Ik zit al een tijdje op deze game te wachten, maar hij blijkt na 4x uitgesteld te zijn nu eindelijk op 13-09-2002 uit te komen!
Het spel:
Het is mogelijk om met 50 kicks, sprongen en combo's de vamps af te maken. Niet met alleen de oude vertrouwde steak, maar ook met een schop (in de vorm van tuingereedschap
), mes, kruisboog, holy water en zelfs een supersoaker gevult met benzine
Dit word butt kicke 
De speler speelt uiteraard Buffy, maar daarnaast is de hele scooby-gang aan boord. Willow, Cordelia, Xander, Giles, Spike, en Angel zijn allemaal van de partij!
Je moet 13 missies vervullen in 43(!) levels. Hieronder natuurlijk Sunnydale High School, the Bronze, de verloren kerk (Angels hide out in season3) en uiteraard verschillende kerkhoven
Links:
Official site
filmpjes
Officiele trailer (.wmv)
pix:
Angel & Buffy
Buffy & Willow
Fight
Giles
Fight met Mirror
Spike & Buffy
Steaking
Steaking 2
Xander, Cordy & Buffy
Bronze/biljartkeu
Ik heb hem iig al pre-ordered
Het spel:
Het is mogelijk om met 50 kicks, sprongen en combo's de vamps af te maken. Niet met alleen de oude vertrouwde steak, maar ook met een schop (in de vorm van tuingereedschap
De speler speelt uiteraard Buffy, maar daarnaast is de hele scooby-gang aan boord. Willow, Cordelia, Xander, Giles, Spike, en Angel zijn allemaal van de partij!
Je moet 13 missies vervullen in 43(!) levels. Hieronder natuurlijk Sunnydale High School, the Bronze, de verloren kerk (Angels hide out in season3) en uiteraard verschillende kerkhoven
Links:
Official site
filmpjes
Officiele trailer (.wmv)
pix:
Angel & Buffy
Buffy & Willow
Fight
Giles
Fight met Mirror
Spike & Buffy
Steaking