Club3D GeForce 4 TI4200 BIOS update gezocht

Pagina: 1
Acties:

• NexuZ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 22:20
Ik zit hier met iemand die pas de Club3D GeForce 4 TI4200 heeft gekocht alleen nou heb ik de BIOS flash er niet meer voor om hem op 500 mhz te krijgen in plaats van op 444 mhz. Iemand die eventjes die BIOS update wilt mailen met gebruiksaanwijzing?

Alvast bedankt.

We zitten op een LAN dus als het kan graag zo snel mogelijk.

Dan aanbidden wij je. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Verwijderd

Mja, ik heb em dus nodig..kan iemand em plz mail naar hem of mij met idd een gebruiksaanwijzing?

*aanbid* :P

Verwijderd

ffs niemand? :?

Verwijderd

Moet je even aanvragen via email bij http://www.club-3d.nl/ .

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:02
Vaag.. wat voor bios heb je er nu in dan?
Mijn Club3D GeForce 4 Ti4200 128MB (met bios 4.25.00.30.00) loopt standaard
op 250MHz/500MHz (core/mem)

• Cow_tipping
  • Laatst online: 03-08 16:25

Cow_tipping

On the run for D.B.!

Dan klok je hem toch even over??
Snap het probleem niet helemaal denk ik

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

• Royz
  • Laatst online: 18-08 23:50

Royz

Kleurenblind!!

Ok ik heb hem even online gezet voor jullie, hier is die te vinden:De bios update

Btw.. ik snap ook niet waarom je niet gewoon NV Max of Powerstrip o.i.d. gebruikt hoor 8)7

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• NexuZ
  • Laatst online: 08-07 22:20
Hier ben je er zekerder van en hoef je neit die verrekte programmaatjes te installen.

Verwijderd

BronX schreef op 05 augustus 2002 @ 10:06:
Hier ben je er zekerder van en hoef je neit die verrekte programmaatjes te installen.
Maar de core loopt dan wel nog steeds op de standaard 250 Mhz. En als je coolbits gebruikt klok je gewoon over zonder een extra programma, er wordt alleen een extra tabje beschikbaar in het paneel van de driver.

En dan nog, Anisotropische filtering kun je ook niet instellem, net zoals de Mipmap levels. (Da's beide de scherpte van het beeld.)

Ahh, genoeg redenen nu om naar een Tuning progje te kijken. ? ;)

Verwijderd

Ok done.

Slotje kan erop =)

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:02
[quote]Royz schreef op 05 augustus 2002 @ 02:12:
Ok ik heb hem even online gezet voor jullie, hier is die te vinden:De bios update
quote]

Hoe flash je die kaart, welke file hoort bij welke bios, wat voor versie is het, wat zijn de wijzigingen?
Pagina: 1