• Peertje NL
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-03 15:00
Ik kon niks vinden of oude spellen zoals Dune2 op een PDA draaien?
zo ja, hoe bevalt het :?

Reality beats fiction by far!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Van sommige spellen zijn wel PDA versies gemaakt.. van Dune 2 niet voor zo ver ik weet (RTS games zul je zoiezo niet zoveel vinden denk ik)

• Peertje NL
Bigs schreef op 05 augustus 2002 @ 00:15:
Van sommige spellen zijn wel PDA versies gemaakt.. van Dune 2 niet voor zo ver ik weet (RTS games zul je zoiezo niet zoveel vinden denk ik)
bedankt voor je snelle reply, waar kan ik z'n lijst vinden?

• Bigs
  • Niet online
Kijk eens op sites als Handango.com, beetje door de games bladeren dan kom je ze wel tegen.

• Peertje NL
Bigs schreef op 05 augustus 2002 @ 00:18:
Kijk eens op sites als Handango.com, beetje door de games bladeren dan kom je ze wel tegen.
thx

btw wat voor pda heb jij? en hoe bevalt ie?

• Bigs
  • Niet online
Sony Clie S300 (oude zwart-wit dus), PalmOS PDA.. bevalt erg goed. Gebruik hem ook best veel :) (meer dan ik verwacht had).

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-03 10:12

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

En wat voor PDA heeft E-MAN-s? Het is wel handig om te zeggen welke PDA je hebt met welk OS zodat we weten welke spellen er op draaien.

Dune 2 is helemaal niet oud! Dat was ergens in 1992 of later, de meeste spellen die voor de pda beschikbaar zijn zijn klonen uit het 1984-1989 tijdperk (space invaders, tetris enz.).

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Peertje NL
Johnny64 schreef op 05 augustus 2002 @ 00:32:
En wat voor PDA heeft E-MAN-s? Het is wel handig om te zeggen welke PDA je hebt met welk OS zodat we weten welke spellen er op draaien.

Dune 2 is helemaal niet oud! Dat was ergens in 1992 of later, de meeste spellen die voor de pda beschikbaar zijn zijn klonen uit het 1984-1989 tijdperk (space invaders, tetris enz.).
ik heb nog geen pda.... :'(

• Peertje NL
aha

Software per EPOC (Psion)

"No man's land" per 25 US$ un programma di strategia che riprende "Dune2".

EDIT: heb hierover niks kunnen vinden zal wel een soort slechte rip of zijn ofzo...

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Als je gewoon PC-versies van spellen op de PDA wilt spelen. Helaas, dat kan niet.

Er zijn wel ports gemaakt van spellen voor de PDA. Doom bv. Of Rayman of klassieker: Lemmings. Die werken gewoon goed, alleen controls zijn wat minder.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Doom, Quake, Wolf 3D, Fifa Soccer 2002, Need for Speed, GameGear emulator, Gameboy emulator, NES emulator, SNES emulator (traag), Playstation emulator (traag) en nog veel meer kunnen op je PDA gedraaid worden :)

Afbeeldingslocatie: http://www.ziosoft.com/upload/screen/8shot08_b.gif

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-03 10:12

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ik heb de perfecte PDA voor jouw gevonden:
Afbeeldingslocatie: http://www.beststuff.com/images/articles/031402b.jpg

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-03 14:08
E-MANs schreef op 05 augustus 2002 @ 00:40:

Software per EPOC (Psion)

"No man's land" per 25 US$ un programma di strategia che riprende "Dune2".

...
Ik heb hier "no mans land" voor de epoc, en ik moet zeggen dat het wel een leuk spelletje is hoor. maar het lijkt meer op C&C dan dune

• ErectionJackson

ErectionJackson

Johnny64 schreef op 05 augustus 2002 @ 10:09:
Ik heb de perfecte PDA voor jouw gevonden:
afbeelding
:O

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Zak
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-03 14:34

Zak

Op mijn werk (it-magazijn) ben ik ook met palmjes aan het spelen, we vervelen ons soms gewoon, en nou heb ik Space Trader gedownd.

LEUK!!!! Is hier ook een pc versie van? Ik heb namelijk geen palm om thuis te gebruiken.

• Peertje NL
ErectionJackson schreef op 05 augustus 2002 @ 09:37:
Doom, Quake, Wolf 3D, Fifa Soccer 2002, Need for Speed, GameGear emulator, Gameboy emulator, NES emulator, SNES emulator (traag), Playstation emulator (traag) en nog veel meer kunnen op je PDA gedraaid worden :)

afbeelding
kewl thx m8

• ErectionJackson

ErectionJackson

Let erop, de spellen die ik hierboven noemde zijn voor PocketPC. Wat er voor Palm is weet ik niet. Ik vergat trouwens ook Tomb Raider te vermelden :P

Pagina: 1