Ik stem voor alcohol als 5e voedselgroep
maar je wilt dus een grote mp3 cdspeler? en niet een voor 8cm cd's?
ik heb nog wel eentje te koop
http://members.home.nl/vrieskist/mp3
Het hoogste bod is tot nu toe €85
[/beetje offtopic]
[En weer ontopic]
Een goeie mp3cdspeler is de iRiver iMP350.
Nou, dat maakt niet zo uit, liever groot dan hoef ik niet al mijn oude muziek weg te gooienFried schreef op 04 augustus 2002 @ 19:46:
hehe, netjes een uurtje gewacht voor je schopje omhoog
maar je wilt dus een grote mp3 cdspeler? en niet een voor 8cm cd's?
tot zover ben ik op de freecom beatman2 en de napa 380 gekomen...
kan er alleen nog niet helemaal uitkomen.
napa = lelijk, maar met remote
Lees die eens door zou ik zeggen....
Whatever.
Ik heb toch echt gezocht hoor! Ik kon niks vinden op tweakers.net en ook niet in de search hier... maar zoeken is dan ook niet mijn sterkste puntmeendering schreef op 04 augustus 2002 @ 20:08:
Er zijn over dit onderwerp heel veel draadjes geweest...
Lees die eens door zou ik zeggen....
Verwijderd
Uiteraard kan ik geen ervaringen over het model onder de €200 vertellen aangezien ik deze niet heb. Mijn ervaringen met de D-CJ01 zijn echter heel goed. Het geluid is van zowel MP3 (natuurlijk wel afhankelijk van de kwaliteit van de MP3) zeer goed als van de audio cd's. Het navigeren tussen verschillende MP3 directory's gaat éénvoudig en snel, ID3-tag ondersteuning is aanwezig en ook afleesbaar op de afstandbediening in het snoer. Het prijsverschil uit zich (denk ik) door het ontbreken van een afstandbediening in het hoofdtelefoonsnoer en een iets minder mooi design. Batterij verbruik is overigens uitstekend: 32 uur bij audio cd's en 24 uur bij MP3 cd's (2 AA batterijen). Bijgeleverd is een adapter waardoor je je batterijen in je discman kan opladen.
Succes met je keuze.
D-CJ01

D-CJ501
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2002 14:00 . Reden: Plaatjes erbij + nog wat extra info ]
DankjeVerwijderd schreef op 04 augustus 2002 @ 21:05:
Sony heeft 2 modellen MP3-discman, de D-Cj01 is onder de €200 en de ander (D-CJ01) boven. De D-CJ01 wordt oa verkocht bij Free Record shop voor (ik dacht €189) en de D-CJ01 heb ik bij een Sony dealer gekocht voor €259.
Uiteraard kan ik geen ervaringen over het model onder de €200 vertellen aangezien ik deze niet heb. Mijn ervaringen met de D-CJ01 zijn echter heel goed. Het geluid is van zowel MP3 (natuurlijk wel afhankelijk van de kwaliteit van de MP3) zeer goed als van de audio cd's. Het navigeren tussen verschillende MP3 directory's gaat éénvoudig en snel, ID3-tag ondersteuning is aanwezig en ook afleesbaar op de afstandbediening in het snoer. Het prijsverschil uit zich (denk ik) door het ontbreken van een afstandbediening in het hoofdtelefoonsnoer en een iets minder mooi design. Batterij verbruik is overigens uitstekend: 32 uur bij audio cd's en 24 uur bij MP3 cd's (2 AA batterijen). Bijgeleverd is een adapter waardoor je je batterijen in je discman kan opladen.
Succes met je keuze.
D-CJ01
afbeelding
D-CJ501
afbeelding
Geinig ding en niet te duur.... (118/130 Euro/ Scheer&Foppen/Kijkshop)
X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---
Verwijderd
Ik zie net dat ik een slordig foutje heb gemaakt, ik heb per abuis steeds D-CJ01 geschreven terwijl dit een aantal keer D-CJ501 moest zijn. Maar ik denk dat het je toch al wel duidelijk was:BierKoning schreef op 05 augustus 2002 @ 12:33:
[...]
DankjeZe zien er beide netjes uit, en ik zal zeker zoeken over 25 min naar 1 van de 2 omdat de batterij verbruik zeer netjes is
Maarja, hier zijn de winkels op maandag pas om 1 uur open
- Het model van ongeveer 189 Euro is de D-CJ501
- Het model van ongeveer 259 Euro is de D-CJ01

Ik ben er best tevreden mee, alleen is ie best groot (hij past niet in mijn broekzak
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
De Soul heeft best vaak updates gehad, maar er valt nou eenmaal weinig meer aan te updaten. Hij is ook alweer een jaar of 2 (C}{@0$ schreef op 05 augustus 2002 @ 15:16:
ik heb nu deze
afbeelding
Ik ben er best tevreden mee, alleen is ie best groot (hij past niet in mijn broekzak) en de support op de site is zwaar bagger. Ik wilde er een met upgradable firmware, maar als er geen updates van zijn heb ik er niks aan
Ik heb hem zelf ook weggedaan omdat ik hem te groot vond en ik heb nou een MamboX van mp3cdspeler.nl zo'n 8cm dingetje dus.
Fotootje:

Ik ben er zelf heel tevreden mee, slaat bijna nooit over, lekker compact en redelijk goedkoop.
Verwijderd
Maar jij hebt dus dit model gekocht:

Kan je dan wel ID3-tag informatie of uberhaupt titels van de MP3 en directory's aflezen? Misschien op de afstandsbediening ofzo? De LCD-display ziet er namelijk nogal erg klein uit. Design vind ik overigens wel mooier dan de Philips Exp501 (maar natuurlijk niet zo mooi als mijn Sony D-CJ01
Dat kan bijna elke mp3cdspeler nowadaysBierKoning schreef op 05 augustus 2002 @ 18:47:
Nou, ik heb er eentje gekocht, namelijk de Philips EXP 301, ik heb hem nog maar een uurtje, maar zo op het eerste gezicht bevalt hij prima, zelfs beter dan verwacht! Je kan namelijk ook gewoon mappen branden, zodat je je muziek kan onderverdelen BV map 1 = R&B map 2 = Rock enz enz elk met een eigen nummering van liedjes...GEWELDIG
Verwijderd
Welke dan niet?
Oja, het ziet er naar uit dat die philips geen idtags weergeeft, lijkt me lastig zoeken naar een bepaald nummer.
Verwijderd
prima geluidskwaliteit en doet lang met baterijen meer dan 16 uur.
Ik zou zeker voor iRiver gaan.
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford