404-error krijgen jullie die vaak?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
ik begin er zo onderhand strond ziek van te worden steeds maar die 404 errors die ik krijg.
Heb je een bericht getypt in quickreply druk je op verstuur bericht, krijg je een 404 error :r best kut want met back kun je niet terug zodat je bericht nog in je quickreply vakje stond.
Same goes for gewone replyén ... ook super vaak een 404.
Vaak als ik op een link klik van af de 'frontpage' van een fora. meestal 4x klikken / refreshen voordat ik het opgevraagde topic te zien krijg.
Ik vraag me af of dit nu aan mij ligt of aan jullie. want met topix had ik hier totaal geen last van.
heb overigens een 56kb/s verbinding, NEEEEEEJ er is geen breedband beschikbaar hier. Maar met topix nergens last van
//edit
KUUUUUT had er nu dus weer last van, wil een topic dit dus plaatsen, kreeg ik nu deze error (gelukkig had ik m'n bericht in m'n ctrl+v staan :D
The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings.
//edit2
nu kreeg ik weer deze error:

Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.

No input specified (no_input_topic)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

waarschijnlijk ligt dat aan de software die nog een beetje buggy is en daardoor nog ff wat verbeterd moet worden :)

krijg je meestal als je nieuwe software introduceerd, dan moet je er nog ff aan sleutelen als t ingevoerd is :)

dus je kan nu stontziek worden of ff wachten tot de software t helemaal goed doet :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms :) Op het moment dat me het inladen te lang duurt heb ik al een keer F5 gegeven :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik heb het nooit meer (met topix wel es :|)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
ik heb super vaak last van kruisjes bijvoorbeeld de plaatjes 'new topic' en 'post reply' willen nog wel eens wegblijven :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterData
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-10 17:16
Scarecrow schreef op 05 augustus 2002 @ 12:15:
ik heb super vaak last van kruisjes bijvoorbeeld de plaatjes 'new topic' en 'post reply' willen nog wel eens wegblijven :'(
probleem met de boa server ofzoiets :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-10 19:42
Veel 404's ja, plaatjes die het niet doen, laden van paginas die van 1 sec naar 12/13 secs gaat enzo... Nog een beetje buggy. Maar ja, you can't have it all ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Heb dat dus ook een factor 800 sinds react :( :'(

Zit op een 56k lijn op mijn werk. Thuis weinig last van (of ik gebruik mijn complete bandbreedte weer eens om "back-ups" te kunnen maken ;)

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Ik heb nog geen EEN keer een 404 gekregen, probeer eens een andere browser zou ik zeggen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

mijn browser crasht steeds als ik over GoT surf :/

IE has generated errors blablabla :/
Afbeeldingslocatie: http://www.cybamall.com/yakuza/IE.txt

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:25

heuveltje

KoelkastFilosoof

jep krijg ook regelmatig 404 :(
en graphics die niet laden

en eigenlijk heb ik het idee dat ik elke keer alles opnieuw
laad ipv uit de cache haal
weet iemand hoe je dat kan checken ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op bepaalde tijden vaak time-outs/traag laden, verder of en toe 404's wat niet afhankelijk is van het tijdstip.

Maarja, ik heb alle vertrouwen in de parse/GoT/T.net mensen dat het weer goed komt :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog nooit een 404 gezien op GoT.. wel vaak time-outs of 'connection refused' de laatste tijd.. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hier helemaal nergens last van.

Wat voor prefs-instellingen surfen jullie allemaal mee :?
Ik:

Zonder HTTP-compressie
Javascript voor lijsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-05 18:18
Tja, react he ;)

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga jij eens wat fatsoenlijke techposts maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 22:21:
wat voor prefs-instellingen surfen jullie allemaal mee :?
eehm.. met http-compressie en javascript voor lijsten.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Heb ik ook ineens veel meer last van. Pagina's die 404 geven, of dat ik op een topic druk en de pagina wel binnenhaal, maar geen replies oid zie.

Ik beschuldig mijn wanadoo modem ervan, maar kan ook wellicht aan iets anders liggen :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 22:31:
[...]eehm.. met http-compressie en javascript voor lijsten.. :)
Ik had er ook last van, maar ik heb net "Gebruik http-compressie?" via de prefs uitgezet en het gaat al een stuk beter. Voor mijn gevoel gaat het wel iets langzamer maar daar valt mee te leven, in iedergeval zijn de vage errors weg..
in iedergeval zijn de vage errors weg..
D8 ik dus :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Garfield: ik heb http-compressie nu uitgezet.. de snelheid blijft hetzelfde... en errors.. nog niet gezien.. (ik zie ze ook niet ZOOO vaak.. soms.. wel eens.. :P - nog ff afwachten :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:16

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
ik zal de timeout setting eens wat verhogen, zien of dat helpt.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
ik weet niet of ik nog kan reageren maar (tja is namelijk beetje d00d) maar ik heb 't idee dat het gewoon aan mijn verbinding ligt die 56kb/s toen strax bij een vriend van me getest (isdn) daar was het aanta 404's en time-outs veel minder erg.
Ik baal hier best van, omdat dit nu juist DE verandere (en veranderingen zijn goed , meesta) zou zijn met React/parse.
Echter heb ik het idee dat toppix toch een stuk 56kb/s-friendlyer is (nouja denk, weet ik zeker).
Want toen had ik er ercht beduidend minder last van.
Dit klinkt misschien voorbarig maar; zou react/parse een stuk 'zwaarder' zijn somehow? klink raar maar zo lijkt het wel.
Zou er misschien een poll gehouden kunnen worden gericht op ALLEEN 56kb/s gebruikers met de vraag of react/parse meer timeouts/foute layout/verkeerd font/geen plaatjes heeft dan bij toppix :D
Anyway al vast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Tja, ik neem aan dat je zonder allerlei overbodige troep surft (iconen, ondertitels/sigs etc met compressie en javascript lijsten). Dus dan ligt het aan de server. Ik heb op apache nu de timeout fors verhoogt (stond door een misinterpretatie van de docs te laag op 5 seconden). In principe heb je nu 60 seconden de tijd om een bericht te posten ipv de 5 die ervoor stonden.

let me know if it happens again ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:42
Ik had een 404 toen ik op dit topic klikte :|

Heb ook erg vaak last van LANGE loadtimes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
404 kan je ook krijgen als ik dde webserver restart, en dat heb ik deze afgelopen week redelijk vaak gedaan.

Lange loadtimes had te maken met de keepalive voornamelijk (lange loadtijd, getallen onderin erg laag). Dit beschouw ik als een soort van bug in apache (MaxKeepaliveRequests werd gewoon genegeert) en dus heb ik keepalive helemaal uitgezet (wat het in principe weer iets langzamer maakt, maar nu heeft iedereen tenminste een vrij slot ipv dat een aantal mensen in de file staan voor een vrij slot).

Dus ook dat zou verholpen moeten zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Overigens kan je bij een 404 (een ECHTE 404) nu ook zien welke webserver je request afhandelde, graag die ook posten als je er weer een tegenkomt :)

(ECHTE 404: http://gathering.tweakers.net/ditdocumentbestaatniet.html)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik merk inderdaad langzaamaan verbetering ( * crisp @ ISDN )
De 404's heb ik nu nog maar mondjesmaat; ik zal opletten of de recente wijzigingen verbetering brengen...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• localhost
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

localhost

Ook in geel, groen, paars, wit

Generator: Moo0's amazing forum
Warning: if you're looking at these headers, you must have too much spare time
on your hands

Ik spring op de fiets en ga weer aan het werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik heb heel regelmatig dat plaatjes niet te zien zijn (smilies e.d.). Had net ook op de frontpage bij dat artikel over een watergekoelde voeding dat ik het plaatje niet te zien krijg.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/1028610758.jpg
Als ik die hier probeer te openen krijg ik zelfs "The page cannot be displayed" te zien. Heb het vermoeden dat het meestal athena is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
* oVRoM : ik had er ook last van; plaatje zie ik nu voor 't eerst (best cool zo'n watercoolling voeding), smilies zie ik ook niet altijd.
Bij deze nodig ik jullie uit om bij mij @56kb/s even op got te komen surfen :D, of zoek een (oude) 56kb/s modem op en maak even een free account aan bij ....... en dan snappen jullie precies waarom ik hier nou zo zit te zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Vega
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-01-2022
ik kreeg dit te zienb toen ik net wilde posten

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/tweakertrip.JPG

Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik krijg ook regelmatig 404's... danwel niet bij pagina's, danwel bij smiley's of andere foto's. Ik denk dat dit door de loadbalancing komt, maar dat is slechts een gok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Scarecrow schreef op 07 augustus 2002 @ 14:08:
* oVRoM : ik had er ook last van; plaatje zie ik nu voor 't eerst (best cool zo'n watercoolling voeding), smilies zie ik ook niet altijd.
Bij deze nodig ik jullie uit om bij mij @56kb/s even op got te komen surfen :D, of zoek een (oude) 56kb/s modem op en maak even een free account aan bij ....... en dan snappen jullie precies waarom ik hier nou zo zit te zeiken.
Aan de verbindingssnelheid ligt het niet... Ik zit hier achter een 'multi-megabit internet verbinding' (zoals onze marketingafdeling dat zo mooi noemt ;)), en zelfde probleem dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
zou er misschien een soort 'net-code' vout zijn?
want bij toppix ging bij mij zo goed als alles 100%goed (vage zin)
maar bij react/parse is dit niet het geval.
misschien dat er gekeken zou moeten worden naar de net-belasting? en waarom deze hoger is? of ??? iets in die richting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb het ook wel eens, maar bij het duurt wel meer bij mij lang voordat hij is geconnect met de server (staat er bij m'n status netjes 'Connecting 212.balba'.
Pagina: 1