Ik heb onlangs hierover al een topic geopend welke direct gesloten werk met een verwijzing naar de faq
Ik zit nog steeds met hetzelfde probleem
tv is als het volgt aangesloten:
tv-out s-vhs --> verloopje s-vhs naar composiet --> verlangkabel composiet --> scart
ik gebruik de kabels die ik bij mijn videokaart heb gekregen,
en gebruik een scart van de lokale computerboer (ja, hij staat op input)
volgens de pc is de tv aangesloten en kan ik hiervan ook de resolutie wijzingen (640x480 en 800x600)
ik heb al geprobeerd beeld op mijn tv te krijgen via de detonators met dual en nview en natuurlijk met tvtool 6.5
ik heb volgens mijn alles correct staan:
monitor:
800x600 16Bit en 60Hz
tv:
800x600 (kan de refreshrate niet veranderen)
Pal-b, nederlands
staat bij nview ingesteld als kloon
video uitvoer: automatisch (ook geen beeld bij samengesteld of s-vhs)
ik heb echter geen flauw idee waarom het niet werkt, het enige wat ik nog kan bedenken dat het aan de tv ligt (oude philips) maar over deze kan ik ook geen informatie of een handleiding vinden en heb hierover philips al een mailtje gestuurd
wie heeft de oplossing hiervoor, de faq ken inmiddels al bijna uit hoofd
btw --> ik heb een POV ti4200 128MB @275/550 (op default speeds heb dezelfde probs) en ik gebruik omega driver 1.0.80
Ik zit nog steeds met hetzelfde probleem
tv is als het volgt aangesloten:
tv-out s-vhs --> verloopje s-vhs naar composiet --> verlangkabel composiet --> scart
ik gebruik de kabels die ik bij mijn videokaart heb gekregen,
en gebruik een scart van de lokale computerboer (ja, hij staat op input)
volgens de pc is de tv aangesloten en kan ik hiervan ook de resolutie wijzingen (640x480 en 800x600)
ik heb al geprobeerd beeld op mijn tv te krijgen via de detonators met dual en nview en natuurlijk met tvtool 6.5
ik heb volgens mijn alles correct staan:
monitor:
800x600 16Bit en 60Hz
tv:
800x600 (kan de refreshrate niet veranderen)
Pal-b, nederlands
staat bij nview ingesteld als kloon
video uitvoer: automatisch (ook geen beeld bij samengesteld of s-vhs)
ik heb echter geen flauw idee waarom het niet werkt, het enige wat ik nog kan bedenken dat het aan de tv ligt (oude philips) maar over deze kan ik ook geen informatie of een handleiding vinden en heb hierover philips al een mailtje gestuurd
wie heeft de oplossing hiervoor, de faq ken inmiddels al bijna uit hoofd
btw --> ik heb een POV ti4200 128MB @275/550 (op default speeds heb dezelfde probs) en ik gebruik omega driver 1.0.80
[ Voor 0% gewijzigd door Bossie op 05-08-2002 00:25 . Reden: info toegevoegd ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919