Intranetserver! Hoe op te zetten??

Pagina: 1
Acties:

• Sidekick
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:58
Maybe een domme vraag in het verkeerde forum, maar het volgende is er aan de hand.

Binnenkort houden wij met de clan een lan bij een van de leden thuis. Het evenement gaat drie dagen duren, en er komen ongeveer 14 gamers. Er zijn diverse compo's geregeld, en het beloofd een gare boel te worden. :)

Nou heb ik met mijn grote bek rond geroepen dat we een intranetje kunnen gebruiken voor de uitslagen van de compo's, de stand van de voedselvoorraad etc.. etc.. Het maken van het webje is geen prob. Maar hoe krijg ik m in een netwerk zodat alle 14 gebruikers toegang hebben, enzo. Welk proggie? En waar moet ik rekening mee houden. Ik gebruik liever geen linux, omdat ik dat in deze korte tijd niet onder de knie krijg. Het moet dus draaien onder 98 of 95.

Iemand die mij kan helpen? BVD!

Sidekick out..

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 22:02

Robert

You have your answer..

hmmz best wel heel erg onnuttig als je met zijn allen bijmekaar zit maar kijk eens bij www.download.com
daar hebben ze meer dan genoeg httpservers |:(

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Verwijderd

Gebruik Apache, of Microsoft IIS. En dit gewoon op een hubje. Dat is genoeg....

• Sidekick
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:58
Thnx :)

Sidekick out..

Verwijderd

Ah, nog iemand die zo gek is al ikke ;)

Dit is het makkelijkste (bebruik ik hier op m'n Lanparty ook :)): gebruik de standaart personal webserver van M$ (als je die niet hebt, zit ie wel bij fronpage 98/2k in)

suc6 ermee!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
en HEEEEL makkelijk is Analogx simple server.. staat op www.analogx.com (of tucows)... is maar 1MB ofzo.. en wel zo handig als je alleen maar simpele pagina's hoeft te laten zien.

Verwijderd

Xitami ---> 780KB groot,HTTP+FTP!!!
Zeer goede server, en je kan alles webbased besturen!

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-08 23:18

klaaz

it's me!

Sambar rulez.

Webserver & Inbelproxy

www.sambar.com

Gebruik het al een jaartje of anderhalf op ons bedrijf :)

Vergeet niet om Perl erachter te zetten met het Newspro script. Kan iedereen news posten via de webbrowser.
Pagina: 1