[WAP] foutjes?

Pagina: 1
Acties:

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
User ID's worden niet omgezet ofsow?

code:
1
Met dank aan [uid]13019[/uid] voor de tip.

En bij het nieuwsitem van "Onverwoestbaar toetsenbord voor lanners?" is een heel stuk van de tekst weg...
Stel je voor je zit op een lanparty met je dure Logitech en in het heetst van de strijd gooi je glas met inhoud over het toetsenbord. In 99 procent van de gevallen kun je deze dus afschrijven. Ondergetekende spreekt helaas

They made me do it.

• Gardocki
  • Niet online
^

They made me do it.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:22

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

User ID's worden niet omgezet ofsow?
Stond in het quote veld waar het niet hooort?
En bij het nieuwsitem van "Onverwoestbaar toetsenbord voor lanners?" is een heel stuk van de tekst weg...
De tekst wordt afgekapt omdat WAP een zwaar zuigende limiet van 1473 bytes (oid) per pagina heeft.

• Gardocki
  • Niet online
.

They made me do it.

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:12
Nu jullie het toch over de Wap site hebben. Sinds ik GPRS heb, bezoek ik regelmatig wap.tweakers.net. Mijn complimenten over die site, daar is wap voor gemaakt, om snel een prijs op te zoeken, of het laatste nieuws te bekijken. Er staat echter helemaal geen reclame op, is dat niet zonde voor jullie?

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

RobbertC schreef op 05 augustus 2002 @ 23:39:
Nu jullie het toch over de Wap site hebben. Sinds ik GPRS heb, bezoek ik regelmatig wap.tweakers.net. Mijn complimenten over die site, daar is wap voor gemaakt, om snel een prijs op te zoeken, of het laatste nieuws te bekijken. Er staat echter helemaal geen reclame op, is dat niet zonde voor jullie?

afiak is dat wel mogelijk, maar is er niet zo'n interesse voor bij bedrijven :)

Professioneel Hyves-weigeraar

Pagina: 1