Ik heb een Nokia 3310, +/- 2 jaar oud en de batterij is nu binnen 2 dagen leeg zonder te bellen...Alleen standby!!! Ligt dat aan de batterij?? Zo ja, zijn die dingen duur of is het de moeite niet waard om een andere batterij te kopen maar kan ik beter een andere telefoon kopen??
Verwijderd
Ik heb dezelfde en mijn batterij was na ff ruim een jaar al niet meer te harde! Ik heb via ebay zo'n Li-ion batterij uit duitsland besteld, en hij is weer helemaal perfect! Was 16 euro met verzendkosten!
deze bv. http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...?ViewItem&item=1370943799
Mmm je komt nu iets duurder uit zie ik, maar goed das maar een paar piek! Scheelt altijd meer dan een hele nieuwe telefoon!
Mmm je komt nu iets duurder uit zie ik, maar goed das maar een paar piek! Scheelt altijd meer dan een hele nieuwe telefoon!
Verwijderd
Prima batterijtje hoor!! Ik heb 'm nu ca. een half jaar en laat 'm ca 1x in de week op! Met de originele begon ik al na 3a4 mnd problemen te krijgen iig! Dus deze heeft 'm al overtroffen!
Je battarij lijdt er heel erg onder als je zeer slechte ontvangst hebt. ik had met dutchtone in mijn flat net wel/geen bereik, en m'n gsm moest elke dag worden opgeladen. Met een bEN gratis-kaartje houdt ie het wel 3-4 dagen uit.
Ik heb dan KPN dus heb bijna altijd goed bereik(Minstens halfvol) maar ben wel al een paar keer naar Engeland overgevaren en onderweg heb je echt K bereik(In Engeland trouwens ook) maar daar zal het niet aan liggen, het zal aan de leeftijd liggen.....
Verwijderd
sommige oudere batterijen kunnen "dichtslibben" door veelvuldig opladen. Er blijft dus maar een kleiner deel van de batterij over. de bovengenoemde Li-ion batterijen hebben dit dacht ik niet en kunnen dus continu worden opgeladen zonder dat ze dicht gaan "slibben"
Kan je die met je gewone oplaader oplaadenVerwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 22:23:
Ik heb dezelfde en mijn batterij was na ff ruim een jaar al niet meer te harde! Ik heb via ebay zo'n Li-ion batterij uit duitsland besteld, en hij is weer helemaal perfect! Was 16 euro met verzendkosten!
Verwijderd
Die man een mailtje sturen, en om zijn personalia en rekening nr vragen! Zo had ik het ook gedaan! Ps: 3 weken levertijd en uiteraard opladen zoals altijd!!peterzwet schreef op 07 augustus 2002 @ 13:17:
[...]
Zo hij is besteld heb alleen gedaan met vooruit betalen.
Maar hoe betaal ik deze rekening nu, dat lukt niet met rabobank telebankieren
Thanks zal dat even proberenVerwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 13:27:
[...]
Die man een mailtje sturen, en om zijn personalia en rekening nr vragen! Zo had ik het ook gedaan! Ps: 3 weken levertijd en uiteraard opladen zoals altijd!!
Die Li-Ion batterijen van de 3310 en 3330's verkopen tegenwoordig goed (en ze zijn duur). Eén voor één gaan ze kapot. Volledig normaal want het zijn Ni-Mh's. Het was gewoon en slechte keuze van Nokia om de 3310's met zo'n oude batterijen uit te rusten.
Of dom van de mensen die nog zo'n gsm gekocht hebben.
Er bestonden toen echt al gsm's van die prijsklasse met Li-Ion's hoor.
Blijkbaar heeft Nokia het door en hebben de 3410 en 3510 al onmiddellijk Li-Ion batterijen gekregen.
Of dom van de mensen die nog zo'n gsm gekocht hebben.
Er bestonden toen echt al gsm's van die prijsklasse met Li-Ion's hoor.
Blijkbaar heeft Nokia het door en hebben de 3410 en 3510 al onmiddellijk Li-Ion batterijen gekregen.
Een lion batterij voor de 3310 kost ¤18 (de originele 107 gram batterij)
Ik heb nu zelf ook een nimh batterij, en ik ben hem spuugzat. Na ongeveer een dag standby en max 5 minuten bellen is ie weer leeg. Gelukkig heb ik nu een telf met een lion batterij die het (hoop ik) langer uithoud, zo niet: verzekering
Ik heb nu zelf ook een nimh batterij, en ik ben hem spuugzat. Na ongeveer een dag standby en max 5 minuten bellen is ie weer leeg. Gelukkig heb ik nu een telf met een lion batterij die het (hoop ik) langer uithoud, zo niet: verzekering
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Pagina: 1