Verwijderd

Topicstarter
Onlangs heb ik een Philips Expanium 200 op de kop kunnen tikken en ik deed er gelijk 2 nieuwe Duracell Ultra penlites in. Daar deed ie behoorlijk lang mee (zo'n 20 uur denk ik wel). Maar ja, die krengen zijn vrij duur dus ik zo'n super-goedkoop pakket van 16 B-merk batterijen gekocht. Ze waren misschien wel 5 keer zo licht als een Duracell, maar toch erin gedaan. Gevolg: m'n Expanium deed niks.
Gewone Duracell er weer in, deed ie weer wel, maar sindsdien moet ik ze om de 3-4 uur spelen vervangen.. :( Komt dat doordat die klotebatterijen er ff in waren geweest en ik hem probeerde aan te zetten.. of wat..?

Verwijderd

nee dat kan bijna niet .heb je meschien een oud pakje duracell baterijen gekocht die dingen blijven niet euwig goed

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:59

JvS

Ik heb hem zelf ook

>> gadget gebabbel :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

is een setje 1800mAh Powerbank3 niks voor jou?

• GreeTz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-02 16:39

GreeTz

took the red pill

ja neem eens een setje 1800 mAh ++ batterijen dat scheelt enorm!

Ook fotograferen zonder LCD doet wonderen ;)

Alleen:           DE GROETJES

Verwijderd

GreeTz schreef op 05 augustus 2002 @ 21:18:
ja neem eens een setje 1800 mAh ++ batterijen dat scheelt enorm!

Ook fotograferen zonder LCD doet wonderen ;)
Iemand heeft problemen met de batterijen van zijn MP3-discman en jij begint over een digi cam? :?

Verwijderd

Topicstarter
ok thnx ik zal es zo'n 1800 mAh ++ batterijensetje halen. Anders zou 'k het ook niet weten.

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-03 15:30

Geckoo

Good news, everyone!

Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 19:37:
is een setje 1800mAh Powerbank3 niks voor jou?
deze kan ik je ook zeer zeker aanbevelen. kost wel wat maar dan heb je ook wat.
ik heb ze in me discman zitten, digicam en in me palmtop en het gaat allemaal langer mee dan andere oplaatbare batarijen en het is goedkoper dan steeds nieuwe te kopen.

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 00:10:
[...]

Iemand heeft problemen met de batterijen van zijn MP3-discman en jij begint over een digi cam? :?
Hele vage opmerking: dit zijn gewone batterijen. Het boeit toch niet of je die in een digicamera plaatst of in een mp3 speler. Ik ben met mijn 1400 Nihm dingen al tevreden. 1800 waren zoveel duurder.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Ik heb 4 1800mAh batterijen voor de flitser van mijn digicam.

Het is de GP powerbank Smart©®. Deze is echt übergoed gewoon !

Kostte me wel 70 euro :(

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-03 10:34

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Ik heb ook een gppowerbank3 maar ben er niet echt razend te vreden over. Met mijn imp-150 en een vol setje gp 1800 doet ie er +/- 5 uur over.

Ik denk dat dit komt door eerste slechte oplading. Anders is het echt bagger.

.

• Inge801
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Inge801

Iron Maiden

misschien kun je esp uitzetten, maar geloof dat bij mp3's spelen niet kan

你还记得吗 记忆的炎夏

Verwijderd

wcduck schreef op 06 augustus 2002 @ 15:41:
[...]

Hele vage opmerking: dit zijn gewone batterijen. Het boeit toch niet of je die in een digicamera plaatst of in een mp3 speler. Ik ben met mijn 1400 Nihm dingen al tevreden. 1800 waren zoveel duurder.
Hij heeft het over het uitzetten van een LCD-display tijdens fotograferen, dat is irrelevant aangezien hij problemen heeft met de batterijen in zijn MP3 discman...

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik gebruik 1300 mAh GP oplaadbare batterijen voor me expanium en die houden het zon 6-8 uur vol.
Ze kosten 25 piek per 4 d8 ik.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• GreeTz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-02 16:39

GreeTz

took the red pill

hahaha jah iddt ik zat tijdens mn posting ff met mn hoofd in de wolken :)

Alleen:           DE GROETJES

Verwijderd

AkroBatik schreef op 07 augustus 2002 @ 11:55:
Ik heb ook een gppowerbank3 maar ben er niet echt razend te vreden over. Met mijn imp-150 en een vol setje gp 1800 doet ie er +/- 5 uur over.

Ik denk dat dit komt door eerste slechte oplading. Anders is het echt bagger.
Is dat met een gewone cd of met een mp3 cd?

Ik heb nml. duracell 1800mah batterijen, pas nieuw. Voor de tweede keer geladen en ze waren nog halfvol toen ik ze in mijn imp-150 stopte en ik heb ze nog zo'n 7 uur kunnen gebruiken met een mp3 cd. Met gewone cd's gaan de batterijen volgens de gebruiksaanwijzing van de speler maar 6 uur ofzo mee.
Pagina: 1