Er doet zich een probleem voor met de monitor. Elke 5min of zo stelt hij zich opnieuw in. ik bedoel hier mee, dat de monitoor klikt net zoals wanneer je van resolutie veranderdt. Ik vind dit erg irritant, maar ik heb er geen olossing voor gevonden. Weet iemand hier meer van???
is dit exact om de 5 min.
doet ie dit ook als je van diskette opstart
doet ie dit ook als je van diskette opstart
Meer info svp, wat voor een monitor, welke video kaart, welke res draai je etc. Hoe moeten we je anders helpen zonder INFO???
Het kan zijn dat je op de verkeerde refresh rate zit, probeer deze eens lager in te stellen.
Het kan zijn dat je op de verkeerde refresh rate zit, probeer deze eens lager in te stellen.
I play my enemies like a game of chess...
Nou ik dacht dat het eerst om de 5min was, maar volgens mij gebeurt het een beetje willekeurig.
Ik heb mijn oude videokaart bj m'n vriendin in de computer gezet heb zelf GF DDR en bij haar zat er maar een 4mb kaartje in. Die heb ik dus vervangen met m'n oude ATI rage128 32MB, kan ik tenminste een beetje mee gamen.
Overige specs van dat systeem PII-266@333, 64MB PC100 en die ATI kaart dus.
Monitor PEACOCK een of ander duits merk volgens mij, moederbrd asus P297L of zoiets.
Ik probeer die lagere refresh even.
Ik heb mijn oude videokaart bj m'n vriendin in de computer gezet heb zelf GF DDR en bij haar zat er maar een 4mb kaartje in. Die heb ik dus vervangen met m'n oude ATI rage128 32MB, kan ik tenminste een beetje mee gamen.
Overige specs van dat systeem PII-266@333, 64MB PC100 en die ATI kaart dus.
Monitor PEACOCK een of ander duits merk volgens mij, moederbrd asus P297L of zoiets.
Ik probeer die lagere refresh even.
Pagina: 1