Gisteren gebeurde er iets vreemds. Bij de installatie van de game RTCW, nadat deze ong. 25% voltooid was, kreeg ik een ongeldige bewerking. Iets met ''FOUT IN ONGELDIGE PAGINA..... '' met wat letters en cijfers erbij, ik kon er geen wijs uit (OS = WIN98SE). Na die vastloper opnieuw gestart, en wat zie ik, doet me HDD lampje voor op de kast niks meer. In de bios herkent ie wel de HDD, met S.M.A.R.T. op enabled geeft ie geen fouten en hij start windows gewoon normaal op, alleen zonder dat lampje. Ikke een schijfcontrole in windows gedaan, ook de uitgebreide, en alles lijkt ok te zijn, geen bad clusters of wat dan ook. Probeer ik dan weer die instal van RTCW te doen, loopt ie weer vast met dezelfde fout, en ineens geeft ie een harde reset. Vaag.... Aan de temp van de HDD ligt het niet, die voelde iig niet heet aan ofzo.
Kan het aan de kabel liggen? Of aan het geheugen? Aan de voeding niet, die is pas nieuw (QTEC PSU 450 Watt met dubbele fan) Ik ga vanavond nog een andere kabel proberen, en andere stekkers van mijn voeding. Maar hebben jullie een idee wat het probleem kan veroorzaken? Btw, na die harde reset ben ik gewoon weer naar Windows gegaan en heb ik nog een uur GTA3 gespeeld, zonder fouten, vastlopers of wat dan ook, daarna probeerde ik dan weer RTCW te installen, loopt ie weer vast, weer resetten, en het lampie doet het ook nie....
HDD is een maandje of 8 oud, nooit probs mee gehad, heb em wel al veel geformat, en RTCW heeft het wel altijd gedaan. Alleen na de laatste keer format niet meer dus. Loopt ie op zijn eind, of kan het andere oorzaken hebben?
Kan het aan de kabel liggen? Of aan het geheugen? Aan de voeding niet, die is pas nieuw (QTEC PSU 450 Watt met dubbele fan) Ik ga vanavond nog een andere kabel proberen, en andere stekkers van mijn voeding. Maar hebben jullie een idee wat het probleem kan veroorzaken? Btw, na die harde reset ben ik gewoon weer naar Windows gegaan en heb ik nog een uur GTA3 gespeeld, zonder fouten, vastlopers of wat dan ook, daarna probeerde ik dan weer RTCW te installen, loopt ie weer vast, weer resetten, en het lampie doet het ook nie....
HDD is een maandje of 8 oud, nooit probs mee gehad, heb em wel al veel geformat, en RTCW heeft het wel altijd gedaan. Alleen na de laatste keer format niet meer dus. Loopt ie op zijn eind, of kan het andere oorzaken hebben?
I pitty the fools who took my game-station.....