Toon posts:

Niet werkende AA ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een Leadtek GF4 TI 4200 als videokaart (als vervanging voor me GF2 GTS). Nu heb ik het volgende probleem:

Äls ik AA op alles dan uit zet (2x,4x,6x,quinnogiets), dan start UT op en krijg ik alleen een zwart scherm, en oh ja me hele comp zit dan muurvast.

Dit onder win98se en 29.42 drivers

Iemand een idee ?, btw met MS FS2002 doet hij het wel met AA aan, alleen zie ik niet veel verschil (iets schuine lijnen nog steeds er "blokkig"

Verwijderd

Topicstarter
Niemand ?

Verwijderd

Als je ens met die Leadtek AA uitzet, kijken of ie dan geen zwart scherm aangeeft.

Verwijderd

Topicstarter
D0h, dat heb ik al gedaan en dan doet ie het wel, soz dat ik het er niet had bijgezet, maar het is dus geen bekend probleem ?

• TheDataDude
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik heb zelfde kaart & detonators, maar hier doet ie t goed. Heb je je oude drivers wel goed geuninstalled?

edit:
Van die AA merk je ook niet zoveel hoor...

[ Voor 0% gewijzigd door TheDataDude op 05-08-2002 15:00 . Reden: Toevoegingkje ]

Verwijderd

Topicstarter
Uh nee volgens mij niet :S, hoe ging dat ook al weer

• TheDataDude
  • Niet online
Uhm, win98... hoe ging dat :)
Configuratiescherm -> Software, daar alle detonators verwijderen die je maar kan vinden en dan nieuwe 29.42 installen.

Verwijderd

Topicstarter
Ok, thnx ff proberen. Kon me trouwens herinneren dat daar een tool voor was ofzo maar ja week ook zo niet meer

• TheDataDude
  • Niet online
Ja, zou best kunnen... Maar ik heb WinXP, en daar werkt die tool niet.

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

-ET-

Phone Home

Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 15:41:
Ok, thnx ff proberen. Kon me trouwens herinneren dat daar een tool voor was ofzo maar ja week ook zo niet meer
de Detonator Destroyer, zal vast wel in de meuk tracker op de FP te vinden zijn.

Verwijderd

zoiets heb ik ook, alleen dan zie ik bij AA geen verschil, zelfs niet bij 4x4 ingesteld met GTU ipv anders max 2x2 :) in de drivers en ik krijg ook geen performance hit :? of ligt dat aan mijn duron750?

Het gaat btw om een pixelview ti4200 128mb@332/540.
(weet iemand nog een tooltje wat verder gaat als 332?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 augustus 2002 @ 21:46:
zoiets heb ik ook, alleen dan zie ik bij AA geen verschil, zelfs niet bij 4x4 ingesteld met GTU ipv anders max 2x2 :) in de drivers en ik krijg ook geen performance hit :? of ligt dat aan mijn duron750?

Het gaat btw om een pixelview ti4200 128mb@332/540.
(weet iemand nog een tooltje wat verder gaat als 332?
Ja vreemd is het he, dat heb ik dus bij Fs2002, geen verschil. Ik ga nu ff winxp installen ofzo en de win98se op ghost, kijken wat ie doet.

Results to follow

Verwijderd

Topicstarter
Ok, met schone winxp install doet ie het wel !
Pagina: 1