Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
IK ben al een heel stuk verder nu en het is echt een goed verhaalBuzzerCrAsH schreef op 05 augustus 2002 @ 00:50:
Mwah lijkt me niet echt wat, btje standaardwerk dit, zo weer vergeten.
Maar ik denk mense die MGS hebben gespeeld dit heel erg zouden aantrekken dit spel en Dinocrises is ook een van die spellen die er op lijkt ..
Maar het spel is zeer goed in elkaar gezet ..
1 je moet met je Teammaten werken anders kan je het vergeten ..( jijzelf heb daar de leiding over
2 Schrik reactie's zijn goed in het spel > ( wel spelen met licht uit
3 zelf het weer is je vijand
Maar er zit maar tot nu toe 1 min puntje aan .
Je kan alleen maar saven op bepalden punten ( doormiddel van Bandrecorders)
die her een der liggen .
Maar zijn wel voor hergebruik vat baar
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
staan hier zat bijartec schreef op 05 augustus 2002 @ 01:05:
heb je toevallig meer screens ? van monsters etc ?
http://www.gamershell.com/game/Action_The_Thing.shtml
2e venster
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Desolation Angel schreef op 05 augustus 2002 @ 01:18:
Ow ik dacht dat ie nuked was ? (geen warez request ...)
EN moet zeggen het is echt een aanrader .
Dan is dit spel zeker wat voor jou want dit spel gaat verder waar het bij de film mee gestopt isRevision schreef op 05 augustus 2002 @ 01:32:
kep die film gezien.. was wel c00l
Binnekort maares et spel checken
dus maak je borst maar nat
Verwijderd
idd, lijkt nogal een Max Payne cloon, maar het zal de sfeer die Max payne had nooit halen vrees ik..BuzzerCrAsH schreef op 05 augustus 2002 @ 00:50:
Mwah lijkt me niet echt wat, btje standaardwerk dit, zo weer vergeten.
max payne haal ik hier dan weer niet uit, topicstarter zei ook duidelijk dat het om een mgs cloontje ging.Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 01:36:
[...]idd, lijkt nogal een Max Payne cloon, maar het zal de sfeer die Max payne had nooit halen vrees ik..
HAHAHA dit is geen clone van max hoor ..Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 01:36:
[...]idd, lijkt nogal een Max Payne cloon, maar het zal de sfeer die Max payne had nooit halen vrees ik..
Dit is meer Metal gear sollid achtig .
MAar qua SFEER is het echt goed ..
dat komt mede door de vele Filmpjes die er in zitten . en het geluid is ook erg goed ..
Zo als op momenten van spanning hoor je je hart harder gaan bonken .
en dat soort dingen of er rot weeer eens wat neer voor je voeten of vlak naast je waar van je schrikt ...
Oja niet voor het eerts een THING neer geknald
Want een grizzels zijn dat
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/thing1.jpg[/img]
zie ik daar nu al weer lijken liggen
Geloof dat er beesten rond lopen die honger hebben ..
en welke blaffers krijg je ?
Mja misschien toch maar eens checken
Ik loop nu met een kleine blaffer en een semiauto gun .Desolation Angel schreef op 05 augustus 2002 @ 02:28:
zijn ze lastig te mollen ?
en welke blaffers krijg je ?
Maar er komen vel wapens in zo als ik weet ook een BBQstaaf
Alleen die blaffer ben ik nu kwijd omdat ik een Teammaat een wapen moest geven
Maar die beesten alleen zijn zo te mollen (kleintjes dan wel teverstaan )
Maarze komen met velen en dan wordt het lastig
ook al omdat mijn terug weg nu in brand sta kan ik niet snel weglopen .
NOP dit is single only.Mmore-323 schreef op 05 augustus 2002 @ 03:11:
Is er ook een multiplayer functie aanwezig met coop?
Maar dta ismaar goed ook want anders kan je het verhaal niet goed volgen .
niets is wat het lijkt in dit spel .
Net zo als in de FILM ....
Loop ik met 2 maten een beetje beesten af te schieten ( waaronder 1 met mijn wapen )
moet ik opeens van een vent die ik tegengif gebruiken om te kijken of ik geen THING ben ..
En mijn team maten dus ook het zelfde doen en wat dacht je .. Worden ze MONSTERS ... Schrok me rot want ik stond vlak bij hun

Dus je kan wel na gaan hoe het spel zich een beetje af speeld .. en zo zijn er al veel dingen de gewoon spannend blijven om dit spel te spelen
Verwijderd
Yep er is alleen een stolen beta and crack in omloop maar er is wel een echte rip gereleashed.Desolation Angel schreef op 05 augustus 2002 @ 01:18:
Ow ik dacht dat ie nuked was ? (geen warez request ...)

Dit lijkt wel op een ding maar geen idee of het de ding is.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Verwijderd
Is de echte de Insanity release ?Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 07:29:
Ziet er mooi uit, alleen het is jammer dat ik het niet zo heb op zulk soort monster gamez, hou toch meer van menselijke tegenstanders.
[...]
Yep er is alleen een stolen beta and crack in omloop maar er is wel een echte rip gereleashed.
hopelijk is er snel een goede release beschikbaar,
lekker horroren diep in de nacht
maar ik vind het niet zo schitterend, had er veel meer van verwacht
het is ten eerste veel te lineair: deurtje vast -> sleutel zoeken --> ander deurtje zoeken etc etc
ten 2de kan je niet zelf richten, enfin ja, je kan het wel, maar dmv een extra knop in te drukken waardoor je fps-view krijgt, maar dan kan je niet meer lopen
de puzzels zijn vrij eenvoudig zoals ik al zei, gewoon paar deurtjes openen en je bent er al
en ook vrij stom dat al je team members moeten overleven, als er 1 dood gaat is het spel gedaan
zo had ik dat ik opnieuw kon beginnen omdat er iemand doodging, maar toen ik het opnieuw probeerde en hij overleefde, veranderde hij paar minuten later in een van die thing-monsters waardoor ik hem mocht afknallen
Verwijderd
Ennuh.. Ben ik de enige die zich enorm stoort aan de enorme spoilers die in dit topic staan???
jammer idd van de spoilers, ff op letten guys!!
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
niet meer spelen dus , maar wel de savegames houde
Ach stoor me er niet aan dat ze niet pratenDesolation Angel schreef op 05 augustus 2002 @ 16:30:
mijn speech valt idd ook weg
niet meer spelen dus , maar wel de savegames houde
Ik kan hem wel spelen nu en als hij er is ga ik hem wel helen .. (iso)
Dat is het leuke, niemand heeft The Thing ooit gezien. Het kruipt in andermans lichamen en dan eet het. (zo was het toch?)
Wanneer komt het eigenlijk precies uit?
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Dat is het punt waar ik nu ook vast zit ..Desolation Angel schreef op 06 augustus 2002 @ 01:01:
Man ik zit dus enorm vast , zit met een medic die een flamethrower heeft in deel 4of5 . Na een tijd springen er allemaal things door de ruiten naar binnen en je moet een emergency radio zoeken . Ik kan het gebouw niet uit en nergens zie ik een radio ...
Maar ik ga van avond wel ff verder.
dat klinkt echt kewl! zelf wacht ik al een tijdje op dit spel (ik vond de film ook steengoed), ik zal eens naar een ripje/beta kijkenBlackhole schreef op 05 augustus 2002 @ 03:37:
[...]
NOP dit is single only.
Maar dta ismaar goed ook want anders kan je het verhaal niet goed volgen .
niets is wat het lijkt in dit spel .
Net zo als in de FILM ....
Loop ik met 2 maten een beetje beesten af te schieten ( waaronder 1 met mijn wapen )
moet ik opeens van een vent die ik tegengif gebruiken om te kijken of ik geen THING ben ..
En mijn team maten dus ook het zelfde doen en wat dacht je .. Worden ze MONSTERS ... Schrok me rot want ik stond vlak bij hun![]()
afbeelding
Dus je kan wel na gaan hoe het spel zich een beetje af speeld .. en zo zijn er al veel dingen de gewoon spannend blijven om dit spel te spelen
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
[edit]
Normaal is het niet
Verwijderd
wat moet ik nu doen? zit gvd al 3 dagen te kutten kom echt niet verder
en idd, this een Nuke
je kunt met de pijltjes in- en uitzoomenVerwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 15:22:
iemand die weet hoe ik verder kom, ik zit in 2de level, heb net z'n ventje gered die die fixt de stroom voor mij en dan kijk ik eff in PC'tje kijk eff via camera, via camera zie ik ook nog ventje staan waar ik niet bij kan komen, er is nog wel een deur in de kamer maar die heeft een code nodigen als ik naar buiten ga na een andere deur waar een ventje dood ligt,
wat moet ik nu doen? zit gvd al 3 dagen te kutten kom echt niet verder
en idd, this een Nuke
dus wat je moet doen: je gaat de kamer af, tot je een deur ziet met een groot wit bord ernaast met cijfers op. Die deur is de deur in de kamer waar jij nu zit maar waar je de code niet van hebt. Die code staat dus op dat bord, het enigste dat je hoeft te doen is inzoomen tot blake zegt dat hij de code kent
ik heb trouwens ook ondervonden dat het geluid na level2 niet helemaal weg is,
op een bepaald moment had ik terug geluid bij de tussenfilmpjes
Dus ik hoef het alleen te missen in level 2?DaRKie schreef op 06 augustus 2002 @ 15:28:
[...]
je kunt met de pijltjes in- en uitzoomen
dus wat je moet doen: je gaat de kamer af, tot je een deur ziet met een groot wit bord ernaast met cijfers op. Die deur is de deur in de kamer waar jij nu zit maar waar je de code niet van hebt. Die code staat dus op dat bord, het enigste dat je hoeft te doen is inzoomen tot blake zegt dat hij de code kent
ik heb trouwens ook ondervonden dat het geluid na level2 niet helemaal weg is,
op een bepaald moment had ik terug geluid bij de tussenfilmpjes
deel3 meby ook nog wel, weet het niet goed meer,lette er niet echt meer op
maar het geluid komt wel terug op bepaalde momenten
op een moment begon het geluid en ineens veranderde het in een repeterend irritant geluid
* DaRKie gaat nu verder spelen, zit in een laboratorium waar ik soldaatjes mag doodknallen ipv die saaie beesten
Verwijderd
Zeker weten. Hier ook. Gewoon ff weekje of 2 wachten en dan pas pelenVerwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 16:50:
Ik heb hem net ook ff binnengehaald en ik ben toch wel wat verrast door dit spel.Tziet er allemaal best aardig uit en het draait als een zonnetje (zelfs op mijn pc!).Kvind het spel opzich ook wel best spannend en het team element is gewoon cool. Toch beschouw ik deze versie als een demo.Ik ben nu bij het stukkie aanbeland waar het geluid wegvalt (pierce,PIERCE...en dan nix meer
) En ik heb geen zin om een game te verneuken omdat ik niet 2 of 3 weekies kan w88 op een fatsoenlijke release.Voor sommige gaat het alleen om de gameplay,maar bij mij gaat het om de overall sfeer van het spel,en die zit er in de 1e paar missies goed in!Dus als dan het geluid wegvalt in de cutscenes is de sfeer weg en ik snap nix meer van het verhaal
Dus na 2 lvltjes The Thing ben ik al klaar en w8 ik met smart op de Final!!
Verwijderd
7 aug
Blackhole hoe snel is jouwe computer/??
Verwijderd
Nee dat mag eigenlijk niet.Verwijderd schreef op 06 augustus 2002 @ 23:22:
mag ik vragen toen jij die downloade was die 290 mb want dan heb ik ook de goeie?
Verwijderd
Dat is heel makkelijk loop naar dta punt waar je die C4 liggen met al je team matenVerwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 00:27:
kan iemand mij vertellen waar die verdomde rendevouz punt is na het plaatsen van de 2 c4 explosieven? Ik loop me rot te zoeken.
en dna ben je er
Mag ik jou vragen in welke epi van Angelic Layer Hikaru haar tieten showtVerwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 00:27:
kan iemand mij vertellen waar die verdomde rendevouz punt is na het plaatsen van de 2 c4 explosieven? Ik loop me rot te zoeken.
En je pic klopt niet , want Hikaru heeft kort roze haar
Verwijderd
heheheDesolation Angel schreef op 07 augustus 2002 @ 01:09:
[...]
Mag ik jou vragen in welke epi van Angelic Layer Hikaru haar tieten showt
En je pic klopt niet , want Hikaru heeft kort roze haar
Verwijderd
dit is de leven in soort warenhuis waar je een beest met veel armen moet verslaan die in de grond vast zit
Correct is correct
En voor dat beest , eerst op knallen met je Machinegun/Shotgun en em dan met die blowtorch of "das flammenwerpfer" naar kebab omtoveren
bedoel je het stuk waar je langs een trap naar beneden gaat in een soort van ijstunnel en dan kom je zo een kamer binnen met dat beest vlak voor je?Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 15:24:
weet iemand hoe je doe grote enge beest moet verslaan ? ik probeer hem steeds te killen maar wil echt niet van alle kanten wordt ik aan gevallen
dit is de leven in soort warenhuis waar je een beest met veel armen moet verslaan die in de grond vast zit
wel,als het dat is:
als je binnen gaat, ga je meteen naar links, daar zie je een deur die vastzit EN naast die deur is zo een elektrisch schakelbox die stuk is
dus van de moment dat je binnen gaat sprint je naar die elek box (zie dat je paar medikits gereed hebt) en begin je die te fixe en als die gefixt is ga je langs die deur ernaast de kamer uit
je moet het beest dus niet doden om verder te geraken
Verwijderd
Verwijderd
zijn 4 schakelaars maar zogauw ik ze omzet comen der commando's
Verwijderd
die staan ook niet in de inventory! maar je hebt ze welVerwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 17:23:
de game bevat volgens mij een bug, want ik had al van te voren die 2 explosieven opgepakt (level 1 aan het einde) en toen pas gesproken met iemand via de radio, maar daarna kon ik de explosieven niet meer terugvinden in mijn inventory???
je moet naar de 2 plaatsen gaan waar je die c4's moet plaatsen en dan zie je een rood teken waar je ze moet plaatsen, als je dan de action knop gebruikt voor dit teken dan plaatst hij de c4
Verwijderd
Ik moet er nu nog 1 plaatsen in de Radio room en die kan ik nergens vinden
Please help
Het is heel makkelijkjaaoie17 schreef op 09 augustus 2002 @ 10:40:
Ik moet C4 plaatsen ik heb er al 1 geplaast in de Infirmary.
Ik moet er nu nog 1 plaatsen in de Radio room en die kan ik nergens vinden
Please help
1 plaatsje waar je binnen komt (die kamer waar je dus als je met het spel begin het eerst komt .
de 2e is vlak bij als je naar buiten gaat waar je die bommen moet pakken .
SIMP-PEL
Verwijderd
niemand? wat de fuck moet ik daaro doenVerwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 15:49:
weet iemand de combinatie van de schakelaars om die DNA security uit te zetten?
Want ik zit bijna zonder leven ..
en hoe moet ik door dat level heen komen .
want er lopen veel van die BIG MOTHER F*CKERS rond .. zelfs mijn Teammate wordt weer eens veranderd in zo'n beest
Dit is het level bij dta radio station .
Met die Gross aan beesten ..
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/thing101.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/THING10.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/THING001.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/tHING0001.jpg[/img]
Verwijderd
Ow...kheb het nog wel gechecked maar ik kon niks vinden....sorry...it won't happen again!
Verwijderd
niemand?Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 15:49:
weet iemand de combinatie van de schakelaars om die DNA security uit te zetten?
Verwijderd
Verwijderd
ik gedroeg me tochVerwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 19:36:
sp@ce + crash gedraag jullieOntopic graag en hebben we het niet meer over de posts die weg zijn..
maar ok, ontopic
ik weet het
khad het na 2 keer proberen gevonden
je moet de uiterste 2 schakelaars afzetten en dan gaan de stralen uit
Verwijderd
Alvast bedankt
Verwijderd
Verwijderd
Maar nu ff over het spel waarvindt ik die key helemaal in het begin dei venster zegt dat ie ergens ondergrong ligt maar waar
Welke level ........Verwijderd schreef op 09 augustus 2002 @ 21:33:
Oke ik gedraag mij wel , maar wat is ontopic
Maar nu ff over het spel waarvindt ik die key helemaal in het begin dei venster zegt dat ie ergens ondergrong ligt maar waar
Verwijderd
Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 08:56:
in begine helemaal bij die computer die onploft en dan moet je naar buiten en daar bij die deur zegt zon venstartje sommige deuren kun je niet zomaar openen daar voor moet je een key habben die ligt niet zo ver weg meestal en daar onder stat tip deze key ligt ergens ondergrond
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
je moet naar buiten gaan zoeken naar een groot gat in de grondVerwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 08:56:
in begine helemaal bij die computer die onploft en dan moet je naar buiten en daar bij die deur zegt zon venstartje sommige deuren kun je niet zomaar openen daar voor moet je een key habben die ligt niet zo ver weg meestal en daar onder stat tip deze key ligt ergens ondergrond
daar vind je een UFO onderandere, en een soort barak die naar beneden gevallen is enzo
daar erges lag die sleutel as ik mij niet vergis
Alleen is het wel wennen dat je niet altijd freelook hebt.
Niet op voorraad.
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/Hierzitikvast.jpg[/img]
Dit beest bedoel ik
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/ditbeest.jpg[/img]
Hier nog wat foto's van een level eerder
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/sss0.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/sss1.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/sss2.jpg[/img]
GRIN het spel wordt wel beter naar mate je verder komt
Verwijderd
via programma's zoals edonkey of kazaa of via een internet pagina?
(en dit MAG ik wel vragen,is niet illigaal zo)
gewoon schieten tot dat kadertje errond rood word en ze dan een vuurtje gevenBlackhole schreef op 10 augustus 2002 @ 19:33:
Kan iemand mij ff vertellen hoe ik die beesten dood krijg die hier zo lopen ..
GRIN het spel wordt wel beter naar mate je verder komt
maar je moet ze 2x vuurtje geven voordat ze dood vallen(en als ze doodvallen laten ze meestal 2 van die kleine rotbeeste achter)
je zit bijna bij het stuk dat ik vrij irritant vond:
een redelijk stuk van een level doorkomen zonder te saven met verschillende monsters die van uit het nergens komen, een groot monster,een paar soldaten en een paar turrets die je allemaal het leven zuur maken eerdat je aan een savepunt komt
dan komt een klein stuk level waar je verschillende plaatsen kunt saven en waar je op het einde een groot monster mag afmaken(+ zo eentje zoals op die screenie van jou) in een kleine kamer
En dan mag je die level die ik daarjuist beschreven had nog is doorlopen, maar dan terwijl alles aan het ontploffen is(en aangezien het via scripts is,ontploffen veel dingen pas als je op een bepaalde plaats ben wat dan zorgt dat je health kwijt bent) + een paar soldaten + een paar monsters
en als je dat dan overleeft hebt,mag je door de koude buiten een vrij lang stuk lopen,dat volzit met soldaten
en dit allemaal zonder ergens een savepunt
en aan dit stuk zit ik nu bezig, al 15x geprobeerd ofzo, het stukje door de brandende level is niet zo moelijk,maar dat stuk buiten,je hebt niet veel tijd omdat je kou krijgt en die soldaten...zucht
ik haat games waar je niet mag saven wanneer je zelf wilt
Verwijderd
Denk het niet want het is een warez request.Verwijderd schreef op 10 augustus 2002 @ 19:48:
maar waar hebben julie hem dan allemaal gedownload?
via programma's zoals edonkey of kazaa of via een internet pagina?
(en dit MAG ik wel vragen,is niet illigaal zo)
Gewoon eensbmuc schreef op 10 augustus 2002 @ 19:41:
Blackhole wat zijn je specs ?,want het ziet er erg goed uit
P3 1gig met 400 mb ram met een Radeon 8500 se (128 mb ram ).
Dus het valt wel mee
Verwijderd
Verwijderd
ik moet vliegtuigen opblazen met C4 kheb der al 2 gedaan dan ga ik het gebouw binnen met de toren kill daar iedereen ik red een ventje z'n Medic maar wat nu? waar ik die Medic gered heb zit een deur maar daar kom ik niet in
help me plz
thnx