[Xbox] Buffy the Vampire Slayer

Pagina: 1
Acties:

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 20:20
Ik zit al een tijdje op deze game te wachten, maar hij blijkt na 4x uitgesteld te zijn nu eindelijk op 13-09-2002 uit te komen!

Het spel:
Het is mogelijk om met 50 kicks, sprongen en combo's de vamps af te maken. Niet met alleen de oude vertrouwde steak, maar ook met een schop (in de vorm van tuingereedschap ;)), mes, kruisboog, holy water en zelfs een supersoaker gevult met benzine :o Dit word butt kicke >:)

De speler speelt uiteraard Buffy, maar daarnaast is de hele scooby-gang aan boord. Willow, Cordelia, Xander, Giles, Spike, en Angel zijn allemaal van de partij!
Je moet 13 missies vervullen in 43(!) levels. Hieronder natuurlijk Sunnydale High School, the Bronze, de verloren kerk (Angels hide out in season3) en uiteraard verschillende kerkhoven :+

Links:
Official site
filmpjes
Officiele trailer (.wmv)

pix:
Angel & Buffy
Buffy & Willow
Fight
Giles
Fight met Mirror
Spike & Buffy
Steaking :)
Steaking 2
Xander, Cordy & Buffy
Bronze/biljartkeu :o

Ik heb hem iig al pre-ordered >:)

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Neejoh schreef op 04 augustus 2002 @ 20:09:
Ik zit al een tijdje op deze game te wachten, maar hij blijkt na 4x uitgesteld te zijn nu eindelijk op 13-07-2002 uit te komen!
:?

Tja, hoewel ik geen Buffy-fan ben, lijkt me dit een leuk spel. Ziet er goed uit, en een hoop vechtmogelijkheden. Komt er ook een multiplayer-optie?

• Neejoh
Compubiter schreef op 04 augustus 2002 @ 20:12:
[...] :?

Tja, hoewel ik geen Buffy-fan ben, lijkt me dit een leuk spel. Ziet er goed uit, en een hoop vechtmogelijkheden. Komt er ook een multiplayer-optie?
Datum veranderd ;) Thnx :P

Helaas niet. Leek me ook wel leuk als er een optie in zat dat je met z'n 2en zou kunnen. Player 2 als Angel bijvoorbeeld. Dat zou nog een leuke draai aan het spel geven.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-01 20:17

MeNTaL_TO

The future is not set

spel lijkt me niet echt vernieuwend en lijkt me te leunen op de buffy licensie.
Bovendien zijn de screenshots nu niet echt gewelding. de Buffy uit het spel lijkt niet eens op SMG.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Eigenlijk het enige spel dat ik op een Xbox wil spelen ...

Verwijderd

het ziet er aardig uit, het heeft een leuke licentie, mooie modellen, veel te doen.
Er is al veel info over.

Dus dit spel wordt nix.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 23:50:
het ziet er aardig uit, het heeft een leuke licentie, mooie modellen, veel te doen.
Er is al veel info over.

Dus dit spel wordt nix.
Voel ik hier enige vorm van sarcasme of juist niet? :)

ik denk iig dat het wel een leuk spel word al vind ik de vecht mode niet echt super en ben er geen fan van .. maar het is dat me vriendin (Sarah) erin speelt .. :P

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:26
Jammer dat ie niet op de pc komt. Ik vraag me wel af of het slim is om een eigen engine te gebruiken i.p.v. bijvoorbeeld een opgepoetste UT-engine, ik vind de graphics niet echt super (beetje weinig polygonen in de characters bijv.)

Maar ze beloven wel "high degree of interactivity with the environments", dat als ze dat echt kunnen waarmaken kan het wel eens een toppertje worden...

• Neejoh
sewer schreef op 05 augustus 2002 @ 00:11:
Jammer dat ie niet op de pc komt. Ik vraag me wel af of het slim is om een eigen engine te gebruiken i.p.v. bijvoorbeeld een opgepoetste UT-engine, ik vind de graphics niet echt super (beetje weinig polygonen in de characters bijv.)

Maar ze beloven wel "high degree of interactivity with the environments", dat als ze dat echt kunnen waarmaken kan het wel eens een toppertje worden...
Inderdaad, daar ben ik dus ook errug benieuwd naar. Kijk je bijvoorbeeld naar een van de foto's waar ze een vamp steaked, zie je dat hij er "goed ingaat" zeg maar.

Verder ziet de engine er in de filmpjes goed uit. Dat van die polygonen was mij ook opgevallen, ben benieuwd of het ingame een stuk anders is dan op de pix, wat meestal wel het geval is.

Nooit van alleen de screenshots uitgaan :+ Ingame is alles 10x beter :P

Wat me ook opvalt zijn de gezichtsuitdrukkingen! Je ziet aan de vamps wanneer ze pijn hebben. Kijk maar eens naar Spike zijn screenshot. En als ze aanvallen zie je ook echt een verbetenheid op het gezicht.
Ik ben benieuwd of dit alleen in de screenshots is, of ook echt ingame...

• buzz
  • Laatst online: 18-01 11:53
Btje jammer van die models, ik vind de gelijkenis niet genoeg. Terwijl de mensen in de series voor mij echt de models zijn die erin zouden moeten zitten.

• Neejoh
BuzzerCrAsH schreef op 05 augustus 2002 @ 01:15:
Btje jammer van die models, ik vind de gelijkenis niet genoeg. Terwijl de mensen in de series voor mij echt de models zijn die erin zouden moeten zitten.
Toch vind ik ze erg goed nagemaakt hoor! Je kan toch duidelijk zien wie wie is... toch :?

• Desolation Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-12-2023
Neejoh schreef op 05 augustus 2002 @ 01:46:
[...]
Toch vind ik ze erg goed nagemaakt hoor! Je kan toch duidelijk zien wie wie is... toch :?
Ik vind enkel het Angel en het Cordy model goed , maar de andere zijn echt wel slecht ..

• buzz
  • Laatst online: 18-01 11:53
Neejoh schreef op 05 augustus 2002 @ 01:46:
[...]
nah ik vind ze een btje matig

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-01 10:46
Ziet er best leuk uit, en de characters zijn ook goed te herkennen.
Vermaak je je met het kijken naar buffy (serie uiteraard :P) dan zal hij vast wel leuk voor je zijn.

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-01 16:31

Gerco

Professional Newbie

Het Giles model is prachtig, alleen het Buffy model is te slank en heeft te grote borsten, terwijl haar gezicht ronduit slecht is gemodeld. Heel jammer.

Heeft Willow ook een borstvergroting ondergaan of is dat alleen gezichtsbedrog?

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Verwijderd

Ik zal als ik jou was het niet te veel overhypen (ja mijn icoon en ondertitel zijn heel erg misleidend). Het word zekers een goed spel maar ik waarschuw je alleen. Want dit kan dus of een tof spel worden of een hele dikke flop. Nee nu moet je niet de gamecube gaan bashen of de ps2. Het spel ziet er geweldig uit (niet dat het geweldig maakt) en het ziet er veel belovend uit.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=3369
Buffy: WIllow!!!! your not looking at my boobs, are you?
Willow:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=3376
Cordy: Buffy, tell Xander that hestops looking at your boobs.
Xander: BOOBS :9~

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=3368
Angel: Darn that stupid kid out of the computer islooking at your boobs buffy.
US: BOOBS :9~

Verwijderd

lol noem jij dat boobs??? ( Wel "natuurlijke" boobs :9~ :9~ ;) )

• Neejoh
Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 08:55:
afbeelding
Buffy: WIllow!!!! your not looking at my boobs, are you?
Willow:

afbeelding
Cordy: Buffy, tell Xander that hestops looking at your boobs.
Xander: BOOBS :9~

afbeelding
Angel: Darn that stupid kid out of the computer islooking at your boobs buffy.
US: BOOBS :9~
:D Nice :D

En ik ga er van uit dat ik hem geweldig vind, want ik bedoel, het is een buffygame _/-\o_ :P
ff serieus, ik hou wel van die games, dus denk niet dat het me tegen zal vallen.

Verwijderd

Zeker een goede game!! M`n leverancier heeft `m nog steeds op 22-08 staan en heb `m net gebeld. En hij krijgt ze bijna zeker dan al binnen dus..... waarschijnlijk eerder :P :)

Verwijderd

Hij is goud gegaan en hij wordt hier 13 september verwacht, 20 aug is de US release datum.

Ik zie wel, sep komen ook 2 andere games uit die ik moet hebben (RE en Turok), die gaan me dus al ¤130(!) kosten, dus ik denk dat ik deze niet tijdens de release ga kopen.

Verwijderd

w00t, dat ziet er nice uit (al een tijdje buffy fan ook) ik ga deze game zekers checken :9~

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ziet er nie slecht uit, lijkt me best leuk alleen... Die taunts... De stem komt niet eens zo onaardig in de buurt, maar als Buffy fan vind ik dat alleen Sarah ze goed kan zeggen :)

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

• Neejoh
GTOfire schreef op 07 augustus 2002 @ 18:23:
ziet er nie slecht uit, lijkt me best leuk alleen... Die taunts... De stem komt niet eens zo onaardig in de buurt, maar als Buffy fan vind ik dat alleen Sarah ze goed kan zeggen :)
Heb je volkomen gelijk in, jammer dat Sarah het niet heeft gedaan. De rest van de cast heeft het btw wel!

• White Dust
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Om eerlijk te zijn vind ik Angel er niet goed uit zien, zijn wenkbrouwen zijn helemaal vekeerd, er is lang niet genoeg duisternis in het gezicht van Angel...

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-01 23:40
Wilde bijna een Xbox kopen voor dit spel, totdat ik bedacht dat ik niet meedoe aan zulke smerige marketing, eerst een jaar de game beloven voor de PC en opeens Xbox-only maken :(

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ja, al een HELE tijd terug zat ik op dit spel te wachten voor de PC ja. Benieuwd of dit spel ooit nog op de PC komt. Zal natuurlijk wel niet, gameplay is nou eenmaal die van console.

En op 1 filmpje lijkt de stem wel precies Sarah, maar de rest is gewoon lame :)

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

ze hebben jammergenoeg volgens de PU niet de samenwerking met SMG om de figuur er zoveel mogelijk er op te laten lijken
maar het ziet er wel goed uit

This space is occupied

Verwijderd

geef mij maar muffy the vampire layer :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 augustus 2002 @ 16:42:
Hij is goud gegaan en hij wordt hier 13 september verwacht, 20 aug is de US release datum.

Ik zie wel, sep komen ook 2 andere games uit die ik moet hebben (RE en Turok), die gaan me dus al ¤130(!) kosten, dus ik denk dat ik deze niet tijdens de release ga kopen.
nice 20 augustus release ;)

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ja, heerlijk :D
ik heb wel geen x-box, maar ik ga gewoon een weekje kamperen bij een vriend van me die dit spel wel gaat kopen denk ik.

Verwijderd

GTOfire schreef op 08 augustus 2002 @ 11:40:
voor de X-Box? Wist niet dat daar al gekraakte dingen voor waren. Maar ja, daar houden we ons natuurlijk niet mee bezig, hè cONEction?
klopt, ik heb mijn reply geedit, was gister een beetje zat :P

• Neejoh
Verwijderd schreef op 08 augustus 2002 @ 04:27:
[...]

nice 20 augustus release ;)
Maar jah, das de VS en de VS heeft geen PAL :( Mooi klote, moeten we nog lang wachten ;)

Verwijderd

De VS mag dan wel geen pal hebben maar ik heb dus wel lekker een modchip :). Net 3 uur Buffy zitten spelen. Echt een kicku spel. Zeker de moeite waard.

• Neejoh
Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 02:33:
De VS mag dan wel geen pal hebben maar ik heb dus wel lekker een modchip :). Net 3 uur Buffy zitten spelen. Echt een kicku spel. Zeker de moeite waard.
Jah??? Dat is me een pak van m'n hart _/-\o_

Ik ga mijn doosje vanavond denkik ff ombouwen, en mischien dat ik dan tot de 13e ff een copy ga spelen. De legale haal ik in ieder geval!

Verwijderd

heb het net ook ff gespeeld,
is inderdaad supergame!

...maaruh is dat SMG's stem wel?

• Neejoh
Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 23:29:
heb het net ook ff gespeeld,
is inderdaad supergame!

...maaruh is dat SMG's stem wel?
Nope, helaas geen stem van SMG in het spel :( De rest heeft haar stem wel verleend, maar het excuus van SMG was dat ze een film aan het schieten was. Ben benieuwd welke, want ze heeft toch voor de release zat tijd gehad zonder films...

Maar echt gaaf dat jullie het een goede game vinden! Ik kan niet wachten tot ik hem heb!!!

• Neejoh
Hmm, dit is een domper.. Hij komt op vrijdag de 13e uit :o Hoop dat ik hem dan wel krijg, zul je altijd zien dat hij vertraging heeft ofzo, of er gaat wat anders mis :/

• AMD
  • Laatst online: 11-01 15:39

AMD

Life is short. Play more

Gisteren heb ik het eindelijk gekocht (had het al eerder gespeeld).
Als het goed is ligt ie dan ook vandaag in de winkels. Ik kan je zeggen dat ie erg leuk is! Geweldige Buffy-opmerkingen en goede speelbaarheid.
Een MUST voor de Buffy fan........ook de niet-Buffy-fans :)

• AMD
  • Laatst online: 11-01 15:39

AMD

Life is short. Play more

Ik heb hem al in de winkels gezien.
Jammer dat ie EUR 70,- kost en ik hem voor EUR 55,- heb (legaal)

• Neejoh
AMD schreef op 20 september 2002 @ 15:56:
Ik heb hem al in de winkels gezien.
Jammer dat ie EUR 70,- kost en ik hem voor EUR 55,- heb (legaal)
Sterker nog, via een webwinkel uit Australië kan je hem voor 45€ incl. verzendkosten halen, gewoon de PAL versie. Helemaal lekker *D

Verwijderd

Welke site? 45 euro incl verzendkoste is zeker lekker :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 17:02:
Welke site? 45 euro incl verzendkoste is zeker lekker :)
weet je wat nog velle lekkerder is :

mijn zus heeft een abo genomen op dat ene xbox blad voor 49 euro, en als welkomstcadeau kan je ook dit spel kiezen zonder extra kosten dus :)

hollands blad

Verwijderd

nee dan krijg je bij dat blad toch alleen korting? van 42 euro dus moet je nog 28 euro betalen reverend

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 17:23:
nee dan krijg je bij dat blad toch alleen korting? van 42 euro dus moet je nog 28 euro betalen reverend
oh ja? nou ja, zoek het maar uit, ik hoorde alleen mijn zus zoiets vaags zeggen :)

Verwijderd

staat er zelf kijk maar op de site
je krijg een korting van 42 euro op dat spel ik heb ook die abo net genomen nou 28 eurotjes zal ik wel voor het spel over hebben

• Neejoh
Inderdaad een leuke actie van XBM!
Maar anders is deze een leuke tip.
Helaas wel alleen met CreditCard bestellen, maar dan heb je ook wat! Ze versturen hem als 'gift', en hoeft de duane hem dus niet te controleren, zolang het pakje niet boven de 500gram uitkomt geloof ik. Dit staat gelijk aan 2dvd-pakjes, bestel er dus niet meer tegelijk!

Het is zo goedkoop omdat je geen BTW hoeven te betalen uit Australië, en je betaald geen verzend kosten (verrekent met btw oid?? weet niet preceis, moet je daar de FAQ maar lezen ;))
Zo nu en dan doet de duane een steekproef, en moet je 19% BTW + 5% invoerrechten betalen, en ben je net zo duur uit als hier in de winkel, maar 9-op-de-10x komt hij er gewoon doorheen.

Verwijderd

De pix doen t nie :(

• Neejoh
Hmm inderdaad, sorry ;( Ik zal eens een goede site voor je zoeken jongeman ;)

Aangezien de site van Angelfire is, kan ik de pix hier niet direct linken, maar click hier maar eens ;)

• Neejoh
Teeeeering wat een gave game! Ben hem nu al een tijdje aan het spelen, maar bevalt me zéééér goed!!! Speel hem gelijk op Hard, en is nog best te doen, dus mischien is het spel iets aan de moeilijke kant.

Ik ben nu het deel dat je in de "geheime" gang moet bij de begraafplaats, wat zijn die spinnen daar F*CK zeg!!!

Verwijderd

Ik heb een xbox gekocht en ik moet zeggen dit spelt is SOW vet!!!
No gbeter dan ik had verwacht alleen jammer van sarahs stem :(

• Neejoh
Ik moet zeggen dat me die stem enorm meevalt! Af en toe hoor je erg dat de stem anders is, maar vaak hoor je ook geen verschil!
Pagina: 1