Ik probeer dus nu al ongeveer een uur informatie te krijgen vanuit GoT met betrekking tot OpenGL voor een trident videogevalletje. Nou had ik een topic gevonden ( [OpenGL]Intel 740 onder Windows XP ) wat eigenlijk precies aan mijn vraag voldoet, alleen daar zit een slotje op door Sinterklaas met een link naar de search. Als ik die link aanklik dan 0,0 wordt helemaal niks gevonden op het moment door die search van GoT, dus ik vind het beetje lullig dat die zo gesloten is. Maargoed, dan heb ik het mededelingen forum ook eens bekeken en daar wordt een andere manier van zoeken op GoT aangegeven. Mooi, proberen we dat toch. en ja hoor, Google vindt inderdaad een aantal links, alleen deze links linken nog naar het 'oude' GoT en deze links komen op dit moment bij compleet andere topic binnen het nieuwere GoT.
Mijn punt; ik begrijp heel goed dat het irri is dat mensen op dit moment 'misbruik' maken van het feit dat de search hier het nog steeds niet doet, maar kom dan aub ook niet met halve oplossingen dat wekt alleen maar meer irritatie op.
Ik ga maar weer eens verder zoeken over dat opengl gedoe voor me notebookje
Mijn punt; ik begrijp heel goed dat het irri is dat mensen op dit moment 'misbruik' maken van het feit dat de search hier het nog steeds niet doet, maar kom dan aub ook niet met halve oplossingen dat wekt alleen maar meer irritatie op.
Ik ga maar weer eens verder zoeken over dat opengl gedoe voor me notebookje