Toon posts:

k7t266

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een MSI k7t266 pro2 ver 2.0 mobo, maar als ik mijn bios wil updaten krijg ik en error.
* file is not proper size (zoiets)

ik weet 100% zeker dat ik de juiste bios tools heb.

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

Waar heb je het bios vandaan? en welke tools?

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Verwijderd

Topicstarter
de bios komt van de MSI site en de tool is amifl827

• -Nexus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 21:14

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

ff naar dos gaan, als je xp hebt moet je een win98 boot cd hebben of zo.. of een bootdiskette, en vervolgens succesvol flashen!!!
ennu bios protection uitzetten

Verwijderd

Topicstarter
heb ik ook allemaal al gedaan

• -Nexus

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

weet je het zeker??? :)

Verwijderd

Topicstarter
moet je nu luisteren:

het enigste wat ik nu veranderd heb is een kleine letter in een hoofdletter.
de flashfile heet a6380vms.360, dit heb ik de hele tijd geprobeerd.
Nu net heb ik voor de lol de kleine a veranderd in een hoofdletter A, dus A6380vms.360

en nu werkt het wel?!?!
hoe kan dat? (is het dan echt hoofdletter gevoelig?)

• -Nexus

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

dat ... eeuuuhh.... nee toch?

maarja problem solved,

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:08
ik heb de k7t266 pro zonder 2, en die heeft exact hetzelfde probleem. Voor mij nooit meer een MSI moederbord, was de miskoop van de eeuw.

Maar een hoofdletter helpt dus?

Verwijderd

Ik heb ook zo'n MSI plaat zonnder 2, gewoon geflashed zonder problemen. M'n leverancier is ook lovend en die levert 6 verschillende merken. Overigens verdenk ik 'm wel van van alles en nog wat; of wordt echt al mijn ellende door XP pro veroorzaakt? De volgende keer misschien toch een ander merk...

• -Nexus

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

nooit echt probs gehad met MSI behalve dat gf4mx niet wou werken... twas achteraf toch een kut kaart :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 14:54:
Ik heb ook zo'n MSI plaat zonnder 2, gewoon geflashed zonder problemen. M'n leverancier is ook lovend en die levert 6 verschillende merken. Overigens verdenk ik 'm wel van van alles en nog wat; of wordt echt al mijn ellende door XP pro veroorzaakt? De volgende keer misschien toch een ander merk...
Probeer Windows 2000 Professional, MSI is een fantastisch merk, het zou me verbazen als het daaraan zou liggen.

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:08
Neuh, XP draait hier prima op de K7T266 Pro zonder 2. Net als Windows 2000, waar je overigens wel eerst weer alle drivers moet gaan installeren :(
Maar fantastisch merk? Nee, voor mij blijft ASUS de onbetwiste topper.

Maar misschien is dit weer net zo'n bord dat voor geen meter verkocht of een slecht produkt is, want als je op de site van MSI gaat kijken is dit bord allang niet meer te vinden in de gewone drivers/bios lijsten, dan moet je helemaal naar Archive gaan. Ik denk dat die Pro2 een snelle opvolger is van deze en dat vind ik erg slecht van MSI. Ik heb nu echt het gevoel dat ik een soort afgedankt mobo heb gekocht.

Oh ja, USB op dit bord is ook naadje. M'n Logitech Wheel Mouse flikkert continu uit :r

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 07:49
lol, nu je het zegt ik had hetzelfde met me MSI K7T Pro2-A em win98, blijkbaar maakt het toch wel wat uit of je kleine of grote letter doet? Misschien 1 bit meer? :p
Pagina: 1