PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Verwijderd
Je zou een print-stylesheet kunnen invoegen en daarin alles invisible maken, behalve die DIV.
PHP:
1
| <link rel="stylesheet" type="text/css" media="print" src="print.css"> |
dan zou ik net zo goed een pop-up kunnen maken
is het niet mogelijk om gewoon weg te zeggen dat ie de div moet uitprinten en niet de hele "window"
is het niet mogelijk om gewoon weg te zeggen dat ie de div moet uitprinten en niet de hele "window"
Heb je hier wat aan?
http://groups.google.com/...5%40nnrp1.uunet.ca&rnum=7
http://groups.google.com/...5%40nnrp1.uunet.ca&rnum=7
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
het doet idd wel wat ik wil ja maar ik heb dan nog 1 probleem ik heb een tabellen pagina met aardig wat in elkaar gedraaide tabellen maar daar kan ik geen divs in plaatsen
dus kan ik het niet zo gebruiken
dus kan ik het niet zo gebruiken
Verwijderd
Jaaaaaa, dat kun je in die stylesheet zetten! Let op: je geeft je document twee stylesheets mee:JSchut schreef op 05 augustus 2002 @ 10:00:
dan zou ik net zo goed een pop-up kunnen maken
- Een voor scherm-display
- Een voor papier-display (print)
thnx
dit werkt inmiddels
dit werkt inmiddels
Weet je uit je hoofd toevallig in welke browsers dat allemaal werkt?Blues schreef op 05 augustus 2002 @ 10:43:
[...]
Jaaaaaa, dat kun je in die stylesheet zetten! Let op: je geeft je document twee stylesheets mee:http://www.alistapart.com/stories/goingtoprint/
- Een voor scherm-display
- Een voor papier-display (print)
Verwijderd
Elke Gecko browser, IE 5 +, Konqueror. (misschien Opera?)Bosmonster schreef op 05 augustus 2002 @ 11:41:
Weet je uit je hoofd toevallig in welke browsers dat allemaal werkt?
Verwijderd
Ik heb hier Opera 5.12, en yepsVerwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 12:20:
Elke Gecko browser, IE 5 +, Konqueror. (misschien Opera?)
Verwijderd
Nu welBosmonster schreef op 05 augustus 2002 @ 11:41:
[...]
Weet je uit je hoofd toevallig in welke browsers dat allemaal werkt?
Is het ook mogelijk om een pagina aan te wijzen met het printsjabloon zeg maar..
en dan die pagina uit te printen zonder dat de pagina ook daadwerkelijk geopend wordt..??
en dan die pagina uit te printen zonder dat de pagina ook daadwerkelijk geopend wordt..??
Hoe wil je een pagina printen zonder deze te openen? M.a.w. wat een client niet kent kan-ie natuurlijk ook niet printen.Reignman schreef op 16 June 2003 @ 02:09:
Je zal de content op wat voor manier dan ook moeten doorsturen naar de browser (een hidden (i)frame kan dan een mogelijkheid zijn, of bijvoorbeeld de hidden div methode i.c.m. css, of ....enz....).
Today's subliminal thought is:
Ik heb dat ook eens gedaan een window openen >> focus op opener >> print geopende window >> sljuit geopend window. Niet netjes maar werkt wel snel (was wel met vb-script zodat je de user actie om af te drukken niet nodig hebt -wordt dus gewoon naar standaard printer gestuurd-.)Reignman schreef op 16 juni 2003 @ 02:09:
Is het ook mogelijk om een pagina aan te wijzen met het printsjabloon zeg maar..
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Pagina: 1