Toon posts:

PCI-kabel voor Voodoo ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn moederplankje is nogal klein vormgegeven, waardoor ik geen ruimte heb voor een 2e Voodoo2 kaart (SLI).
Ik heb wel een vrij PCI slot, maar die voodoo is zo lang, dat de koeling van m'n processor in de weg zit.
Zijn er misschien PCI adapters waarmee ik eerst via een kabel de voodoo kaart verbindt met het PCI-slot, zodat ik 'm op een andere plek kan hangen waar wel ruimte is maar geen PCI-slot??
Dus eigenlijk een kabeltje van PCI naar PCI :-)

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
koop gewoon een geforce ben je van al het gezeik af en als je geen agp hebt een v5-5500 pci

Verwijderd

Ja, dat is inderdaad een bekend probleem, heb ik ook gehad.

Oplossing was overigens er makkelijk: gewoon een stuk van mijn cooler gesloopt, zodat die Voodoo2 ineens wel paste.

Van een 'PCI-kabel' oid heb ik nog nooit gehoord...

• demisoft
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-11-2021
Ik heb ooit bij conrad verleng kaarten gezien voor isa en vlb. Misschien heb je die ook voor pci. deze steek je in een slot en aan de andere kan zit ook een slot je kaart komt dan een stuk verder naar buiten, dit is handiger als je veel kaarten moet wisselen, maar dan dan je kast wel niet meer dicht.

Acer 1501 : P4 bak

Verwijderd

Topicstarter
tja, het is nogal een oud systeempje, en dacht met Voodoo SLI er nog ietsjes meer uit te halen.

Op m'n proc zit geen fan, maar van die koelsleuven :(, dus er valt weinig te slopen.

zo'n kabel is precies wat ik zoek, die kaart hang dan wel met wat ijzerdraad en plakband los in m'n kast. Als Casema het weer een beetje doet ga ik ff zoeken op hun site.