6310i, enkele vraagjes

Pagina: 1
Acties:

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:54

Orion84

Admin Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Topicstarter
ik zit met het idee te spelen om een 6310i te kopen (in combo met de laptop van Tu/e om zo dus ook mobiel te kunnen internetten daarop).

nu is die dus vanaf € 0,00. ik neem aan dat het dus van het abonnement afhangt of ie wel of nie gratis is.

het wordt men eerste gsm en ik heb echt geen idee wat ik dan moet kiezen.

eigenlijk zou waarschijnlijk prepaid het beste bij mijn belgedrag passen (dat wordt niet veel, ook dat internetten is meer om het te kunnen dan dat ik van plan ben het vaak te doen), maar prepaid is dus geen optie (telefoon kost normaal tussen 400 en 500 euro).

wat ik wil weten is of je met de geodkoopste abonnementen (O2, vodafone etc.) die telefoon wel voor nop krijgt en welke nu het beste netwerk is (noord brabant)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Verwijderd

vodafone heeft momenteel een aanbieding dat ie vanaf €0,00 is, maar vergis je niet dan moet je een abonnement nemen van 1000 belminuten en dat komt neer op een abo van zo'n 100 á 200 euro in de maand. In dat geval zou ik prepaid nog eens overwegen.

• Maxster4th
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-12-2023

Maxster4th

.....are YOU kiddin' me..

Ik zou Ben eens bekijken, ik wil deze telefoon nl ook hebben, met een zo goedkoop mogelijk abonnement. Als je nu bij PhoneHouse 6310i met ben vaak neemt is ie gratis. En dan krijg je nog een hoop korting erbij ook (o.a. gratis aansluiten en 1e halfjaar halve abo. kosten).
Ik ben nu een paar dagen aan het kijken of ie ergens goedkoper is, maar tot nu toe geen geluk!

Succes is een keuze

• vandenhende
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-08 01:23
Prepaid is voor jou geen optie volgens mij. Bij de meeste providers kun je met prepaid namelijk niet internetten met je gsm en laptop omdat dit niet ondersteund wordt. als ik jou was zou ik eens op bijvoorbeeld www.belcompany.nl kijken. Daar kun je precies zien welk toestel wat kost in combinatie met een bepaald abonnement. Heel gemakkelijk om je te orienteren dus.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Prepaid lijkt me geen goede keus voor jou. Ik zou eens naar Ben kijken, die geven vrij hoge toestelkorting en het bereik ervan is goed, alleen hebben ze als nadeel dat SMSjes en buitenland bellen ed niet van je belbundel af gaan, daarvoor moet je bij Dutchtone zijn.

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-08 09:24
ik zou het heel simpel houden:
wil je bellen of niet?? zo nee kies ben(behalve als je in de randstad woont en nooit ergens anders komt), zoja dan wordt het toch vodafone of kpn.
Wil je veel of weinig voor het toestel betalen?? Weinig dan moet je een duur abbo nemen toch snel ¤50 in de maand. Veel, dan neem je een abbo wat bij je past ¤ 16,50 alleen tja meer betalen voor het toestel....

Maar reken maar is uit als je iets meer betaal 1malig voor het toestel of 24x50 en dan nog een beetje voor het toestel.. keus is snel gemaakt lijkt me...

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:54

Orion84

Admin Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Topicstarter
iig geval bedankt voor alle reacties, ik zal der nog eens over nadenken

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Maxster4th

Maxster4th

Je moet eens op gsm.pagina.nl kijken. Daar staan veel gsmshops (online) die zijn meestal goedkoper dan de "standaard" winkels. Is wel een uitzoekerij, maar kan veel opleveren!

Succes is een keuze

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-06 08:17
ik heb een 6310i met een ben vaak abbo. ik moest 150euro betalen voor de gsm. als je een duurder abbo neemt is hij goedkoper.
(BEN vaak = 150 minuten voor E22,50)

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:07
anders neem je toch zo'n gaar ben abo, pleur je de kaart in de hoek en haal je een los abonement van vodafone oid ? betaal je wel een jaartje dubbel abbonement, tis een uitzoekerij maar kan goedkoper zijn.

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08 07:57
ik heb een ben vaak abo en hoefde maar 102 euro bij te betalen...

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Verwijderd

sorry -> was al maand over tijd zie ik |:(

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2002 11:28 . Reden: maand over tijd ]

• fetcher
  • Laatst online: 19-06 08:17
miel schreef op 07 augustus 2002 @ 18:08:
ik heb een ben vaak abo en hoefde maar 102 euro bij te betalen...
Dat kan per dag verschillen, de klant na mij zou volgens het computer systeem van t for telecom 200 euro moeten betalen :P
prijzen van gsm's varieren ook nog als eens per dag.

• Maxster4th

Maxster4th

check nu gsm.nl eens. icm debitel (kpn/vodafone) 20euro p/m, 2 jaar, telefoon gratis!

Succes is een keuze

Verwijderd

ik heb hem besteld bij gsm.nl
debitel vodaphone 90 voor € 20,= (wel 2 jaar, maar dat boeit niet)
en € 79,= voor het toestel betaald.

• Maxster4th

Maxster4th

Verwijderd schreef op 09 september 2002 @ 20:54:
ik heb hem besteld bij gsm.nl
debitel vodaphone 90 voor € 20,= (wel 2 jaar, maar dat boeit niet)
en € 79,= voor het toestel betaald.
Weird, wanneer hebbie em dan besteld? Bij KPN is ie gratis, nou ja aansluitkosten en verzenden komt het op 65eurotjes.

Succes is een keuze

Verwijderd

was een aanbieding van de laatste 3 weken augustus.... , ja net als met pc,s je kan wel blijven wachten.
Op het moment van bestellen was hij elders 239,= met delfde of soortgelijke voorwaarden en dan is de keus snel gemaakt

• Rejgun
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 00:10

Rejgun

Leven is Bier drinken

zag het vorige week ook bij gsm.nl
ga deze morgen ook bestellen

Audi: Vorsprung durch Technik

• Maxster4th

Maxster4th

Rejgun schreef op 10 september 2002 @ 18:32:
zag het vorige week ook bij gsm.nl
ga deze morgen ook bestellen
Weet jij (iemand anders ook?) of en hoe je de kleur van de phone kan kiezen? Ik wil de zilveren versie nl. errug graag.

Succes is een keuze

• Rejgun
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 00:10

Rejgun

Leven is Bier drinken

ja, heb ik namelijk ook eerst over gemaild met gsm.nl
je kan gewoon op het contract erbij schrijven welke kleur je wil hebben

Audi: Vorsprung durch Technik

• KaMiKaZe
  • Laatst online: 04-07 16:34
delete plz |:(

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• KaMiKaZe
  • Laatst online: 04-07 16:34
ik heb em los gekocht voor 289

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• wout-hugo
  • Laatst online: 14-09-2023
waar?

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Verwijderd

Maxster4th schreef op 11 september 2002 @ 11:15:
[...]

Weet jij (iemand anders ook?) of en hoe je de kleur van de phone kan kiezen? Ik wil de zilveren versie nl. errug graag.
Volgens mij kan je een briefje erbij doen bij je fax, zelf heb ik standaard een mistral beige gehad (btw toch mijn favoriet).
Hij is echt kicke, nu alleen nog voor een paar accesoires sparen B)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2002 23:16 . Reden: kleurnaam ]

• Klovan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:50
Als je wil weten wat het bereik in je buurt is van de verschillende providers moet je gewoon aan mensen in je buurt vragen wat de ontvangst is, dat is de beste methode..
Voor hetzelfde geld heb je met KPN geen onvangst en met BEN weer helemaal wel, of andersom...

En ik heb ism een O2-abbo, de 6310i gekocht... wat toen €220,- ;)

en ik heb in mijn regio goede ontvangst met O2, met de rest allemaal minder
Pagina: 1