Toon posts:

Start probleem met de PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn PC opstart wilt mijn PC niet meer booten. Mijn monitor geeft een no signal input terwijl de pc wel degelijk strrom krijgt aangezien de lampjes zoals gewoonlijk gaat starten, maar hij gaat geen memory check enzo doen.

Zet ik mijn PC uit en haal ik de stroom van de voeding dankzij een handig knopje daar :) en zet hem dan weer aan dan doet hij het weer.

Heeft iemand enig idee wat dit veroorzaakt.... en nog belangrijker wat ik eraan kan doen zodat hij de PC gewoon weer met de normale powerknop kan starten.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zit je bak op een geaard stopcontact aangesloten?

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Rival24

I'll Be Back

Beetje brakke voeding? of beetje weinig voeding?

Verwijderd

Topicstarter
nou dat is het probleem juist. De PC is geaard en hij heeft het nog niet eerder gedaan. Hij doet het pas sinds een dag of 5 zonder een duidelijke reden.

Verwijderd

Topicstarter
TTT - Gain altitude

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Anders heb je altijd nog de moker die alles op kan lossen :)

Maaruh, check je bios instelingen effe, "...after power fail" ofzo.

• Proxy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-03-2025
Hmmz, bij mijn oude computer blijft het probleem bestaan, ik kan dus ook niet in het BIOS komen, omdat ik dus altijd 'no signal input' krijg. :(

Verwijderd

wat is je probleem dan precies Proxy? en is een nieuw topic niet handiger? of ben jij The Dude?

Verwijderd

Is videokaart toevallig een Matrox G100. Hetzelfde probleem heb ik hier gehad. Bios-update voor de kaart en probleem was opgelost.

• Sn3akz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-01 20:37
Staat ie niet stiekum op stand-by dan?

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:54

-ET-

Phone Home

ik heb het ook. is je voeding niet gewoon te zwak?? Door ouderdom dat hij net ff minder power leverd en dus het nu niet meer trekt
Pagina: 1