 8500
dat inbellen/willen connecten doet ie automatisch,
heel goed te blokeren met een goed ingestelde firewall (Norton)
maar is ook op een andere manier op te lossen

check de officiele site/forum/FAQ
en anders een van de vele topics hier @ GoT (ja, I know, de search ligt plat :( )

Verwijderd

vind je het gek dat mensen slecht over ati gaan denken wanneer er allemaal van zo een topics word geopend met zo een topic titel. Geef ati maar de schuld dat MOH wilt inbellen.....beetje gek vind jezelf niet?? Of wil je dit probleem verkomen met andere drivers???

Verwijderd

Topicstarter
Sorry hoor... ;)

Ik wist niet dat dit een probleem is waar iedereen mee schijnt te kampen, ook met niet Radeon 8500 kaarten...

Aangezien dit het eerste spel is dat zo idioot reageert, dacht ik dat het alleen voorkwam in combinatie met de radeon 8500.

desondanks, Iemand met een tip om dit snel op te lossen?

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Heb je alle setting al bekeken? Mohaa lijkt wel te denken dat je multi wilt gaan doen.
check dat topic nou maar ff.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Crash
Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 14:19:
Sorry hoor... ;)

Ik wist niet dat dit een probleem is waar iedereen mee schijnt te kampen, ook met niet Radeon 8500 kaarten...

Aangezien dit het eerste spel is dat zo idioot reageert, dacht ik dat het alleen voorkwam in combinatie met de radeon 8500.

desondanks, Iemand met een tip om dit snel op te lossen?
check mijn reply :X ;)
zoek dus iets dat je automatisch inbellen disabled wordt, dan heb je dat probleem iig al niet meer

Verwijderd

Gewoon in internetopties het standaard inbellen uitschakelen. Zet die op nooit inbellen. Dan heb je er geen last meer van. Wel onthouden dat je dit weer activeert voordat je gaat internetten.

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:56

Pubbert

random gestoord

bij mij doet mohaa het perfect met mn r8500... en er loopt ergens een Mohaa problemen met hardware topic, kijk daar ff in zou ik zeggen!

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• Crash
Dond3r schreef op 06 augustus 2002 @ 11:10:
bij mij doet mohaa het perfect met mn r8500... en er loopt ergens een Mohaa problemen met hardware topic, kijk daar ff in zou ik zeggen!
lees ff het hele topic ;)
zijn radeon 8500 is niet het probleem, maar het automatisch inbellen
Pagina: 1