Toon posts:

Goeie, goedkope CD fikker 8 of 4 speed

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een CD brander met 8 of 4 speed (natuurlijk het liefst 8).

Bij funprice hebben ze nu een "LiteOn" 8*4*32 speler met 10 cd's voor 399 piek.

Ik heb op de site van LiteOn gekeken en ik kon niet vinden hoeveel buffer hij heeft?
Is dit erg?

Als deze brander slecht is wil ik graag weten welke/welk merk wel goed is. Bedankt.

Verwijderd

Als je het geld een beetje kan missen moet je echt een nieuwe Plextor kopen. Die hebbben Burnprrof, waardoor je Cdtjes echt niet meer mislukken.
Er was volgens mij een 12 speed IDE voor iets van 700-800 gulden. Ik weet het, het ligt wat boven je eerste budget, maar dit is echt een goed ding. Misschien wordt ie na een tijdje wat goedkoper...

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-08 15:48
Ken ik niet, sorry, maar persoonlijk zou ik dan voor de Plextor 8x4x32 gaan. Dan ben je altijd verzekerd van kwaliteit... Kost 489,- bij <a href="http://www.graficall.nl">Graficall</a>

Verwijderd

nooit de goedkoopste pakken
gewoon een plextor dan heb ej altijd een goede!!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-08 15:48
Goh, ik ben dus niet de enigste...:)

--update: enige...:P--

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

Floor-is

5.2

Sorry dat ik het ga zeggen, maar de plextor 8speed is echt niet zo'n denderend goede CDRW. Kan je beter een Yamaha pakken, net zo duur.

Die LiteOn is overigens een heel prima ding, 2MB buffer en schrijft en leest prima.
Ik weet toevallig dat bij Accell Automatisering in Utrecht je er nog 2 CDRW's bij krijgt (en 10 Platinum 90min CDR's). En dat voor ƒ399,-

Gewoon doen is mijn advies.

Bericht hierboven

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Wij hebben een Ricoh 8x4x32 E-IDE Brander in de aanbieding, voor 450,- www.ccrc.nl (Alleen in groningen)

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
Die Plextor 12x met burnproof kun je al voor 600 piek krijgen, check bijv. www.jorg.nl maar es

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Verwijderd

Voor branders altijd kiezen uit Plextor, Teac of Yamaha. En SCSI, hoewel je met Burnproof denk ik IDE wel kan riskeren.

Verwijderd

bij paradigit heb je een Philips OEM (8x4x32,ide) voor 449,-

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand toevallig die LiteOn?

Is 2 MB buffer genoeg, of moet ik meer hebben?

Kan dat ding toevallig ook 80 minuten CD's fikken?

Verwijderd

ik heb een sony 8*4*32 werkt perfect, is goedkoop, en je kan er clone-cd mee gebruiken. :)
Pagina: 1