Und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal,
und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal.
Wenn ich Du wär, lieber Gott,
und wenn Du ich wärst, lieber Gott,
glaubst Du, ich wäre auch so streng mit Dir?
Wil je gewoon hardwarematig je internet delen?
Dan doe je dat imho beter via een router.
Dan doe je dat imho beter via een router.
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Heet dat niet een router/gateway met webcache?
Bijvoorbeeld de Toshiba Magnia SG20:
Bijvoorbeeld de Toshiba Magnia SG20:
[mierenneuken]
Een 'hardware proxy' (en zo ken ik er geen) is al net zo hardware als een 'hardware router'
Hij zal nog steeds een vorm van een OS runnen/software runnen en verschilt van een server met OS + proxy software enkel op het vlak dat die eerste op maat gemaakt is.
De routing engine is daar dan ook software...
Dat laatste is niet geheel waar bij een Layer3 switch maar we hadden het over routers
[/mierenneuken]
Een 'hardware proxy' (en zo ken ik er geen) is al net zo hardware als een 'hardware router'
Hij zal nog steeds een vorm van een OS runnen/software runnen en verschilt van een server met OS + proxy software enkel op het vlak dat die eerste op maat gemaakt is.
De routing engine is daar dan ook software...
Dat laatste is niet geheel waar bij een Layer3 switch maar we hadden het over routers
[/mierenneuken]
Als het bestaat zal een "hardwarematige" proxy wel aardig duur zijn aangezien er oa een harddisk in moet. Ik denk dat je beter een oude pc kunt kope
Ondernemer in tech (oud LOQED.com, nu UpToMore.com)
Verwijderd
Wij hebben hier een zywall100 staan. Daar kan het wel mee. Je kan zelfs filteren op woorden e.d
Volgens mij is het makkelijkst om een pc'tje neer te plempen met Linux en Squid (ja, spreek uit ervaring
)... Van die losse kastjes kosten een godsvermogen (maar bestaan wel zeker!)
Ga anders een proxy servers van ISP's telnetten op poort 8080, dan krijg je vast wel welcome teksten waaruit je kan afleiden waar je ze kunt halen... Of minstens een merk.
En martijntje's icon is irritant!
Ga anders een proxy servers van ISP's telnetten op poort 8080, dan krijg je vast wel welcome teksten waaruit je kan afleiden waar je ze kunt halen... Of minstens een merk.
En martijntje's icon is irritant!
[ Voor 0% gewijzigd door Battle Bunny op 05-08-2002 12:26 . Reden: tags :) ]
De als hardware aangeprezen proxy's zijn meestal gefinetunde pc's met linux + squid of andere versie...oftewel dit is veel goedkoper zelf te doen, en met squid kun je heeeeel veel blokken
Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x
www.cacheflow.com en www.netapp.com en dan de netcache . .
Dell heeft ook wel leuke cache dozen.
Zelf een machientje opzetten met squid is iig veel goedkoper.
Zelf een machientje opzetten met squid is iig veel goedkoper.
Pagina: 1