Sitecom dc-201 router : route instellen

Pagina: 1
Acties:

• maddog_rvo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 14:13
Ik krijg het niet voor mekaar om een static route toe te voegen, elke keer als ik dat doe zegt ie dat e1 (ik denk dat ze daar entry 1 mee bedoelen) niet te gebruiken is totdat nat uitgezet wordt, maar ik heb juist nat nodig om mn inet connectie te delen.

Is er iemand met hetzelfde probleem of heeft er iemand al een oplossing?

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:21

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> NT

Verwijderd

Heb je wel de laatste firmware?

Je doet dat met zo'n sitecom toch via een http:// pagina ?

• maddog_rvo
ja het werkt inderdaad via een http:// pagina, maar ik heb wel de laatste firmware, daar ligt het niet aan en ik heb ook al de support van sitecom gecontacteerd maar ik kreeg 1 keer antwoord dat ze niet begrepen wat ik bedoelde, toen heb ik het nogmaals uitgelegd maar nooit meer antwoord gekregen

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:42

Predator

Suffers from split brain

welke route wil je adden ?

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• maddog_rvo
ip doel : 217.122.16.198
subnet : 255.255.255.255
gateway : 217.122.16.129

ik heb een essent kabel connectie en ik kan mn vrienden in de straat dus niet 'zien'
daarvoor moet je een route instellen zoals hier op tweakers beschreven staat

• maddog_rvo
*kick*

Verwijderd

en die gateway is toevallig niet je standaard gateway ? waar alles al heen gestuurd wordt ???

• maddog_rvo
ja is de standaard gateway

• maddog_rvo
wil mash_man zeggen wat hij eigenlijk bedoelde daarmee

Verwijderd

Dat je dan met die route niets anders doet dan dat je normaal ook al doet alles naar je default gateway ? Ik neem aan dat je dam als gateway de router van je vriend aan geeft en niet je default ?

• maddog_rvo
tuurlijk, stom van me. punt is alleen dat essent @home de boel blokkeert tussen gebruikers op hetzelfde subnet en ik wil juist die andere gebruiker kunnen gebruiken, dit lukt wel zonder router maar niet met. Terwijl ik wel een static route kan invoeren alleen de router zegt dat t niet kan

Verwijderd

Als die gateway die je opgaf dezelfde is als die van jou gaat ie daar over zeiken. Immers alles gaat al over die gateway.

Verwijderd

Dat zou dan idd een software issue zijn, ik zou dan de support afdeling van de fabrikant eens een mailtje sturen, en anders even de winkel om hulp vragen, met een beetje mazzel mag je hem ruilen omdat het product niet doet wat het volgens de handleidingen zou moeten kunnen.

Verwijderd

maddog_rvo schreef op 05 augustus 2002 @ 23:02:
ik heb ook al de support van sitecom gecontacteerd maar ik kreeg 1 keer antwoord dat ze niet begrepen wat ik bedoelde, toen heb ik het nogmaals uitgelegd maar nooit meer antwoord gekregen
Niet liegen :)
Ik heb je op de hoogte gehouden.
Er wordt op dit moment een testcase gestart met een netgear en de DC-201 in taiwan

• maddog_rvo
Jij hebt me wel op de hoogte gehouden ja, maar dat was het 2e mailtje naar de support afdeling.

Hoe ver staan ze nu trouwens met de test?

Verwijderd

maddog_rvo schreef op 05 september 2002 @ 10:25:
Jij hebt me wel op de hoogte gehouden ja, maar dat was het 2e mailtje naar de support afdeling.

Hoe ver staan ze nu trouwens met de test?
Ik heb nooit geen antwoord meer van je gehad op een aantal vragen

• maddog_rvo
HUH??? weet je zeker dat je het mailadress goed had : hjmoers@home.nl
ik heb nl. geen vragen gehad, sorry bij deze
Pagina: 1