blaat met je "leuk dat deze wel open blijft". Ik was ook wat anders aan het doen.
mag ik je waarschuwing niet te gaan zitten stoken op GoT, je doet alsof je zwaar onrecht is aangedaan. Als je jezelf zo zielig vindt hier, dan moet je misschien maar weggaan ja... (ze komen altijd terug overigens).
EN JA we zijn mierenneukers. Het forum is groot en iedereen wil simpele vragen ff hier neerpleuren en NEE dat mag niet. Dat is de formule van dit forum. Bevalt het niet, ga dan niet zitten mieren, maar vertrek dan gewoon. Dit soort kansloze 'verhaal halen' topics zitten we niet echt op te wachten. Doe dat dus niet meer.
Ow, en ja ik ben enorm geil dat ik hier lekker moderator ben man! Echt super, lekker de normale mensen zoals jij die ik in het echt verbaal of fysiek niet aankan lekker treiteren
Get a life
Dit ben ik dus niet aardig. Het ging overigens om deze thread:
Waarom zo snel een slotje??
En daarin deed ik gewoon normaal, ik wees je op de regels, en gaf je alle links die je nodig had.. Die regels zijn er niet voor niets. En als je je daar niet aan wil houden en je gaat alleen maar dit soort topics beginnen en kansloos roepen "zie je wel deze gaat niet dicht" moet ik toch eerlijk toegeven dat ik je niet zal missen