Toon posts:

Waarom zo snel een slotje??

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In het forum programming & webscripting heb ik gisteren een naar mijn mening zeer nuttige vraag gesteld met als topicnaam "Hoe kan ik dit het beste aanpakken?". Deze naam dekt niet geheel de lading en ik wilde deze dan ook later nog aanpassen in "VB6 of .Net?". Maar dat lukte niet meer.

Wat ik echter niet begrijp is dat dit topic zo snel een slotje krijgt van WHOAMI. Ik twijfel hierdoor zeer aan de deskundigheid van deze mod of dit wel een zinnig onderwerp is.

In mijn vraag laat ik namelijk duidelijk doorschemeren dat ik met een aantal technologieen wel en met een aantal niet bekend ben. Mijn vraag aan de mede tweakers is een aantal voor- en nadelen van de diverse technologieen te geven.

Het lijkt me als programmeur onmogelijk om alle nieuwe technologieen die op de markt komen uit te diepen. Dan kom ik niet meer aan het echte werk toe.

Ik zou graag zien dat mijn topic weer wordt geopend zodat anderen op mijn vraag kunnen antwoorden. Een nuttig antwoord had ik al van "Jaaap" maar graag zou ik ook van andere mede tweakers een reactie zien. Indien mogelijk ook graag de topicnaam veranderen.

Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik serieus gebruik wil maken van de forums, en dat ik dan ook geen snuggere antwoorden als "Verdiep je er maar in <EINDE>" krijg. Dit verwacht ik op zijn minst van een MOD.

:( & :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

whoami schreef op 04 augustus 2002 @ 13:16:
Ik zou zeggen, verdiep je in .NET, in XML, in databases etc... en dan kun je gaan uitmaken welke technologie je het beste gebruikt voor uw applicatie.

Het is niet aan ons om een beslissing te gaan nemen in uw plaats, trouwens dat kunnen we ook niet. We weten niet wat de vereisten zijn van de applicatie etc...

Zoek eens uit wat ADO.NET, ASP.NET, XML, Webservices zijn en wat ze inhouden. Dan kun je zelf beslissen of ze handig zijn voor u en of je je er dan verder moet in verdiepen.
lijkt mij een bijzonder duidelijke tip

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het slotje is onzin

Ik weel meer reacties. Whoami heeft slechts een mening, zijn mening is geen beleid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

KingLois schreef op 04 augustus 2002 @ 21:15:
Het slotje is onzin

Ik weel meer reacties. Whoami heeft slechts een mening, zijn mening is geen beleid.
ow het moet beleid zijn??
P&W Quickstart *update 21/2* puntje 3
of hier

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:52

JvS

Ik heb hem zelf ook

Helaas heeft LA wel een beleid:
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

daar staat een link naar deze discussie als je het niet eens bent met het beleid. Dat is er in mede overleg, we gaan niet elke keer opnieuw uitleggen waarom er daar streng gemod wordt.
Betreft te laag/hoog niveau W&G P&W

Verder mag je over mail gaan steggelen over je slotje

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.