winamp

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry search doet het niet.

Maareh wanneer ik winamp gebruik krijg ik alleen geluid uit mijn voorste boxen (heb 4 boxjes). Mijn instellingen in windows en geluidskaart instellingen enzo allemaal zijn allemaal goed want met windows media player doen mijn boxen het gewoon goed.

Dus nu is het al te verwachten wat de vraag is: Hoe krijg ik met winamp surround sound (dus dat het uit alle 4 boxen geluid komt)?? Ja dit is mischien de domste vraag en search doet het niet. Maar dit is niet voor niets GOT :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2023

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Speel eens af via de DirectSound plugin.

Forget your fears...
...and want to know more...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 21:23

The Bad Seed

Chaotic since 1983

Dat hangt af van met welke output plugin je afspeelt, welke je juist moet nemen weet ik ff niet meer :)

edit: zie hierboven dus

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

De Search en het postgedrag op GoT

http://www.google.nl/sear...=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl&lr=
Er zijn dus plug-ins waarmee je dit kunt activeren. Wellicht is dit het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Equalizer aanzetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
sorry dat ik het zeg (mod of geen mod). Maar em ik had een probleem (en meestal post ik hier niet zoveel omdat ik dus wel de search gebruikt). Ik kwam er effe niet uit. Ik wist niet dat winamp ook zo een plugins had ( mijn excuses). Het kan best zijn dat het hier wel eens is langs geweest en dat ik misschien niet genoeg heb gesearched. Maar daarom heb ik mijn probleem ook hier gepost. En het is dus ook nu opgelost (dankjewel voor de antwoorden inclusief jou :) ). Ik heb die topic ook niet gelezen wat je daar heb gepost (nogmaals excuses).

Dit topic mag je dus sluiten. De volgende keer vraag ik wel niks en ga ik met mijn vragen wel naar een andere forum :) . (omg wat lijkt het net of ik op mijn teentjes ben getrapt :7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 21:29:
[...]
sorry dat ik het zeg (mod of geen mod).
Geen ;)
Maar em ik had een probleem (en meestal post ik hier niet zoveel omdat ik dus wel de search gebruikt). Ik kwam er effe niet uit. Ik wist niet dat winamp ook zo een plugins had ( mijn excuses). Het kan best zijn dat het hier wel eens is langs geweest en dat ik misschien niet genoeg heb gesearched. Maar daarom heb ik mijn probleem ook hier gepost. En het is dus ook nu opgelost (dankjewel voor de antwoorden inclusief jou :) ). Ik heb die topic ook niet gelezen wat je daar heb gepost (nogmaals excuses).
Geeft niet, maar er staat in dat linkje dat ik gaf hoe je kan zoeken via Google.
Dit topic mag je dus sluiten.
* Zoekt sluitknopje :D
Niet gevonden :(
De volgende keer vraag ik wel niks en ga ik met mijn vragen wel naar een andere forum :) . (omg wat lijkt het net of ik op mijn teentjes ben getrapt :7 )
Je mag gewoon vragen stellen hoor, als je eerst een beetje zoekt (hoewel het idd een beetje lastig gaat nu ;))

Je ondertitel is erg goed btw :9 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey flip.m0 heb je toevallig de terratec DMX fire 1024?want dan ben ik zeer geinterresseerd hoe je het opgelost hebt want bij mij werkt het nog steeds niet , welke output plug-in of dsl effect ( er was er een maar dat was trial van 10 dagen) ik ook probeer.Kun je mij misschien ff een precieze omschrijving van de plug-in geven zoals die in het lijstje bij jouw staat?alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 13:54
Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 23:33:
hey flip.m0 heb je toevallig de terratec DMX fire 1024?want dan ben ik zeer geinterresseerd hoe je het opgelost hebt want bij mij werkt het nog steeds niet , welke output plug-in of dsl effect ( er was er een maar dat was trial van 10 dagen) ik ook probeer.Kun je mij misschien ff een precieze omschrijving van de plug-in geven zoals die in het lijstje bij jouw staat?alvast bedankt
Gebruik de Hercules Fortissimo II drivers! Dan heb je wel gewoon geluid uit 4 boxen met de Wave-out plugin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 22:32
Vreemd ik heb ook 4 boxen maar bij mij doen ze het wel alle 4 ik heb een hercules muse xl

May Lyssa aid you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey seakerhett bedankt!werkt warempel ook nog , is dat dezelfde kaart of zo?wilde eerst namelijk deze kopen
Pagina: 1