Toon posts:

Uploaden Chello homepage

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een vraagje?
Sinds Chello vorige week zijn memberserver verhuist had kon ik geen bestandsnamen met een spatie uploaden en ook niet deleten als ik via ftp op mijn dir was .
Bij chello zeggen ze dat alle problemen nu opgelost zijn !!!!, maar ik kan nog steeds geen bestandsnamen met een spatie deleten.
bv een bestandsnaam als DSC00556 (small).jpg krijg ik niet gedelete.
Heeft iemand daar ook problemen mee of ben ik de enigste :(

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 18:47:
Een vraagje?
Sinds Chello vorige week zijn memberserver verhuist had kon ik geen bestandsnamen met een spatie uploaden en ook niet deleten als ik via ftp op mijn dir was .
Bij chello zeggen ze dat alle problemen nu opgelost zijn !!!!, maar ik kan nog steeds geen bestandsnamen met een spatie deleten.
bv een bestandsnaam als DSC00556 (small).jpg krijg ik niet gedelete.
Heeft iemand daar ook problemen mee of ben ik de enigste :(
Kan je niet eerst de bestandsnaam renamen en dan pas verwijderen. Ik roep maar wat hoor... :)

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Je moet die bestandsnamen gewoon anders uploaden, b.v. dsc0056_small.jpg, dan weet je zeker dat het werkt. Bovendien doe b.v. IE ook moeilijk over het weegeven van deze "spatie" bestanden.

Bovendien, een regel die vaak / meestal op gaat op het Internet: Geen spaties gebruiken.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verhuist? Andere gegevens invullen?
Ik had zelf even een probje, dat ik met FTP niet geconnect wordt met Chello. Heb alles ingevuld, hij logt in (user ok, je ziet ook dat hij verbinding heeft gemaakt) en dan : login incorrect?

• scarhand
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-06-2021
Exorcist schreef op 05 augustus 2002 @ 00:32:
Verhuist? Andere gegevens invullen?
Ik had zelf even een probje, dat ik met FTP niet geconnect wordt met Chello. Heb alles ingevuld, hij logt in (user ok, je ziet ook dat hij verbinding heeft gemaakt) en dan : login incorrect?
Ja, ik heb hetzelde probleem hier. Het werkte nog gewoon tot (waarschijnlijk) het moment dat ze die server gingen verhuizen, en nu connect ie wel, maar krijg ik de melding: "530 Login Incorrect".

Verwijderd

Topicstarter
En als je wilt bellen voor het probleem Dan krijg je "de wachttijd op dit moment bedraagt langer als 15 minuten" zaterdag een half uur aan de telefoon gehangen en dan nog geen oplossing krijgen. het is gewoon klote!!
Pagina: 1