Notebook backpack?

Pagina: 1
Acties:

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-08 11:16
Ik wil een notebook rugtas aanschaffen, echter overal kom ik de Targus tegen. Die vind ik ronduit lelijk (sorry :o ).

Iemand die elders een mooie rugtas heeft gezien?

• Tommel
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Bij Dell ?? Ik heb een Inspiron 4150 aangeschaft en krijg er een blauw met zwarte Backpack bij, deze vind ik wel mooi.

• rik
Njah ik wil een Compaq aanschaffen, en die leveren een BackPaq. Maar volgens het plaatje dat ik via Google vond is dat gewoon een Targus maar dat 30 euro duurder >:)

• Ybox
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:33
bij een dell zit ook een targus

• Tommel
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ybox schreef op 05 augustus 2002 @ 10:32:
bij een dell zit ook een targus
Dat wist ik niet, had me er niet zo in verdiept. Ik vond hem wel geinig er uit zien.

• rik
Dan gaat dus dus echt een Targus worden..
heeft iemand een mooie foto van die Dell tas?

En zijn ern og meer backpacks verkrijgbaar?

Verwijderd

Ik heb gewoon een Dell-backpack gekregen bij mijn 8100 hoor. Of is die toevallig ook van Targus? Maar even over die rugtas, hij valt me een klein beetje tegen eerlijk gezegd. Mijn laptop past er maar net in (eigenlijk niet. Iedere keer scheurt dat ****klitteband los) Dit kan er misschien ook aan liggen dat ik een 15" scherm heb hoor. Ik denk dat een kleinere laptop er wel goed in past. Maar verder heb je weinig ruimte om er boeken o.i.d. bij te stoppen. Succes met zoeken!

• daansan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 22:17
Ik heb ook zo'n rugzak bij mijn dell inspiron 8100 gekregen. Die rugzak is van het merk 3m. De rugzak zelf is van zeer hoogwaardige kwaliteit maar is helaas net wat te klein voor de inspiron 8100.

Mocht je een laptop hebben die wat kleiner is dan heb je er een fijne rugzak aan.

Noodgedwongen gebruik ik nu weer mijn oude targus rugzak die groter is maar wel minder van kwaliteit.

I love it when a plan comes together!

• Carstijn
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:19
ik heb voor mijn laptop een Samsonite "download" Back pack. Deze bevalt mij erg goed.

Verwijderd

Die backpaq van Compaq is echt wel goed. Een klant heeft hem bij me genomen. Goed en degelijk!

• rik
Staat er bij de Compaq ook met dikke letters Compaq op? Lijkt me wat diefstalgevoelig :?
Heb je misschien een fotootje? Op Google kon ik niks vinden.

• rik
Inmiddels heb ik een targus backpack gekocht maar tjee wat loop ik te sjouwen met dat ding. Die gaat er dus waarschijnlijk snel uit :)

Afbeeldingslocatie: http://www.vanderplas.info/GOT/tas.jpg

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:40
Ik heb een Yes&No tas van de V&D. Voor 'maar' 50 euro en hij is erg fijn met dragen en er kunnen ook nog een boel andere dingen bij.

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:52
Ik heb een Eastpak. Wat ie koste weet ik niet meer. Maar hij is errug makkelijk.
En ziet er mooi uit.

Een vriend van mij had er een.

Gewoon naar een tassenwinkel gegaan en bij eastpak op de labeltjes gekeken of er een laptop in kan.

• rik
Maken die ook al laptoptassen dan?
Kunnen jullie eens een pic plaatsen?

• bdu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-08 12:30

bdu

Carstijn schreef op 05 augustus 2002 @ 11:38:
ik heb voor mijn laptop een Samsonite "download" Back pack. Deze bevalt mij erg goed.
die heb ik ook, super tas, er zijn ook grotere van en een kleiner model. k'zou maar eens gan kijken in een tassenzaak.
Pagina: 1