Toon posts:

game maken met WarCraft 3 over netwerk

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een netwerk van een aantal pc's ..

de server: een pII 400 MHz met windows 98 en sygate als programma om netwerk te laten draaien.

De client waar WarCraft III opstaat: een 1.6 Ghz met Windows XP Home

alles is verder wel goed ingesteld. en de poort die nodig is voor warcraft die staat op de server ook gewoon open.Alleen ik kan via de client geen game maken :(
Ik had voor de gein namelijk WarCraft III op de server gezet en gekeken of het daar wou .. perfect geen probleem (kan het daar alleen niet op spelen vanwege graphics) maar server kon ik wel maken en kwamen ook mensen op .. wat niet zo is op de client ..

weet iemand wat ik hieraan kan doen want ik wil graag ook wel eens een map hosten.

• Splasher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-01-2012

Splasher

Met nieuw icon.

kan je er geen porten door route in sygate :? ik heb het progie wel is gezien maar me nooit echt in verdiept want ik heb namelijk een Allied Telesyn router hier staan en daar moest ik instellen dat het interne IP met poort 6112 naar buiten mocht gaan en vica versa.

En nu kan ik hoste en iedereen kan joine.

[ Voor 0% gewijzigd door Splasher op 05-08-2002 07:44 . Reden: oops typo's verwijderen ]

I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de poort 6112 gewoon openstaan in de firewall .. en sygate laat volgens mij gewoon echt alles door maar ik zal het nakijken .. maar heeft er iemand hier ook sygate en bij wie het wel werkt ?? wil wel graag weten hoe

Verwijderd

&*)#%!@ itsnows :'(

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2002 19:06 . Reden: itsnows...... ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-11 14:11
huh, verder alles goed m8? :P

ennuh, kan dit niet in het grote WC3 topic?

• Mandor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-10 10:28

Mandor

Lord of Chaos

Tenzij je TCP en UDP poort 6112 actief van de server naar de client route (niet alleen open zetten in de firewall) kan je geen game maken. In theorie zou je wel een game kunnen hebben, maar niemand zou kunnen joinen, omdat de client z'n netwerk-ip meezendt naar battle.net, en niet z'n externe (internet-)ip. Dit doettie wel als je poort 6112 naar de client route vanaf de server.
Ik heb geen sygate, maar je zal er vast wel poorten mee kunnen routen naar een specifieke client. Kijk ff in de manual zou ik zeggen :).

And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...

Verwijderd

Topicstarter
ik heb ff goed gezocht .. en ik ben er al achter dat ik dat met sygate met apprules moet doen. een bestandje waar de info instaat ..

maar. nou heb ik ook gezocht wat ik er dan in moet zetten .want vanalles staat erin maar wat kan ik niet uitvogelen.heb daar ook help in gezocht maar werd er nou niet echt wijzer van (niet iedereen is slim)

Heb ik met google ergens gevonden wat er in moest staan voor battle.net is de pagina er niet. (shiet ik dus nix mee op)

weet iemand wat er WEL in die apprule moet staan .. ????

• Frggl
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10 21:44
Sorry, ik kan je er niet mee helpen :/
Ik heb een ander probleem met wc3 en sygate: Ik heb een netwerk met als server een PII 400 met win98SE, en een aantal pc's erachter, waarvan er twee windows XP draaien.
Op die XP-bakken wil ik graag kunnen warcraften over internet via Kali, maar dat werkt niet .. bij het starten van de game verschijnt 'ie niet bij LAN games ..
Ik denk dat het aan een of andere poort ligt, maar snap niet veel van die sygate opties .. :(

help! :)

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024

Verwijderd

*zucht*
ik heb het niet zo op van die mensen die bij het geringste probleem gaan bellen naar de helpdesk, maar ok, aan loze antwoorden heb je toch niets dus ik help maar ff.
Als je even zoekt op battle.net kom je 3 usefull links tegen:

http://www.blizzard.com/support/?id=awr0655p
http://www.blizzard.com/support/?id=msi0445p
http://www.blizzard.com/support/?id=msi0568p ( <- speciaal voor sygate users)

Hetgene wat jij nodig hebt daaruit:

Warcraft III:
Port 6112 through 6119 TCP & UDP
Note: If you’ve changed the default in the Options/Gameplay screen then the port you change it to needs to be open

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08:26
Inderdaad :)

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.