Ik zou het wel handig vinden als je kan zien we er online zijn. niet via de frontpage natuurlijk, dat wordt een beetjuh vol.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
hij wil alle blauwe hoofdjes die op dat moment online zijn achter elkaar of onder elkaar zien. En neit per topicblackd schreef op 05 augustus 2002 @ 02:56:
Daar zijn die blauwe hoofdjes toch voor?
De werking van de forumsoftware in het kort #FS_read-reply
En dat wil de rest van GoT nu net weer niet 
Heerlijk, die rust als ze niet weten dat je op GoT zit
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
prefs optieTraag schreef op 05 augustus 2002 @ 07:18:
En dat wil de rest van GoT nu net weer niet
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Overdone; daar gaat je privacy.
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
Verwijderd
Hoezo? Ik verwacht eerder dat die optie aanduid dat iemand ingelogd staat... Laat dat bij mij toch 24/7 zijntwixx schreef op 05 augustus 2002 @ 09:16:
Wat versta je over ingelogd dan? Ik sta geloof ik wel op 4 pc's ingelogd; ben ik dan 4x online? De online status van het blauwe mannetje is geloof ik based op een actie in de afgelopen 360 seconden?
Zoals in de posting boven je al staat: als je het aan kunt passen in de prefs is het geen probleemtwixx schreef op 05 augustus 2002 @ 09:16:
De islam kan uw vrijheid schaden
Verwijderd
Gaan we testentwixx schreef op 05 augustus 2002 @ 09:21:
Wat versta je over ingelogd dan? Ik sta geloof ik wel op 4 pc's ingelogd; ben ik dan 4x online? De online status van het blauwe mannetje is geloof ik based op een actie in de afgelopen 360 seconden?
Los van het privacy gebeuren ..stel dat je ALLE online bezoekers op een pagina weergeeft, zal wel een lange pagina worden IMO
Tijd voor een nieuwe sig..
Das easy: maak een selectie van de 50 laatste users welke iets gepost hebben?
Waardoor het totale nut van de who's online functie weer totaal de grond in geboord word
Tijd voor een nieuwe sig..
Dan maak je er toch een buddy list van? Kan je 'vriendjes' verzamelen op got en als je inlogt zie je welke van je vriendjes online zijn
Wat er dan wel bij moet is een history; dat mis ik bij ICQ namelijk
('n who's online history zeg maar)
Een Who's online user balkje op de Frontpage heeft React wel maar alleen uitgeschakeld......
(zo ook prive-berichten)
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ik zou het niet weten en ik wil het ook niet weten eiktwixx schreef op 05 augustus 2002 @ 09:21:
Bericht hierboven
Pagina: 1