• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:50

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
Volgende week gaan we met de auto naar zwitserland op vakantie en we hebben nu in de auto een 'oude' autoradio zonder cd speler/mp3 speler. Nu wil ik die wel graag hebben, en heb ik es op het internet rond gekeken, maar er is nogal veel keus op dit gebied. In een ander topic zei iemand dat deze wel goed was: Afbeeldingslocatie: http://www.kijkshop.nl/online/images/catalog/zoom_images/KS87700b.gif
Heeft iemand met deze of met een andere mp3/cdspeler ervaring? De kosten mogen niet veel hoger zijn dan 200 Euro, verdere specs zijn:

- cd speler (recordable kunnen afspelen)
- MP3 speler (evt)
- AM/FM uiteraard :)
- inprogrammeerbare zenders

Vermogen maakt niet uit aangezien onze bak alleen vóór 2 speakers heeft (en mn vader het nut niet van 4 speakers in ziet |:( )

Graag een (korte) beschrijving wat ie heeft met evt een foto of link naar website van fabrikant en wat je eigen ervaring ervan is (indien van toepassing).

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-03 10:29
Misschien ook wel handig zijn inprogrammeerbare zenders (ja ik zag er laatst nog eentje die dat niet had (had wel cd ondersteuning))

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
klaasbram schreef op 05 augustus 2002 @ 01:47:
Misschien ook wel handig zijn inprogrammeerbare zenders (ja ik zag er laatst nog eentje die dat niet had (had wel cd ondersteuning))
Tnx, updated :)

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
Hmm, weinig reacties :? . Ik ga nu de Lenco cs-200 halen, dus reageren hoeft van mij niet meer, laat dit topic maar naar beneden zakken...

• Rejgun
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:55

Rejgun

Leven is Bier drinken

is het puur voor je vakantie, of wil je de radio daarna ook nog intensief gebruiken?
Zag laats namelijk in een of ander autoblad nog een goedkope mp3 autoradio van medion. Is natuurlijk goed genoeg als je de radio alleen gebruikt tijdens de vakantie.

Audi: Vorsprung durch Technik

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
Rejgun schreef op 05 augustus 2002 @ 19:02:
is het puur voor je vakantie, of wil je de radio daarna ook nog intensief gebruiken?
Zag laats namelijk in een of ander autoblad nog een goedkope mp3 autoradio van medion. Is natuurlijk goed genoeg als je de radio alleen gebruikt tijdens de vakantie.
De bedoeling is dat we m daarna ook intensief gaan gebruiken. Ondertussen heb ik de Lenco cs 200 al en die bevalt prima tot nu toe :)

• MenaceD
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Nadat mijn hele audio uit mijn auto was gestolen wilde ik er niet nog een keer zoveel geld aan uitgeven.
Ik heb in mijn auto een goedkope marant (was aanbieding in de mediamarkt tijdje terug a 170 eur) en die doet alles wat ik wil: Mp3, Audio Cd (ook kopie) 20 voorkeuze zenders per radioband. Goed geluid, heb er namelijk een 500 watt versterker achter en dan wordt gekraak ook versterkt hoor.

Wat ik wil zeggen dat als je niet te professioneel geluid wil je misschien ook bij de goedkopere kan kijken.

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
MenaceD schreef op 06 augustus 2002 @ 11:57:
Nadat mijn hele audio uit mijn auto was gestolen wilde ik er niet nog een keer zoveel geld aan uitgeven.
Ik heb in mijn auto een goedkope marant (was aanbieding in de mediamarkt tijdje terug a 170 eur) en die doet alles wat ik wil: Mp3, Audio Cd (ook kopie) 20 voorkeuze zenders per radioband. Goed geluid, heb er namelijk een 500 watt versterker achter en dan wordt gekraak ook versterkt hoor.

Wat ik wil zeggen dat als je niet te professioneel geluid wil je misschien ook bij de goedkopere kan kijken.
Lees de draad voor je ...

Maar toch bedankt voor je reactie :) Topic kan dicht, dus reageren hoeft ook niet meer...

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-03 10:34

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Mijn pa heeft een sony mp-30 en dat ding is RETE gaaf. Goed geluid. Goede index van mp3's kortom top ding. Zijn er mee op vakantie geweest en geen problemen mee gehad. Het aansluiten van een cd-wisselaar is ook nog mogelijk.

Lees de draad voor je ...

Maar toch bedankt voor je reactie Topic kan dicht, dus reageren hoeft ook niet meer...
jaja weet ik maar wou dit nog ff kwijt :)

.

• Inge801
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Inge801

Iron Maiden

Bij de aldi was er ook nog een in de aanbieding geloof ik
alleen die had geloof ik geen esp ofzo, al lag dat ook wat aan het rijgedrag van een vriend

你还记得吗 记忆的炎夏

Pagina: 1