Toon posts:

monitor overleden wat nu??

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Gisteravond is mijn EIZO F56 Officieel overleden.
Wat moet ik nu laten doen? laten maken? of een nieuwe kopen geen Eizo is me te duur :)
Nu had ik drie monitor in gedachte:
Deze worden wel aangeschaft bij computerland b.tw.
-15" Iiyama AX3818UTC TFT Zilver € 625,- (tft)
-17" Iiyama HM704UTC Diamondtron M2 Blauw/Zilver € 320,- (crt)
-19" Iiyama VMP452 / MA901U Diamondtron NF € 399,- (crt)
Wat zeggen jullie ervan?? Ik wil geen philips / nec en LG ook liever niet. Sorry
En sinterklaas zou je dit topic wel open willen houden??

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
http://gathering.tweakers..._messages/560274#ervaring
Misschien handig als jij zegt wat je ermee wil doen, wat je belangrijk vind aan een monitor etc :)

Verwijderd

Topicstarter
Games, tekstverwerken en beetje chatten.
Maar ik moet wel een goede monitor hebben waar ik geen hoofdpijn van krijg I.V.M. mijn slechte ogen. Maar een van die drie mag het dus worden en de prijs is geen probleem want koop het niet voor die prijs die daar staat >:)

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-03 18:17
Voor games: zeker die 19" (die heb ik ook, is heel fijn monitortje)
Voor tekstverwerken en chatten (en GoTten ;)): die TFT

Dus iig niet die 17". Nou moet je alleen zelf nog even een keus maken tussen die andere twee :)

• CodeVision
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-08 20:29
waarom als ik vragen mag geen philips, moet dan vanwege prijs zijn neem ik aan? Iiyama gebruikt namelijk deel van philps hardware, grote verschil zit hem daar in de software die van philips gewoon stukken beter is. (is gewoon maar vraag hoor, van mij hoef je echt geen philips ;) )

van de drie monitoren die je noemt zou ik voor de 19" gaan, als je alleen zou textverwerken, surfen en chatten zou ik de tft nog wel overwegen, maar als je af en toe een gamepje pakt is het toch zeker aan te raden voor de 19" crt te gaan. (scheelt je nog paar duiten ook ;) )

"I do not fear computers, I fear lack of them"

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik alleen aan de philips 105s/107s kan komen en is een bol scherm.
Gotties is niet gek hoor >:)
En die tft vindt ik persoonlijk zeer uhhhh kewl :)
Maar als jullie zeggen dat die 19 inch ook goed is?? heeft hij trouwens een USB voet?
Week niet uit mijn hoofd hoef morgen niet te werken.
Ik denk dat ik die tft neem gaat wat handiger mee met het openbaar vervoer van Eindhoven :)
Dus kom dinsdag niet op centraal station :7

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2002 23:14 . Reden: ff wat wijzigen ]

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand eigenlijk ervaring met die TFT??
Zoja kun je ff vertellen hoe hij zich gedraagt onder spellen??
Mar het leuke is natuurlijk wel de DVI ik heb nu ook DVI op mijn vid.kaart dus dat komt heel mooi uit!! >:)

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:05
19" Iiyama VMP452 / MA901U Diamondtron NF € 399,- (crt)

Als je veel spellen speelt moet je geen TFT kopen.
De beeld opbouw / refresh rate van die dingen zijn niet echt optimaal voor gamez.
Voor zover ik weet komen die TFT's van hercules al wat dichter in de buurt om te gamen.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.