99 minuten cd's

Pagina: 1
Acties:

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:15

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Hallo,

Ik heb volgens: http://www.esware.net/empire/hardware/cdrom/cd_cd-r99.shtml

Heb ik een cd-writer (LG CED-8080B) Die 99 minuten cd's ondersteund.
Niet erg grappig. Want waar zijn die dingen dan verkrijgbaar?
Ik heb al via Funprice 90 minuten CD's geprobeerd, maar deze kreeg ik niet geburned met Nero. In het artikel staat dat 't wel wil lukken met CDRWin, Feurio!, DiskJuggler & CDRecord. Dus dat ga ik zo maar effe proberen...

20*350ZO45°

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Niemand die dus weet waar deze te koop zijn!?!
Het is inmiddels wel al gelukt om de 90 min. cdr's te burnen. Ik dacht dat deze cd's niet lekker wilde werken in je huis/tuin/keuken stereotoren. Maar ik heb 88:10 gebrand, en het werkt als een tiet

20*350ZO45°

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Ik ben ervan op de hoogte dat er al heel veel over dit onderwerp is gesproken, maar de search doet 't niet, dus please, als je wat weet, geef een post!

Mijn Dank is Groot...

20*350ZO45°

Verwijderd

Jah, preciez, waar kan je deze kopen mensen, Iemand moet dit toch wel weten :?

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Hallo hé,

Iedereen weet wel het 1 en ander te vertellen over dit onderwerp, maar waarom doet niemand dit?

JA, we zijn ervan op de hoogte dat dit onderwerp al 1000x is behandeld, maar als de search het nu eens doet, dan zijn we ook al een stapje verder... Ik heb wel het 1 en ander horen waaien over een PC zaak in Aken (Duitsland) in Juli, dus nu zullen ze toch wel ergens in NL. verkrijgbaar zijn!

20*350ZO45°

Verwijderd

De search doet het wel! Als je even de moeite neemt om uit te vinden hoe die werkt ben je er zo ;)

Gewoon op %99% zoeken en je vindt meteen een paar topics... 1 is nog van vorige week

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
OK, verry bedankt, hier had ik echt iets aan! We motten dus bij onze oosterburen zijn in Aken! Thanx

20*350ZO45°

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-07 12:12
hey, jij ook een Aldi brander? ;)

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
JA, ik ook ALDI brander, en ik lag me werkelijk rot! Iedereen maar zeiken over dat ding, maar het is er wel eentje die perfect samenwerkt met CloneCD (OK, doen de meeste), Maar hij ondersteund ook 99 minuten CD's haha. (Maar 2 Writers in heel de wereld tot nu toe dan, want die andere krijgen natuurlijk een FW update)

20*350ZO45°

• Cableboy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wat voor merk is die Aldi-brander dan? Ik heb namelijk een Mitsumi 4804TE en die zou ook 99 min moeten ondersteunen.

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Daar heb je volkomen gelijk in! Die van jou ondersteund ook tot 99:05 min. Tenminste als je FW 2.2C of hoger hebt.(Gefeliciteerd)

Mijn Burner (ALDI) is een LG CED-8080B (Het merk is dus LG) Deze moet minstens FW 1.0 hebben om te werken, maar alle verkochte burners bij ALDI hebben 1.07 dus daar hoeven we ons géén probs over te maken.

20*350ZO45°

Verwijderd

Die Aldi brander is gewoon een HP 8x4x32x
en werkt hier bij mij ook uitstekend.

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Droom maar effe verder. Ze hebben een contractje ofzow met HP gehad dat hun Merkje erop mocht, maar trek je Burner maar na in je configuratiescherm, en wat staat er dan? Precies: LG CED-8080B... Heb ik gelijk of niet? (Trouwens tijdens het opstarten van mijn PC zegt ie al: "LG CED-8080B)

Dus ik hoor nog antwoord van je hè!

20*350ZO45°

Verwijderd

Ja je hebt gelijk maar dat ding werdt geproduceerd door HP en verhandeld als zijnde een Lg en dat zit ook in de drivers ingebakken dat Lg merk

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Topicstarter
Vat jij het nog of niet? Ikke niet hoor. Op de Writer zelf zitten stickers van LG (en de drivers zijn van LG). Dus ik denk dat we met een LG burner te maken hebben. Maar omdat HP nogal ingeburgerd is in NL. (met uitzondering van de tweakers) hebben ze er maar een HP voorfrontje opgeplakt! Er zijn LG sites in Amerika en Canada waarop je dezelfde drive ziet staan maar dan zonder HP text erop. Zie: http://www.lgeus.com/ced_8080b.asp

20*350ZO45°

Pagina: 1