Toon posts:

Moet mijn vraag in SA of OH?

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De search doet het niet dus ik wil de vraag toch stellen;

Ik heb internet via een Edimax BR6004+ router. Dat ding heeft een ingebouwde firewall. Nu werkt het prima alleen is het niet mogelijk om via Mirc of MSN bestanden te sturen; ontvangen is geen probleem.

Nou is er een oplossing voor maar die ben ik kwijt en de helpdesk van Edimax laat nu al weken niks van zich horen. Het had, geloof ik, iets te maken met routing van mijn ip-adres maar zeker weten doe ik dat niet.

-----

Moet dit in OH, gezien dat het om een router gaat, of in SA, omdat het om het softwarematige gedeelte van de router gaat en te maken heeft met de interactie van andere programma's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ripexx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:49

ripexx

bibs

Doe maar NT, daar geef ik je meer kans angezien het verdomt veel lijkt op het sticky portmapping verhaal in ''.$this->get_forumname(19).'', hier is de link naar het topic: Het Grote Poortmappingsverhaal

buit is binnen sukkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:21

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Om meteen antwoord te geven op je vraag, zit hier ook achter router en je moet een poort opengooien. Kan je vinden via de search die via google.nl werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:02

LopeZ

Too much is never enough

Nergens want ik weet bijna zeker dat hij in NT opslot gaat (waar die normaal gesproken thuis hoort)
Dit soort vragen komen vaak voor en zijn best te vinden in de faq/search(die er nu even uitligt :{)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dan wacht ik wel tot de search het weer doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ripexx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:49

ripexx

bibs

Het antwoord kun je vinden in Het Grote Poortmappingsverhaal, en hier kun je zien welke poorten je dient te forwaren/mappen http://sambar.polie.nl/poort_instellingen_voor_alle_app.htm

buit is binnen sukkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-10 17:54

Floor-is

5.2

danku ripexx :)

Bericht hierboven

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.