Jij noemt het wat foutjes, ik vind het nogal een berg. Ze veranderen op het ene op andere moment dataverkeer strategieen etc. Zulk soort zaken geeft mij niet de indruk dat er is nagedacht over de bedrijfvoering. Dataverkeer is namelijk de cruciaalste vraag in een businessplan als je hosting bedrijf begint.
Je hebt hier dus al goed over nagedaagd en een paar mensen op GoT zouden je dan niet je strategie om moeten kunnen gooien. Je hebt immers weken/maanden nagedacht over je toekomstige bedrijfsvoering. Verder server in de USA trekt me voor geen meter en vraag me persoonlijk ook af wat de kennis van *nix is binnen dit bedrijf. Een goed opgezet bedrijf gooit overigens pas zijn diensten online e.d. Als alles in orde is, of te wel het businessplan is uitgevoerd (de setup) en dat ze nu de bedrijfsvoering kunnen gaan nastreven. Beide is er niet en dit bedrijf is in mijn opzicht dan ook erg amateuristische bezig.
Verder zomaar opzeggen zit er ook niet in, lees je nooit voorwaarden alvorens je met iemand in zee gaat?!?!
Artikel 5. Duur van de overeenkomst
De business accounts worden aangegaan voor de minimumduur van 12 maanden. Zij wordt daarna onder dezelfde voorwaarden verlengd met telkens een termijn van 12 maanden, tenzij opzegging heeft plaatsgehad met inachtneming van het hierna bepaalde.
Je zit er dus 12 maanden aanvast en heb je niet opgezegt dan nog eens 12 maanden. Lekker makkelijk opzeggen dus, NOT.