Toon posts:

Wat is er aan de hand met jullie moderators??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap helemaal niets meer van jullie manier van handelen.

Ik plaats 1 bericht bij W&G en kom er dan achter dat ik deze beter bij P&G had moeten zetten. Omdat je bij dit board niet je bericht kan verplaatsen, plaatste ik hem hier dan ook maar.

Meteen 2 minuten daarna wordt mijn bericht bij P&G weggehaald. Huh dacht ik, oke dan nog maar een keer.

Dan krijg ik een waarschuwing dat mijn bericht al bij W&G staat en dat dit dus niet mag.??.? Heb ook geen tijd om de moderater te contacten als dit allemaal zo snel weg word gehaald.

Dan komt de moderator van W&G en ziet mijn bericht en zet deze met veel verstand naar P&G over. Waarbij de moderator van P&G deze weer closed.

Conclusie: geen bericht op het forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

geen bericht = goed bericht

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

P&W -> LA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Beste "PHP" Versie Beheer systeem op Windows??? :Y)
Die is nog wel open, wat je totaal dus op 3 topics zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hagar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-03 20:39

Hagar

Diabootic

De volgende keer aan een modje vragen of die m wil verplaatsen naar een ander forum :?

Nu ook zonder stropdas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:52

JvS

Ik heb hem zelf ook

een topic openen na een slotje is niet de bedoeling. Maar je topic is alweer terecht. Je kan op je username klikken om je topic terug te vinden (en dat vindt je ook in de LA faq).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom komen hier telkens reacties op het bericht van de topicstarter door users welke er niets mee te maken hebben, en het bericht is gericht aan een moderator :/ Bemoeizucht wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 20:39:
Waarom komen hier telkens reacties op het bericht van de topicstarter door users welke er niets mee te maken hebben, en het bericht is gericht aan een moderator :/ Bemoeizucht wellicht?
:?

Als ze niet willen dat wij er ook wat over zeggen moeten ze een mailtje sturen, en niet een nieuw topic openen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Gordijnstok schreef op 04 augustus 2002 @ 20:39:
pot + ketel??

j/k ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gordijnstok schreef op 04 augustus 2002 @ 20:39:
Als je kritiek wil uiten mag iedereen daar weerwoord aan geven :+ Had ie anders maar in SM moeten posten ofzo. Dan kan alleen hij reageren.

Wat mij betreft hoeft hier verder geen discussie over gevoerd te worden: topicstarter dient maar eens de algemene faq en de algemene gedragsregels voor posten in fora (niet perse GoT) te lezen :) In het kort: er zijn regels en daar gedraag je je naar. Zo niet: een slotje is het minste van je zorgen :) Hij zat fout; meer valt er niet over te zeggen.

En om van iemand met 23 posts in 1 dag een LA draad te starten en dan serieus verwachten dat er een discussie gevoerd gaat worden :? Denk het niet. Dit is meer een: ik dump een post in een forum en doei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach wat maakt het uit.. ze zijn toch ook al dol op slotjes zetten.. ik heb afgelopen week 2 a 3 berichten gepost. En ik heb geeneens kans om een reactie ergens op te geven of er zit al een slot op..

Zo zie je maar weer GOT is echt een groep waar geen buitenstaanders in kan komen. Maargoed ergens anders gelukig wel knappe reactie en geen SLOT gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator
  • Nu online

Predator

Suffers from split brain

WilcoRADIO schreef op 04 augustus 2002 @ 21:52:
ach wat maakt het uit.. ze zijn toch ook al dol op slotjes zetten.. ik heb afgelopen week 2 a 3 berichten gepost. En ik heb geeneens kans om een reactie ergens op te geven of er zit al een slot op..

Zo zie je maar weer GOT is echt een groep waar geen buitenstaanders in kan komen. Maargoed ergens anders gelukig wel knappe reactie en geen SLOT gehad
Mag ik dan ook zo vrij zijn te vragen waarom je hier dan nog zit als het ergens anders veel beter is :?

Als je verder nix nuttigs te zeggen hebt hou je dan ook hierbuiten aub.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 21:52:

Welke bedoel je? Deze: Huiskamer :? Of deze: Winamp uitvoer naar sql of iets anders :? Of de laatste mogelijkheid: Compaq Ipaq en Exchange server :?

Tja, lijkt mij duidelijk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:52
Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 21:52:
Zo zie je maar weer GOT is echt een groep waar geen buitenstaanders in kan komen.
Shit, ssssst! Ik was ook een buitenstaander toen ik hier kwam, als ze dat ontdekken word ik meteen geband. SSSST!!!

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NitroX_infinity schreef op 04 augustus 2002 @ 22:00:
[...]

Shit, ssssst! Ik was ook een buitenstaander toen ik hier kwam, als ze dat ontdekken word ik meteen geband. SSSST!!!
bedoel ik jij loopt me ook te flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 22:02:
[...]

bedoel ik jij loopt me ook te flashen.
Het heeft er niets mee te maken of jij een buitenstaander bent of niet hoor. Het gaat er gewoon om dat er bepaalde 'regels' zijn waar jij je aan moet houden...

D2k, denk je niet dat het prettiger voor jou en andere users is, als jij in een thread als dit, met iets meer inhoud reageert? Ik denk van wel.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

saviour schreef op 04 augustus 2002 @ 22:27:
D2k, denk je niet dat het prettiger voor jou en andere users is, als jij in een thread als dit, met iets meer inhoud reageert? Ik denk van wel.. :)
ik denk het niet.
Laat de starter eerst de faq's maar eens lezen en dan met een mailtje naar mij komen en dan zal ik het eea nog wel eens uiteenzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Ik vind dat als jij op een forum als dit mod. of iets in die trend wil zijn / bent, dat je dan ook iets meer moeite moet doen voor dingen als dit.. hoe moeilijk / rottig het soms / vaak ook is.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

saviour schreef op 04 augustus 2002 @ 22:34:
Ik vind dat als jij op een forum als dit mod. of iets in die trend wil zijn / bent, dat je dan ook iets meer moeite moet doen voor dingen als dit.. hoe moeilijk / rottig het soms / vaak ook is.. :)
en ik vind dat ik ook best wat mag verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
D2k schreef op 04 augustus 2002 @ 22:35:
[...]
en ik vind dat ik ook best wat mag verwachten
Vind ik ook hoor, maar het mes snijdt aan twee kanten :P

Anyways, ik ben wel weer genoeg in LA geweest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

saviour schreef op 04 augustus 2002 @ 22:34:
Volgens mij staat in de FAQ van P&W (laatste keer dat ik daarin keek - lang lang geleden) dat verkeerd geplaatste topics (m.b.t. W&G vs. P&W) op slot gaan en niet worden verplaatst omdat dat bewijst dat je de FAQs niet hebt gelezen ofzo en omdat het teveel moeite kost. Kan me d eexacte tekst niet meer voor de geest halen. :z.

Niettemin reageert D2k wel heeel erg to-the-point. :+.

edit:

Misschien tijd voor regulars in P&W? :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

[nohtml]beelzebubu schreef op 04 augustus 2002 @ 23:08:
[...]

Volgens mij staat in de FAQ van P&W (laatste keer dat ik daarin keek - lang lang geleden) dat verkeerd geplaatste topics (m.b.t. W&G vs. P&W) op slot gaan en niet worden verplaatst omdat dat bewijst dat je de FAQs niet hebt gelezen ofzo en omdat het teveel moeite kost.Kan me d eexacte tekst niet meer voor de geest halen. :z.
nee dat niet. tis niet dat het "teveel" moeite kost. tis gewoon wel zo handig dat iedereen ff kijkt waar zijn/haar topic moet en het goed plaatst. De hoeveelheid niet goed geplaatste topics liep namelijk volledig uit de hand. Nu worden alleen nog topics met een echt goede topicstart gemoved. De rest gaat gewoon dicht.
Niettemin reageert D2k wel heeel erg to-the-point. :+.
ach ik hou niet van lange verhalen, so sue me ;)
edit:

Misschien tijd voor regulars in P&W? :+.
[/nohtml]
[/q]
neu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, de modjes zijn echt machtsgeil geworden. kijk maar naar dit topic
inkoopactie voor CCFL's starten?
Waar in de faq staat dat je dat moet vragen? Nergens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k

D2k

Masta-T schreef op 05 augustus 2002 @ 11:44:
Ach, de modjes zijn echt machtsgeil geworden*. kijk maar naar dit topic
inkoopactie voor CCFL's starten?
Waar in de faq staat dat je dat moet vragen? Nergens
De inkoopacties: aangepaste regels

* daar worden we namelijk geil van. :{ (NOT)

[ Voor 0% gewijzigd door D2k op 05-08-2002 11:49 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-10 11:40

Bosmonster

*zucht*

sneakyheaky schreef op 04 augustus 2002 @ 20:29:
Dan komt de moderator van W&G en ziet mijn bericht en zet deze met veel verstand naar P&G over.
Die moderator met veel verstand dat was ik :+ :D

Dank je, dank je.. handtekeningen kom ik binnenkort uitdelen.
Pagina: 1