Reality beats fiction by far!
Van sommige spellen zijn wel PDA versies gemaakt.. van Dune 2 niet voor zo ver ik weet (RTS games zul je zoiezo niet zoveel vinden denk ik)
bedankt voor je snelle reply, waar kan ik z'n lijst vinden?Bigs schreef op 05 augustus 2002 @ 00:15:
Van sommige spellen zijn wel PDA versies gemaakt.. van Dune 2 niet voor zo ver ik weet (RTS games zul je zoiezo niet zoveel vinden denk ik)
Kijk eens op sites als Handango.com, beetje door de games bladeren dan kom je ze wel tegen.
thxBigs schreef op 05 augustus 2002 @ 00:18:
Kijk eens op sites als Handango.com, beetje door de games bladeren dan kom je ze wel tegen.
btw wat voor pda heb jij? en hoe bevalt ie?
Sony Clie S300 (oude zwart-wit dus), PalmOS PDA.. bevalt erg goed. Gebruik hem ook best veel
(meer dan ik verwacht had).
En wat voor PDA heeft E-MAN-s? Het is wel handig om te zeggen welke PDA je hebt met welk OS zodat we weten welke spellen er op draaien.
Dune 2 is helemaal niet oud! Dat was ergens in 1992 of later, de meeste spellen die voor de pda beschikbaar zijn zijn klonen uit het 1984-1989 tijdperk (space invaders, tetris enz.).
Dune 2 is helemaal niet oud! Dat was ergens in 1992 of later, de meeste spellen die voor de pda beschikbaar zijn zijn klonen uit het 1984-1989 tijdperk (space invaders, tetris enz.).
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
ik heb nog geen pda....Johnny64 schreef op 05 augustus 2002 @ 00:32:
En wat voor PDA heeft E-MAN-s? Het is wel handig om te zeggen welke PDA je hebt met welk OS zodat we weten welke spellen er op draaien.
Als je gewoon PC-versies van spellen op de PDA wilt spelen. Helaas, dat kan niet.
Er zijn wel ports gemaakt van spellen voor de PDA. Doom bv. Of Rayman of klassieker: Lemmings. Die werken gewoon goed, alleen controls zijn wat minder.
Er zijn wel ports gemaakt van spellen voor de PDA. Doom bv. Of Rayman of klassieker: Lemmings. Die werken gewoon goed, alleen controls zijn wat minder.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Doom, Quake, Wolf 3D, Fifa Soccer 2002, Need for Speed, GameGear emulator, Gameboy emulator, NES emulator, SNES emulator (traag), Playstation emulator (traag) en nog veel meer kunnen op je PDA gedraaid worden 
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Ik heb de perfecte PDA voor jouw gevonden:
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Ik heb hier "no mans land" voor de epoc, en ik moet zeggen dat het wel een leuk spelletje is hoor. maar het lijkt meer op C&C dan duneE-MANs schreef op 05 augustus 2002 @ 00:40:
Software per EPOC (Psion)
"No man's land" per 25 US$ un programma di strategia che riprende "Dune2".
...
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Op mijn werk (it-magazijn) ben ik ook met palmjes aan het spelen, we vervelen ons soms gewoon, en nou heb ik Space Trader gedownd.
LEUK!!!! Is hier ook een pc versie van? Ik heb namelijk geen palm om thuis te gebruiken.
LEUK!!!! Is hier ook een pc versie van? Ik heb namelijk geen palm om thuis te gebruiken.
kewl thx m8ErectionJackson schreef op 05 augustus 2002 @ 09:37:
Doom, Quake, Wolf 3D, Fifa Soccer 2002, Need for Speed, GameGear emulator, Gameboy emulator, NES emulator, SNES emulator (traag), Playstation emulator (traag) en nog veel meer kunnen op je PDA gedraaid worden
afbeelding
Let erop, de spellen die ik hierboven noemde zijn voor PocketPC. Wat er voor Palm is weet ik niet. Ik vergat trouwens ook Tomb Raider te vermelden
Pagina: 1